Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Det roligaste med den här tråden är att det är så många som inte kan stava till mustasch.
Ja, ibland ser man kvinnor som inte verkar veta om att de ser lite skabbiga ut med sin ansiktsbehåring. Men eftersom det inte påverkar en själv så mycket och folk kan bli ledsna så vill man ju inte säga nåt heller.
Det är ju också lite så att, en ful tjej, med en sak till som e ful det är något man verkligen lägger märke till och som tar ner på utseendet,
Men en fin tjej med lite hår på läppen det lägger man oftast inte märke till
desto mer ful desto fulare, lite ful mindre fult