2012-01-10, 17:01
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Är du galen eller?

Mataffärer har minst prispåslag av alla branscher, framför allt de stora matkedjorna.

Är det några som har absurda prispåslag så är det klädhandeln, där är 100-150% påslag inte direkt ovanligt.

Kött min vän, kött. Kolla efter så får du se. Nä inte särskilt galen.
Det går heller ej att äta kläder. Menar du att han/hon ska sno kläder och sedan sälja dem? Är DU galen?
Citera
2012-01-11, 10:49
Medlem
Mickej79s avatar
Någon som har bra förslag på saker som man kan sälja på tradera som ger pengar.. Har sålt den del strumpor där men man blir ju ej så rik på det så undrar om ni känner till något bättre pryl eller kläder eller vad som helst som man skulle kunna sälja frö o få mer pengar?
Citera
2012-01-17, 14:00
Medlem
tglrs avatar
Tips på småsaker man kan göra för att få lite extra pengar hemifrån? Det kan vara allt från att sälja strumpor till folk med fotfetisch till att köpa saker från Kina och sälja på blocket.
Citera
2012-01-18, 00:36
Medlem
krommees avatar
Kanske det bästa sättet utan massa jux och krångel att tjäna pengar på måste ju ändå vara att lagligt införa lite extra sprit från Tyskland in till Sverige och sälja vidare. Just vidareförsäljningen kanske inte är laglig men, blir najs cash av det, semester+cash
Citera
2012-02-02, 19:20
Medlem
sigurts avatar
kolla upp bilförsäkringen när det är dags för förnyat avtal

här har ni min erfarenhet:

https://www.flashback.org/t1778766
Citera
2012-02-05, 23:50
Medlem
MB-Hasses avatar
Panta burkar dyker upp titt som tätt.
Jag har noterat vid obemannade återvinningsstationer att det kryllar av ALU-burkar i containern för "Metallförpackningar". Kan vara värt numera när panten höjts till 1kr

Är penganöden tillräckligt stor så kan det vara ett alternativ
Citera
2012-02-08, 22:59
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farben
Brukar använda mig av Megatypers när jag har dötid över. Tågpendlar exempelvis två timmar om dagen.

Blir några kronor extra i veckan i alla fall.

Liten guide http://bayimg.com/EAmoeaadG

Ja, det är ju kul när FBI kommer och anklagar dig för spamming senare.
Citera
2012-02-08, 23:05
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goseklumpen
Men för helvete Flashback!

Jag blir så himla ledsen på er känslokalla dryga människor.

Anta att den här människan talar sanning! Jag tror det i alla fall.

Tänk så har TS endast 13 kronor att förse sig med tills den 25 februari. Han skriver så för att han säkerligen skulle önska sig att det fanns en varm och snäll själv där och skickade om så en 100 lapp eller 300 kronor för en veckas mat tills han kommit på en lösning på sitt problem.

Herregud jag blir ledsen att folk sitter där och håller på sina pengar och ska döma en människa som faktiskt vill ha hjälp. Ni är så stora i käften men vägrar se andra situation och läge. Usch jag blir så äcklad och gråtfärdig av er.

Hjälp eller låt bli att skriv. Värsta som finns är egoister som sitter på höga hästar och ska döma andra utan att se att det är just egoism som skapar sådana situationer.

Alla behöver rent vatten, mat och tak överhuvudet. Även kramar och vänliga ord.

Hade jag själv haft pengar så skulle jag skickat till dig TS så du åt dig mätt!
Sanslöst! Jag rasar för eran självgodhet!!!! OMG !

Kräv och kräv.
Bara för att vi har pengar och inte ger bort dem är vi inte sämre än dig som INTE har pengar och inte kna ge bort något.

Resultatet blir detsamma; TS får inga pengar.
Citera
2012-02-09, 07:56
Medlem
drutgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farben
Brukar använda mig av Megatypers när jag har dötid över. Tågpendlar exempelvis två timmar om dagen.

Blir några kronor extra i veckan i alla fall.

Liten guide http://bayimg.com/EAmoeaadG

Haha 0.85$ per 1000 bilder
Citera
2012-02-11, 22:47
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Kräv och kräv.
Bara för att vi har pengar och inte ger bort dem är vi inte sämre än dig som INTE har pengar och inte kna ge bort något.

Resultatet blir detsamma; TS får inga pengar.

mycket bra sagt!

------------------------

Sen vet vi ju inte om "tiggaren" ljuger eller inte, dvs chansen att h*n talar sanning är 50%(och även då 50% chans att h*n ljuger).

Låt oss säga att h*n ljuger, varför ljuger h*n?

1. H*n ser det som ett enkelt sätt att tjäna pengar.

2. H*n kanske trots allt inte hade några pengar, men av den anledningen att det gått åt till exempelvis knark istället.

Nu antar vi att alternativ nummer 2 stämmer, dvs människan har faktiskt inga pengar för de gått åt till alla kokaininköp, vilket till 99,99% chans även nästa pengar som kommer in vill göra.

Slutsats: Vill jag betala någon annans knark? Nej
Citera
2012-02-16, 12:33
Medlem
nattbushcitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefan.s
The more people you invite the more money you'll earn. Period!

Skulle inte tro det. Scam!
Citera
2012-02-16, 12:42
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefan.s
Ett sätt att tjäna en extra slant.
Kostar ingenting så vad har man att förlora.
Tar ca 2 minuter att registrera sig och skicka inbjudan till sina vänner.
Många är skeptiska , men som sagt vad har man att förlora.

Registrera dig på länken nedan.

http://signup.wazzub.info/?lrRef=50a15359

WAZZUB, the world's first PROFIT SHARING PHENOMENON is going VIRAL!

The WAZZUB FAMILY is growing faster than any other Project ever did.

On average EVERY FEW SECONDS we welcome A NEW MEMBER
and it is going FASTER AND FASTER.

It's a fact: companies like Google or Facebook earn BILLIONS OF $$$ every quarter just because we, the Internet users use their services. It is time to understand, that we “the users” decide who is earning the big money. WAZZUB is the first truly global community that pays us “the users”, just for choosing them as our homepage.
It's so easy: the more users that join the WAZZUB Family for free, the more money we “the users” will earn!
Example: If you invite just 5 people to join for free and they do the same 5 generations deep, you could earn about $4,000 every month PASSIVELY for life, doing NOTHING different than you already do everyday.
What if everyone invited just 10 people? That amount would EXPLODE to: $111,110 every month. There is NO limit!
The more people you invite the more money you'll earn. Period!

OBS KLICKA INTE PÅ LÄNKEN!!

Det är en reflänk och han kommer tjäna pengar när du klickar på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in