2006-01-18, 17:38
  #97
Awaiting Email Confirmation
benskydds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiskeyportion
Har också gjort det på några varor och fått ihop en vinst på runt 2000kr nu. Men man kanske skulle försöka sälja varorna i Norge istället? Norrmänn är ju rikare än svenskar vilket kan innebära både högre vinst och lättare att sälja varorna. Någon som vet vad motsvarigheterna till blocket, tradera osv. är i Norge?


Vad är det för grejer ni "importerar" och varifrån?
Citera
2006-01-18, 21:20
  #98
Medlem
Jag orkar inte läsa igenom forumet så jag vet inte om denna sida redan är tippsad.
http://www.forsoksperson.nu/
tjäna 10.000 - 20.000kr på några dagar.
(Läste om det i metro idag!)
Citera
2006-01-20, 16:31
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gata
Jag orkar inte läsa igenom forumet så jag vet inte om denna sida redan är tippsad.
http://www.forsoksperson.nu/
tjäna 10.000 - 20.000kr på några dagar.
(Läste om det i metro idag!)

Har för mig att den länken är postad tidigare fast i en annan tråd.
Det är inte någon som har en länk till såna tester på andra platser i landet?

// Martin
Citera
2006-01-29, 16:06
  #100
Awaiting Email Confirmation
benskydds avatar
Ullared

Jag kom på en grej. Man kanske skulle kunna köpa grejer på Ullared och sälja på Tradera . Har inte varit på Ullared på länge och har inte riktigt koll vilka priser dom har, men vissa grejer borde man väl kunna sälja dyrare på Tradera? Vad tror ni?
Dom grejer jag kommer på som skulle funka kanske är:
Elektronik: typ TV-spel och DVD-filmer
Kläder: Ibland får dom väl in märkeskläder till väldigt bra priser?
Nån som kommer på något mer?
Citera
2006-02-20, 21:37
  #101
Medlem
Rans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benskydd
Jag kom på en grej. Man kanske skulle kunna köpa grejer på Ullared och sälja på Tradera . Har inte varit på Ullared på länge och har inte riktigt koll vilka priser dom har, men vissa grejer borde man väl kunna sälja dyrare på Tradera? Vad tror ni?
Dom grejer jag kommer på som skulle funka kanske är:
Elektronik: typ TV-spel och DVD-filmer
Kläder: Ibland får dom väl in märkeskläder till väldigt bra priser?
Nån som kommer på något mer?
Visst, men sen är det en del jobb att kränga allt. Och det man inte får sålt: vad gör man med det?

Fast köper man in saker som man själv på nått sätt kan andvända, visst funkar det. Fast man tjänar nog inte allt för mycket på det.
Citera
2006-02-22, 11:45
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phozonee
Hejsan hej, jag har en liten fråga...

Har ni några tips på hur man på kortast möjliga tid fixar ihop lite pengar LEGALT, och säg inte att skaffa mig en anställning, för det tar evigheter innan jag ser en lön.
Jag menar...sätt man kan fixa en hyfsad slant på om man är beredd att slita lite...

PM:a gärna om ni inte vill ta det öppet.

Tack!

ALL IN PÅ HEADS_UP POKER!
Citera
2006-03-08, 23:48
  #103
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Lämna sperma (om du är kille alltså) ger 500-600kr.

Är det ok för alla vuxna män eller diskrimmineras vi som är födda med downs syndrom som vanligt?
Citera
2006-03-10, 18:42
  #104
Medlem
jojjahs avatar
Poker

Poker är faktiskt ingen dum idé, har en klasskompis som inte är någon riktig pokerhaj, men började lira på expekt.. sedan såg vi inte till han i skolan på ett tag, nu har han spelat ihop 50.000 sek
Citera
2006-03-10, 18:49
  #105
Medlem
Drapåtrissors avatar
Har 40000kr att leka med. Förslag emotages eller ska jag sätta rubbet på rött/svart på casinot? Hatar allt vad krångliga placeringar heter och skulle behöva en maual för "vi som kan noll om marknaden" manual.
Citera
2006-03-11, 21:07
  #106
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Har 40000kr att leka med. Förslag emotages eller ska jag sätta rubbet på rött/svart på casinot? Hatar allt vad krångliga placeringar heter och skulle behöva en maual för "vi som kan noll om marknaden" manual.

Du kan köpa konst av mig. Garanterar att det kommer kunna sälja för 37 gånger så mycket som du betalat innom max 8 år.
Citera
2006-03-11, 22:14
  #107
Medlem
Borde inte detta vara ett lätt sätt att tjäna 500 spänn?

Citat:
Bättre privatekonomi på 60 minuter
Du får 500 kronor om vi inte lyckas.
http://www.seb.se/pow/kampanjer/60minuter2006/index.htm
Citera
2006-03-17, 10:32
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Borde inte detta vara ett lätt sätt att tjäna 500 spänn?


http://www.seb.se/pow/kampanjer/60minuter2006/index.htm

Den där har jag varit sugen på länge... jag har järnkoll på min ekonomi (vilket inte är så svårt, jag bor i hyresrätt, har inga lån bortsett från studielånet osv) och jag har mycket svårt att se vad de skulle kunna förbättra.

Är det någon som provat det här och lyckats få femhundringen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in