2013-11-26, 18:59
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalashnikovsbarn
Vad menas med det?
Man köper t.ex stulna kreditkort och handlar med dem. Ett kreditkort har en snittsumma på 50kr och det fullt är möjligt att få ut 10.000 per kort.
Citera
2013-11-26, 20:31
Medlem
Investera i kryptovalutor.
Citera
2013-11-26, 20:34
Medlem
Köp hem spice pulver 100-500 per g 4g=100g färdigt spice= 300/g=6000k. Och få folk att sälja åt dig.
Sno fälgar.
Jobba på bemaningsföretag.
Skåp inbrott på gymnasium och ta Mac Book datorer.
Sälj smuggel sprit.
Internet bedrägerier.
Villa inbrott och sno saker + bil och slakta i polares garage.
Köp en trasig bil som är halv billig och sno en lika och byt chasi nr + regplåtar.
Handla med aktier.

Typ så jag klarade av högstadiet och gymnasiet (typ till ettan sen jobbade jag bara ärligt) och skötte mig. Du kan tjäna rätt okej på de flesta sakerna som ja skrev, orkar inte skriva djupgående på vare sak men tänk bara lite så kan du fixa de.
Citera
2013-11-27, 14:13
Medlem
kalashnikovsbarns avatar
Det här med svarttaxi är ju lite svårt om man inte fyllt 20.
Citera
2013-11-30, 18:43
Medlem
bnegoXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalashnikovsbarn
Det här med svarttaxi är ju lite svårt om man inte fyllt 20.

Vad fan spelar det för roll
Citera
2013-12-06, 03:23
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bnegoXXX
Vad fan spelar det för roll
Du glömmer svarttaxiförarnas heliga kodex. Den stipulerar tydligt och klart att det är 20-årsgräns för att olagligen få köra runt folk.
Citera
2013-12-09, 22:05
Medlem
Har två polare här i Gbg som tjänar bra med extrapengar på att köpa in smuggelsprit billigt o sedan sälja det vidare styckvis för dubbla pengarna. De har hållit på med sina affärer i flera år och verkar trivas med det.
Citera
2013-12-12, 23:50
Medlem
JBugsters avatar
Det skrivs ju bara massa olagligheter här nu. Det vore trevligt om en 18-årig kille med fallenhet för hederligt knog kan få tips på hur jag ska ha råd att bjuda ut tjejen på middag snart! Det känns helt omöjligt att få studiebidraget att räcka till, än mindre att spara undan något. "Vanliga extraknäck" är totalt fullsatta, och sommarjobb annonseras inte ut förrens i februari.. Funderat på import och liknande, men ni kanske har vettigare tips och idéer?
Citera
2013-12-26, 09:44
Medlem
Hej

Ett helt gäng med affärsideer för extra inkomster hittar ni på: www.affärsiden.se

Citera
2014-01-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Det skrivs ju bara massa olagligheter här nu. Det vore trevligt om en 18-årig kille med fallenhet för hederligt knog kan få tips på hur jag ska ha råd att bjuda ut tjejen på middag snart! Det känns helt omöjligt att få studiebidraget att räcka till, än mindre att spara undan något. "Vanliga extraknäck" är totalt fullsatta, och sommarjobb annonseras inte ut förrens i februari.. Funderat på import och liknande, men ni kanske har vettigare tips och idéer?

investera halva studiebidraget varje månad i fonder eller aktier (575 kr eller var det nu blir) alltså ca 6900 på ett år, så räknar du plus ett par procent beroende på hur bra du investerar dom. Fråga mamma och pappa om småjobb här och där vice versa. Kanske leta upp någon firma med bara en hårt arbetande stackare som kan behöva lite hjälp emot cash rätt i handen, inte helt lagligt men en snabb väg, dock inte heller olagligt om det är enskild firma han bedriver tror jag
Citera
2014-01-21, 19:24
Medlem
Kopiera en proffessionell valuta/aktie/råvaru handlare. tyckte det lät för bra för att vara sant... Men testade trots allt endå. Och till min förvåning såg jag att min lilla portfölj på 50$ som jag startade med började att växa. Ni måste förstå att ni kommer inte bli rika på detta OM ni inte har nån mille att investera med. MEN ni kan åtminstone få nån tusing extra i månaden. Kolla in själva så förstår ni vad jag menar. http://www.etoror.com
Citera
2014-01-29, 04:01
Medlem
myskotekets avatar
Jag startar med ett Xbox och ska försöka att öka mitt kapital successivt under hela 2014. Kika gärna in tråden och kom med idéer om hur ni själv hade investerat i min sits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in