2011-05-13, 17:09
  #241
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay
Man har hår överallt på kroppen förutom läpparna,handflatan och ögonen

Jepp på fittan, benen, armarna och fötterna också, antar att du skulle älska att ha en tjej med rejält tilltaget hår på dom platserna också......?
Citera
2011-05-13, 17:25
  #242
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Jepp på fittan, benen, armarna och fötterna också, antar att du skulle älska att ha en tjej med rejält tilltaget hår på dom platserna också......?

Hur mycket mustasch pratar ni om egentligen?
Citera
2011-05-13, 17:32
  #243
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay
Hur mycket mustasch pratar ni om egentligen?
Så mycket att det syns.
Citera
2011-05-13, 17:36
  #244
Medlem
En kompis som jag skojar på daglig basis och på så sätt ser från väldigt nära håll har några hårstrån (3mm) på sidorna av överläppen. Påpekade det nån gång så blev det lite boxning.
Citera
2011-05-13, 18:05
  #245
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Catoa
En kompis som jag skojar på daglig basis och på så sätt ser från väldigt nära håll har några hårstrån (3mm) på sidorna av överläppen. Påpekade det nån gång så blev det lite boxning.

Varför i helvete blir ni tjejer arga när man påpekar att ni har mustasch, det är så SJUUUUKT ologiskt!!!

Så ni menar på allvar att det är bättre att vi låter er gå omkring med era mustascher så att alla skrattar åt er i smyg?!
Blir ni också arga om man påpekar att ni har såndär sömn-sand i ögonvrån eller en fläck på tröjan?!
Citera
2011-05-13, 18:19
  #246
Medlem
Den enda skillnaden mellan kvinnor och oss män när det gäller kroppsbehåring är att vårat är längre och grövre. Vi har hårstrån, de har fjun.
Kan man inte hantera en naturlig kvinna bör man inte ha någon kvinna alls.
Om kvinnorna sedan rakar, vaxar, plockar eller på annat sätt gör sig av med sin kroppsbehåring är helt upp till dem och det är inte något som jag kan eller vill påverka.
Citera
2011-05-13, 18:40
  #247
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AyCaramba
Det må vara manligt med hår i ansiktet och bröstet. Men det är inte så mysigt att ligga på en raggaräng på bröstet eller kyssa någon med fetmycket skägg/mustasche i fejset.

Trodde inte ni killar tyckte vi tjejer var så äckliga som ni i denna tråden verkar tycka.

Nu kan jag inte tala utifrån erfarenhet för har aldrig kysst någon man (eller kvinna med liknande skäggväxt som en man), men det kan väll inte vara så illa?

Sedan är det avtändande med skäggväxt och hår på de "vanliga" ställena på kvinnor, men vist man kan se förbi det ibland.
Citera
2011-05-13, 19:22
  #248
Medlem
AyCarambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Nu kan jag inte tala utifrån erfarenhet för har aldrig kysst någon man (eller kvinna med liknande skäggväxt som en man), men det kan väll inte vara så illa?

Sedan är det avtändande med skäggväxt och hår på de "vanliga" ställena på kvinnor, men vist man kan se förbi det ibland.


Att kyssa en muschprydd kille är lite smått obehagligt. Att kyssa någon med stubb gör ont. Och att ligga på en raggaräng kittlar och kliar och kan vara obekvämt.

Jag själv har dock inga större problem med varken eller, jag skulle inte dissa en kille pga det.
Turen står på min sida då jag efter att ha läst denna tråden kollat om jag har "mustaschfjun' men har inga bara såna jag knappt ser trots jag står 5cm från spegeln, ej heller direkt synliga hår på armarna. Och hade jag haft det så hade jag , för min egen skull och ingen annans, tagit bort det.
Citera
2011-05-13, 19:27
  #249
Medlem
JagHatarDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache.
Detta har jag funderat på många gånger. Det faller under samma märkliga beteende som vårtor i ansiktet, speciellt vårtor med hårväxt. Är det något ärftligt så att de sedan barnsben vant sig vid att detta är fullständigt normalt, omärkbart eller till och med lite "personligt"? Kan det vara så att de inte vet om att det går att ta bort utan tar det för självklart? Eller skiter de bara i omgivningens reaktioner och resonerar som så att "kan du inte älska mig med min mustasch och vårta är du ändå inget att ha/ingen bra människa och jag vill inte ha dig i mitt liv"?
Citera
2011-05-13, 20:02
  #250
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AyCaramba
Och hade jag haft det så hade jag , för min egen skull och ingen annans, tagit bort det.

Hahah wtf?!
för din egen skull, varför i helvete skulle du ta bort håret på armarna för din egen skull???
är det obekvämt med hår på armarna eller?

Jag är kille med ganska mycket hår på armarna och det känns inte, kliar inte eller något liknande, så försök inte verkar så självständig och cool, du hade tagit bort det pga att du tycker att det hade varit pinsamt om vi killar såg att du hade massa hår på armarna, punkt slut.

Finns I N G E N annan anledning till att ta bort håret på armarna än för någon annans skull, är ju jävligt fult att du ens försökte säga att du skulle ta bort det för din egna skull, du vill ta bort det pga att du vet att vissa killar tycker det är äckligt, det är din enda anledning till att ta bort något hår alls.

Hår växer naturligt och ska väl egentligen inte tas bort, men nu är det så att vi har div. fysiska "krav" mellan könen, varav ett just nu är att tjejer ska vara ohåriga och lena, och därför vill du ta bort håret.


"för min egen skull", LOL, tjejer är obetalbara.
__________________
Senast redigerad av Civilare 2011-05-13 kl. 20:06.
Citera
2011-05-13, 20:06
  #251
Medlem
F.D.Ls avatar
Tar de inte bort sin musche så är det antingen för att de är för lata för och ta bort den eller så tycker de att det passar haha!
Citera
2011-05-13, 20:06
  #252
Medlem
strategasiats avatar
frågan är om stubb är så mycket bättre? tror inte det går att vaxa när det är så kort.
i vilket fall så vill dom nog inte ta bort det eftersom dom är rädda att det ska växa ut grovare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in