2011-05-10, 05:24
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingcool
Är nykterist.

Jasså? På vilket sätt?
Vet att han är en gammal weedsmoker, vi en gemensam bekant.
Citera
2011-05-10, 08:35
Medlem
Otroligt dumt gjort! Hoppas att ankaret kan få den hjälp och terapi som han behöver.
Citera
2011-05-10, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jg2009
Otroligt dumt gjort! Hoppas att ankaret kan få den hjälp och terapi som han behöver.
Du har inte körkort va?
Citera
2011-05-10, 09:41
Medlem
Den här typen av rattfylleribrott kommer vi att få vänja oss vid eftersom 0,2 promille är en så låg alkoholhalt att en frisk människa inte har en möjlighet att känna av den.
Varje morgon kör massor av laglydiga och skötsamma människor rattfulla till jobbet helt omedvetet. Detta kan alltså gälla dig också, så sannolikt kommer framtidens bilar förses med alkolås och till dess kan du skaffa en egen alkomätare. Det finns kvalitetsmätare på marknaden för runt 1000 kr. Testa en sådan och du kommer bli förvånad över hur lång tid det tar att bli helt nykter efter det att du känner dig sådan.
Citera
2011-05-10, 10:16
Medlem
skotars avatar
http://www.metro.se/nyheter/tv-ankar...IaOJpL1LANX9w/

http://finestlight.se/imageGallery/i...079&pageNum=26
Citera
2011-05-10, 10:37
Medlem
Vi har ett annat problem i trafiken som gäller fortkörning.
Kör du 53 km/h på en 50-sträcka så får du böter för hastighetsöverträdelse. Ett brott som ligger kvar i belastningsregistret i 10 år.
Vad skall du då göra om du inte har en pålitlig farthållare?
Skall du sitta och kolla hastighetsmätaren och missa Kalle när han springer över vägen, eller skall du köra ansvarsfullt och säkert och kolla efter "Kalle" och ta dina böter?
Ja, det är upp till dig, för du kan inte avgöra om du kör i 50 eller 53 km/h.
Vad jag vill ha sagt med detta är att sedan den lägsta tillåtna alkoholkoncentrationen sänktes från 0,5promille till 0,2 promille, så har du fråntagits din möjlighet att själv avgöra om du kör rattfull eller inte. Det är bara mätinstrumentet som kan avgöra den saken.
Så är du beroende av ditt körkort och måttlighetsdrickare så köp en alkomätare.
Citera
2011-05-10, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotar
http://www.metro.se/nyheter/tv-ankar...IaOJpL1LANX9w/

http://finestlight.se/imageGallery/i...079&pageNum=26

Bra jobbat. Det Måste vara Jesper.
Well done.
Citera
2011-05-10, 11:55
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jesper Henricson är det jag menar. Det skulle kunna vara han. Hans fästmö Louise Wivanger avled för några år sedan i p.g.a hjärtfel. Jag vet inte när hon dog exakt. Kan tänkas att han dricker en del som en del av sorgearbetet.
När fan blev han ett "nyhetsankare"?
Citera
2011-05-10, 12:04
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
När fan blev han ett "nyhetsankare"?
När fan slutade nyhetstidningar kalla en obetydlig nyhetsuppläsare för nyhetsankare?
Citera
2011-05-10, 12:19
Citat:
Ursprungligen postat av Loveless
0.2 promille? Fyfan, släng idioten i fängelse för att han riskerade alla våra liv när han begav sig ut på vägen.

0.2 en potentiell MASSMÖRDARE!
Citera
2011-05-10, 12:57
Medlem
goseigens avatar
Haha, så han festade i helgen - glad över att det är vår - men sedan drabbade verkligheten honom Det är en dum lag om det kan bli så att man kan festa på lördagen och åka dit på måndagen, efter 30 timmar eller vad det kan vara. För det kan ju ingen människa avgöra - dricker du det här nu så kan du åka fast på måndag morgon... Palm måste ha gjort så många många gånger, utan att åka fast i något test.
Citera
2011-05-10, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skyline653
Som jag redan skrivit förut i tråden så är det R*chard P*lm då jag (som jag skrev tidigare i tråden) avlägsna släktingar till honom, jag vill få slut på spekulationerna om att det är någon annan och samt få fel pel person utpekad. På allas vägnar så vädjar om jag om respekt mot R*chard och hans familj samt för oss avlägsnare släktingar.

Med vänlig hälsning skyline653

1. Vilka tv-kanaler har Rickard jobbat på?
2. Känns det inte taskigt att hänga ut en släkting?

Jag vågar inte lita på dina uppgifter, det finns ingen som kan vara så dum att man hänger ut en släkting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in