Varför satsar du inte på att göra rätt för dig?
Är ju inte så att man måste bli kriminell för att tjäna bra med pengar i detta landet precis.
Tar lite längre tid, men man ska inte undervärdera sin heden. En vacker dag kanske även du växer upp och blir tvungen att stå till svars för dina handlingar.
Är svårt att ge dig tips då man inte vet mycket om dina förutsättningar bortsett från att du verkar vara lite vilse i ditt tänkande.
Vill du ta en resa till sydamerika, hela semestern betald + 50.000 när du kommer tillbaka?
Tjänar inte narkotikasmugglare mer än så?
Intressant. lol
Finns väl ingen intelligent person som gör något sånt frivilligt.
Sorgligt iaf. Nu är ju jag inte kriminell, men 50 tusen kan du ju lägga undan på 2-3månader genom vanligt arbete.
Men om jag va kriminell så skulle jag aldrig sjunka så lågt att jag skulle packa mitt anus med knark och riskera fängelse i ett fjärran land.
Vad fan är det med er? Har ni kollat för mycket på the born ultimatum eller?
Sant att det är svårt för unga att få jobb i sverige just nu men att sjunka så lågt lönar sig inte.
Målvaktsjobb kan du bli blåst på dessutom. Sen sitter du där utan pengar.
oavsett vilken form av kriminalitet ni talar om så krävs ju pengar för att utföra dessa brott.
Och om man väl jobbar så kanske man inser att man trivs bättre med arbete. Tror ni inte?
Jag fattar inte hur det kan finnas så många människor utan ambitioner.
Hitta en bra affärside och hitta en investerare och anställ folk- så har ni pengar och slipper undra över hur mycket pulver ni får plats med i rektum. Eller tänker ni skaffa familj alltmedans ni vidgar erat anus???
Behöver tips på hur jag kan få ihop 40000kr på två månader utöver lönen, dvs att jag har jobb.
Första tanken är att köpa trasiga bilar och laga från -00 och uppåt där det finns en chans att tjäna en hacka. Men dom försvinner fort och jag har ännu inte hunnit få tag i någon än innan någon annan köpt dom.
På lagligt vis, finns det något bättre sätt? Kan inget om poker och sånt.
Behöver tips på hur jag kan få ihop 40000kr på två månader utöver lönen, dvs att jag har jobb.
Första tanken är att köpa trasiga bilar och laga från -00 och uppåt där det finns en chans att tjäna en hacka. Men dom försvinner fort och jag har ännu inte hunnit få tag i någon än innan någon annan köpt dom.
På lagligt vis, finns det något bättre sätt? Kan inget om poker och sånt.
40-tusen skulle vara perfekt att ha vid mitten på juni, någon som har några knep? bumpar tråden då jag också letar efter sett att tjäna pengar vid sidan om jobbet
40-tusen skulle vara perfekt att ha vid mitten på juni, någon som har några knep? bumpar tråden då jag också letar efter sett att tjäna pengar vid sidan om jobbet
Börja med att läsa igenom denna tråd så kommer du att få en del tips!
Tror inte jag lyckats hitta ett enda tips sedan jag tittade i tråden sist 1 april förra året...
Kan det möjligen vara som så att de som verkligen kommer på några riktigt bra affärsidéer håller dem för sig själv? Det tror i alla fall jag, jag tror även att de tips som du kommer att få här framöver kommer att hålla ungefär samma kvalitet som de alltid gjort i tråden.
Det jag gör för att "tjäna pengar" är bland annat:
- Ser till att jag har mer inkomster än utgifter(trots att jag är student går det att ha kvar någon tusenlapp varje månad) genom att kolla över mina fasta utgifter såsom boende, telefoni, bredband med mera.
- De likvida medel jag får över varje månad sätter jag i rullning genom bland annat aktieinköp. Jag har även börjat med trustbuddy som givit mig 3,66% ränta på 22 dagar.
- Lär dig något som går att tjäna pengar på(exempelvis; köp datordelar på blocket billigt, bygg ihop dessa till en dator som du sedan säljer för en högre peng). Finns hur mycket som helst att göra om man bara har lite go i sig.
- Lär dig bygga hemsidor, sätt reklam.
----------------
Sen för dom som "vill få 40k eller mer på bara några månader --> Det går i stort sett inte, om man inte gamlar och har tur. exempelvis: Släng in ett par tusenlappar på PA resorces och hoppas på en vänding..