Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-10, 01:01
  #1
Avstängd
Svartmyrans avatar
Det är varmt som fan. Vill ha sandaler för jag har inga. Nu har jag inte hängt med i sandalmodet sen jag var niiiiiiiio ungefär så jag vet inget i ämnet. Frågor!

1. Vad för sandaler ska man ha? (Vill INTE ha plastiga flipflop, bögiga saker eller allt för exklusiva* varianter)
2. Var köper man dessa sandaler?

PS. Jag är en herre.

Hör av er.

*Tvivlar starkt på att det finns "exklusiva sandaler", men jag vet som sagt inget.
Citera
2011-05-10, 01:06
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Det är varmt som fan. Vill ha sandaler för jag har inga. Nu har jag inte hängt med i sandalmodet sen jag var niiiiiiiio ungefär så jag vet inget i ämnet. Frågor!

1. Vad för sandaler ska man ha? (Vill INTE ha plastiga flipflop, bögiga saker eller allt för exklusiva* varianter)
2. Var köper man dessa sandaler?

PS. Jag är en herre.

Hör av er.

*Tvivlar starkt på att det finns "exklusiva sandaler", men jag vet som sagt inget.

Vad anser du är bögigt?
Citera
2011-05-10, 01:45
  #3
Medlem
EvilGuys avatar
164 modeller på Brandos.se
Citera
2011-05-10, 02:16
  #4
Medlem
Zelogaths avatar
Jag finner det lustigt att du säger att du inte vill ha "bögiga" flipflops men frågar vad som är mode
Varför inte gå in på en sko-hemsida, titta på sandaler och välja några du tycker är fina?
Förstår inte varför man måste följa mode..
Citera
2011-05-10, 18:16
  #5
Medlem
Bokhyllan Billys avatar
Det finns ju inte så många snygga sandaler för killar. De brukar snarare vara klumpiga, plastiga och/eller gubbiga.
Dessutom brukar det inte vara alltför snyggt på killar med sandaler. Kör på espadrillos istället.

(Att det inte är snyggt kan iofs bero på att det bara finns "fula" modeller, ex brukar sportsandalmodellen inte vara fint på tjejer heller, medan en snyggare modell kan vara riktigt fint.)
Citera
2011-05-11, 18:33
  #6
Avstängd
Svartmyrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmporioX
Vad anser du är bögigt?

Feminint då, fast för killar. Du vet, en blomma, fast den är inte rosa, den är.. grön. Bögigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Jag finner det lustigt att du säger att du inte vill ha "bögiga" flipflops men frågar vad som är mode
Varför inte gå in på en sko-hemsida, titta på sandaler och välja några du tycker är fina?
Förstår inte varför man måste följa mode..

Frågade jag vad som är mode?

Citat:
Ursprungligen postat av Bokhyllan Billy
Det finns ju inte så många snygga sandaler för killar. De brukar snarare vara klumpiga, plastiga och/eller gubbiga.
Dessutom brukar det inte vara alltför snyggt på killar med sandaler. Kör på espadrillos istället.

(Att det inte är snyggt kan iofs bero på att det bara finns "fula" modeller, ex brukar sportsandalmodellen inte vara fint på tjejer heller, medan en snyggare modell kan vara riktigt fint.)

Nej utbudet är klent. Men sånna där espadrillos är ju som vanliga skor. Vad är meningen med dom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback