2009-01-13, 05:00
  #685
Medlem
Skaffa ett jobb
Citera
2009-01-13, 10:51
  #686
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
Skaffa ett jobb

Är du säker på att det fungerar då??
Citera
2009-01-13, 17:22
  #687
Medlem
nazipoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
Är du säker på att det fungerar då??
ja, om du inte betalar något till staten...
Citera
2009-01-13, 18:53
  #688
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis
ja, om du inte betalar något till staten...

men vad händer med våra stackars vägar dåra?
Citera
2009-01-13, 19:58
  #689
Medlem
nazipoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
men vad händer med våra stackars vägar dåra?
dem få vägar jag känner till slutade att fungera redan på tidigt 90-tal. dem få fägar som fortfarande går att köra på är dem större lederna ändast! Danmark gick om oss på 70-80-talet. mina skattepengar verkar inte gå till vägar allefall...
Citera
2009-01-13, 20:20
  #690
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Dock äter Tradera upp en del av förtjänsten och Payson (vilket är vanligt på tradera) vill även de ha sin del av kakan.



Tipset var till smarta folk som ville tjäna lite extra pengar.

Du får nog skaffa jobb eller råna banken.
Citera
2009-01-14, 02:21
  #691
Bannlyst
jag är intresserad av det här med skrothandel som någon snackade om tidigare i tråden.

Vad är det man bör leta efter och var kan man hitta det? Skulle tydligen finnas en rejäl hacka man kunde tjäna på det?
Citera
2009-01-14, 02:36
  #692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
Är du säker på att det fungerar då??
inte helt 100, arbetsgivaren kan vara kleptoman
Citera
2009-01-14, 08:53
  #693
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
inte helt 100, arbetsgivaren kan vara kleptoman

Dä haru rätt i!





Fortfarande ingen som har några bra mer emailsidor?? På svenska helst, som man tar emot email och får några ören??

Eju medlem på en bra just nue, men det borde finnas flera?
Citera
2009-01-14, 09:55
  #694
Medlem
Tjo alla.

Vet att denna fråga kommit upp innan, har läst tråden. Men jag måste fråga endå.

Jag är 19 år och behöver ha ~10,000kr om två månader, i mitten av mars alltså. Jag har sökt kvälls/helgjobb som en dåre men har i princip gett upp på det nu. Jag behöver alltså tjäna 5,000kr i månaden.

Allt jag kan säga är att jag är villig att slita för att få dom. Tips?
Citera
2009-01-15, 01:03
  #695
Medlem
kiwi22s avatar
Driver du? Bara o söka fler jobb. Jobbar du varje helg får du lätt in 4000-5000 i månaden.
Citera
2009-01-15, 02:38
  #696
Medlem
MB-Hasses avatar
Det här är rätt tråd hoppas jag..

Hade tänkt importera grejer via ebay osv och sälja dom. Det handlar mest om bil-styling delar tex kromringar, ev klarglasbaklyktor, träknoppar. Kort och gott en massa sånt.

Är det nåt att satsa på? Jag har skickat efter grejer förr tex mittarmstöd ruskigt billigt.. Det handlar mest om att tjäna lite extrapengar, ha till hyran.

Är det lönt att regga enskild firma? Jag har inget emot att köra vitt då det räknas som taxerad inkomst

Ett annat alternativ är aktier, men det känns säkrast att skicka efter lite grejer från internet som man säljer i liten skala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in