Ett sätt jag vet som är ganska lätt att tjäna på.. Men sabbar ganska friskt för andra personer. Beroende på vart du bor osv tjänar du olika, som här, upp till 3k / en bra kväll. Men upp mot Stockholm så skulle man nog lättare tjäna 5k/kväll än vad jag gör för 3k.. Och det är att sälja katalysatorer, ger 350 kr/st här. Och upp till 800 kr /st mot Stockholm. Gör som mig, börja att gå till någon liten bilskrot och kolla efter katalysatorer, ta med dig några st dra och sälja dagen efter. Så gjorde vi 4-5 gånger under några månaders tid och tjäna cirka 5-10tusen var ( 2 persner) ! Sedan bestämde vi oss för att dra till biltema och köpa :
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Tang/Rorkapare-20329/ . Och gå ut på nätterna och dra ut på parkeringar istället! Föredrar att vara två st, sen ha en bil ståendes någon annanstans så bär man dit dom man tar och säljer dagen efter. Väldigt lätta pengar! Då säljer ju vi hela kapade katalysatorer, men tjänar mer om man tar ut det som är i dom ( vet inte om det bara är att skära sönder och ta ut eller vart man säljer) Det är iallafall platina i där, vilket för ett tag sen hade mer värde än vad guld hade. Det är min plan, och jag sov oerhört mycket bättre på nätterna efter jag gör det än innan fast jag sabbat för andra, för jag behöver inte oroa mig för cash iallafall!