Det här är rätt tråd hoppas jag..
Hade tänkt importera grejer via ebay osv och sälja dom. Det handlar mest om bil-styling delar tex kromringar, ev klarglasbaklyktor, träknoppar. Kort och gott en massa sånt.
Är det nåt att satsa på? Jag har skickat efter grejer förr tex mittarmstöd ruskigt billigt.. Det handlar mest om att tjäna lite extrapengar, ha till hyran.
Är det lönt att regga enskild firma? Jag har inget emot att köra vitt då det räknas som taxerad inkomst
Ett annat alternativ är aktier, men det känns säkrast att skicka efter lite grejer från internet som man säljer i liten skala.