2011-05-11, 22:19
  #121
Medlem
Nuvilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av local
Topp 3:
Tjejer som inte rakar armhålorna, uaaaaaaah
Tjejer som har mycket armbehåring, uaaaaaah
Tjejer som har en synlig musche, uaaaaaaah

Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Så är det nog ofta. Frågan är om det inte är en myt?

Men det är betydligt värre när de inte är rakade "där nere". Inte kul att nafsa i pubishår alltså

Och så har vi de "självklara" benen och ögonbrynen som ska vara ansade.

Men herregud, ska vi behöva raka oss överallt eller? :O Börjar ni kräva sånt vill jag få alla mina rakhyvlar och vaxmedel gratis. och ni killar som klagar på att behöva raka skägget
Citera
2011-05-11, 22:20
  #122
Medlem
MrFakes avatar
Haha, ja nästan alla tjejer har en mustasch som syns extra bra i solljus och ifrån olika vinklar. Dom vet inte om det fören man kommenterar det och då tycker dom det blir väldigt pinsamt och så kan dom bli lite arga. Har kommenterat detta i många år till tjejkompisar och tjejer som man haft.
__________________
Senast redigerad av MrFake 2011-05-11 kl. 22:23.
Citera
2011-05-11, 22:21
  #123
Medlem
Lightnights avatar
Det roligaste med den här tråden är att det är så många som inte kan stava till mustasch.

Ja, ibland ser man kvinnor som inte verkar veta om att de ser lite skabbiga ut med sin ansiktsbehåring. Men eftersom det inte påverkar en själv så mycket och folk kan bli ledsna så vill man ju inte säga nåt heller.
Citera
2011-05-11, 22:24
  #124
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Det roligaste med den här tråden är att det är så många som inte kan stava till mustasch.

Ja, ibland ser man kvinnor som inte verkar veta om att de ser lite skabbiga ut med sin ansiktsbehåring. Men eftersom det inte påverkar en själv så mycket och folk kan bli ledsna så vill man ju inte säga nåt heller.

Det är ju också lite så att, en ful tjej, med en sak till som e ful det är något man verkligen lägger märke till och som tar ner på utseendet,

Men en fin tjej med lite hår på läppen det lägger man oftast inte märke till


desto mer ful desto fulare, lite ful mindre fult
Citera
2011-05-11, 22:28
  #125
Medlem
Jag är tjej och jag håller med till 120%.
många tjejer gnäller och säger " om jag rakar blir det stubb,vaxning gör ont och ger mer hår"
BULLSHIT!
Man rakar för det första bara ben,armar,underliv och armhålor när man är tjej inte ansiktet ffs!
vaxning gör ont de 2-3 första gångerna sen vänjer man sig.
Vaxning gör fjunen svagare och tunnare.
Det spelar ingen roll om din mustach är grå,svart,röd eller blond som "inte" syns,mustach är fult!
Jag har vaxat sen 12 års(jag är blatte,mörka hårstrån) åldern,inget har hänt med mig.
Sen armarna...usch det ska vi inte prata om,de flesta tjejer verkar tro att ingen märker att deras armar ser ut som king kong.Jag stör mig på alla feminister som vill få tjejer att låta allt hår växa ut och se ut som Grottmänniskor.Tydligen är det "trendigt" att ha buskar under armarna,juholt mustach och Hemska oplockade ögonbryn.Jag är en stolt kvinna,men jag vill vara feminim.Visst det gör ont att vaxa men det finns RAKHYVEL och IPL-LASER.
Vissa tjejer tror att deras kroppshår inte syns för att det är ljust,men i solen på stranden är dom allt annat än babylena,kolla noggrant på reklamaffisher så ser ni att modellernas överläppar är fulla utav ljusa,långa fjun och samma sak med armar och ben.Inte ens modellerna är vaxade.Alla behöver inte vara baby-Lena ,och jag vet att kvinnor oxå har kroppshår,men ge er förfan.....
Citera
2011-05-11, 22:36
  #126
Medlem
Önskar alla tjejer tänkte som föregående talare
Citera
2011-05-11, 22:40
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokardu
Önskar alla tjejer tänkte som föregående talare

Det önskar jag med.haha.Egoboost
Nu börjar killar istället raka benen och noppa ögonbryn.Är det 2011?Babylena killar och håriga tjejer?
Jag är ung,men traditionell.Män ska vara män,kvinnor ska vara kvinnor
Citera
2011-05-11, 22:42
  #128
Medlem
noonesnames avatar
Vill bara säga till de som inte redan förstått det -hår blir inte grövre när de klipps av.
Citera
2011-05-11, 22:46
  #129
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaspberryRules
Det önskar jag med.haha.Egoboost
Nu börjar killar istället raka benen och noppa ögonbryn.Är det 2011?Babylena killar och håriga tjejer?
Jag är ung,men traditionell.Män ska vara män,kvinnor ska vara kvinnor

Om du säger så där så tror folk att du vill att kvinnor ska vara håriga -"kvinnor ska vara kvinnor". Med andra ord -riktiga kvinnor är håriga. För det är så det är.

Du menar snarare -"män ska vara män, kvinnor ska vara fake"
Citera
2011-05-11, 22:46
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaspberryRules
Det önskar jag med.haha.Egoboost
Nu börjar killar istället raka benen och noppa ögonbryn.Är det 2011?Babylena killar och håriga tjejer?
Jag är ung,men traditionell.Män ska vara män,kvinnor ska vara kvinnor

Haha jag noppar faktiskt mina ögonbryn och TRIMMAR mina ben på somrarna för att jag tycker att det ser fräschare ut. Så från att vara överens till att inte vara överens haha
Citera
2011-05-11, 22:48
  #131
Medlem
Whiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter

* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se


ÄNTLIGEN någon som ser detta. Har sagt till min tjej att snällt försöka påpeka detta till hennes vänner som ser ut som John Holmes under näsan.
Citera
2011-05-11, 23:07
  #132
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Alla alternativa stavningar av mustasch* lyfte den här tråden ett snäpp. Men ja, det här är en sån sak som man aldrig riktigt vågat påtala för tjejerna med påtaglig mustasch. Säger deras kvinnliga bekanta till, eller bidrar de till att upprätthålla illusionen? Kan det vara så att kvinnor rent av har en blind fläck för hår på överläppen?

__________________
Senast redigerad av Meyer_Lansky 2011-05-11 kl. 23:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in