2013-11-26, 16:26
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Prostitution lär man väl kunna dra in ganska så mycket på, särskilt om man efter att ha sålt sig även pressar köpare på mer pengar under hotet om att sprida info om dennes sexhandlande.

Fungerar antagligen bäst om personen som säljer sig är minderårig och om sexsäljaren ser till att rikta in sig på kunder som har mycket att förlora.

Du verkar kunna detta..är du en orten khaba ?
Citera
2013-11-26, 16:32
Medlem
Börja langa gräs eller smuggelsprit är ju ganska soft. Sedan kan man ju sno kläder smash and grab?
Citera
2013-11-26, 16:50
Medlem
Du kan ju alltid gå och plocka burkar att panta
Citera
2013-11-26, 17:07
Medlem
För att pengarna verkligen ska rulla in som en tjockis på donken, så är garanterat prostitution det bästa alternativet. Men om man inte känner för att få gubbsnopp i röven så kan man ju som sagt även langa sprit.

EDIT: Onlinepoker kan också generera en hel del cash. Men då måste man ju ha talang och vara beredd på att läsa på utav bara fan, annars kan man lika gärna sätta allt på rött.
Senast redigerad av Dr.Mental 2013-11-26 kl. 17:10.
Citera
2013-11-26, 17:23
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Svart taxi definitivt! Har dragit in upp emot 3k på en bra kväll, skattefritt såklart

Nääää menar du verkligen att svarttaxi är skattefritt?
Citera
2013-11-26, 17:39
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Du verkar kunna detta..är du en orten khaba ?

Vad ska det betyda? Är det någon slags blatteslang eller?

Jag antar att det är något sorts ord för en person som sysslar med prostitution i någon av de två ändarna av köpandet/säljandet eller något sådant, så mitt svar blir nej. Jag har ingen som helst erfarenhet av att köpa eller sälja sexuella tjänster, men jag kan tänka mig att det som jag skrev skulle fungera i praktiken om man nu vill det.

Jag vill dock säga att jag inte uppmuntrar till sexhandel med minderåriga inblandade. Jag tramsade inte, utan det var ett fullt seriöst förslag eftersom att jag tror att det skulle fungera, men jag uppmanar inte och avråder till och med till att göra det till verklighet.
Citera
2013-11-26, 17:48
Medlem
kalashnikovsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Två olagliga tips:
1. Kopiera pant-streckkoder och panta pringlesrör, saftflaskor, m.m.

2. Leta rätt på folks kvitton (från t.ex clas ohlsson och liknande), gå in i butiken och hämta varorna från hyllan och sedan "lämna tillbaka" dem och begär pengarna tillbaka.

Intressant jag tycker om dina förslag och dom kommer att användas av någon...
Citera
2013-11-26, 17:54
Medlem
kalashnikovsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Carding.

Vad menas med det?
Citera
2013-11-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktor.hockey.96
Du langar ju smuggeldricka, inte systemdricka.

Märks att du satt inne o läste glosorna medans vi andra söp och knullade

smuggeldricka=langardricka same same.
Citera
2013-11-26, 18:38
Medlem
Fyr4ns avatar
En polare brände eget när han var 16 och sålde till sina närmsta kompisar! En sjuttis för sjutti, sen det han tjänade (inga miljonbelopp direkt) köpte han öl för istället. Han gillade inte sprit men var trevlig ändå!
Citera
2013-11-26, 18:43
Medlem
GeckoMorias avatar
Illegal cannabishandel, förbudet gör det till en diamantgruva.
Citera
2013-11-26, 18:47
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalashnikovsbarn
Intressant jag tycker om dina förslag och dom kommer att användas av någon...
pantstreckkoder är inte direkt bäst att välja. vi gjorde det ofta som små, men eftersom de har en kamera i affären riktad mot maskinen så kollar de ju bandet om de är hög användning men inga flaskor. (vi tor 4 st hårdplast och pantade om och om och om dem, de krossades inte i maskinen och kunde användas hur mycket som helst) de lär ju verkligen kolla om de börjar komma in skräp som folk tar ut pengar för.

bor du i ett litet område är det inte direkt svårt att du åker fast. de gjorde en av polarna iaf

du kan alltid sno en polares föräldrars kreditkort och shoppa sönder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in