2006-04-05, 16:36
Medlem
hårigbaks avatar
Ett simpelt tips på att tjäna pengar på är ju ifall man har någon i släkten eller någon som man känner som har ett eget företag, Typ som min farsa har ett dataföretag. Han säljer alla möjliga datadelar över internet fast han har också andra jobb på dagarna så han har inte alltid tid att sitta där och kolla igenom alla beställningar och sånt.
Citera
2006-04-05, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hårigbak
Ett simpelt tips på att tjäna pengar på är ju ifall man har någon i släkten eller någon som man känner som har ett eget företag, Typ som min farsa har ett dataföretag. Han säljer alla möjliga datadelar över internet fast han har också andra jobb på dagarna så han har inte alltid tid att sitta där och kolla igenom alla beställningar och sånt.

Och på det tjänar du pengar... hur?
Citera
2006-04-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gart

Hahah ja det undrar jag också
Citera
2006-04-14, 18:41
Medlem
Kip_wests avatar
såg en kille på 5an som sålde allt han ägde och satsade på svart i roulett. kanske är något för alla med pengar över... (48% chans att man vinner)
Citera
2006-04-17, 01:08
Medlem
hårigbaks avatar
Citat:

Men vafan, Han betalar väll ifall jag står och kollar beställningar och packar ihop grejjorna

och sånt där. det är ju nästan likadant som på andra företag,

skulle man inte få pengar där eller?
Citera
2006-04-17, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hårigbak
Men vafan, Han betalar väll ifall jag står och kollar beställningar och packar ihop grejjorna

och sånt där. det är ju nästan likadant som på andra företag,

skulle man inte få pengar där eller?

Jo. Det finns ett ord för det: "jobb". What an idea.
Citera
2006-04-18, 17:52
Medlem
Så här är dets avatar
Det kanske finns några jobb som man kan göra på den här sidan. Det är mesta dels programering men det finns andra också.

www.rentacoder.com
Citera
2006-04-18, 18:12
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip_west
såg en kille på 5an som sålde allt han ägde och satsade på svart i roulett. kanske är något för alla med pengar över... (48% chans att man vinner)

rätt korkat om du frågar mig.
Han kanske har en miljon och får ihop två miljoner om han vinner. Förlorar han så har han noll.
2 miljoner gör ingen rik heller precis.
Citera
2006-05-05, 21:58
Medlem
Yee Yees avatar
Ingen är väll så jävla dum så man säger en idé man kommit på om hur man tjänar mycket och snabba pengar...Tror nog att man skulle ängnat sig åt det då
Citera
2006-05-06, 09:34
Medlem
Citat:
Jo. Det finns ett ord för det: "jobb". What an idea.

haha tänkte exakt samma sak!
Citera
2006-05-07, 19:19
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Går väl nog att göra sig en någorlunda slant på alla HYIPS som finns idag. Dock ska man vara försiktig innan man ger sig in, och läsa på och läsa på. Sedan investera i ett säkert HYIP. Läs mer www.talkgold.com och www.moneymakergroup.com.
Citera
2006-05-15, 19:04
Medlem
mr_zipoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess
Går väl nog att göra sig en någorlunda slant på alla HYIPS som finns idag. Dock ska man vara försiktig innan man ger sig in, och läsa på och läsa på. Sedan investera i ett säkert HYIP. Läs mer www.talkgold.com och www.moneymakergroup.com.
själv håller jag på med sånt och man kan lungt säga att det finns extremt mycket lurendrejeri där ute men det finns även en hel del seriösa valuta handlare som man kan sponsra med pengar. Man bör ju vara skeptisk om ett program erbjuder över 3% ränta dagligen. Det finns iförsig många sett att kolla upp om ett hyip program är seriös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in