Citat:
Ursprungligen postat av n.e.beckett
Riktigt så nyfiken är jag inte. Visst, citerar då;
-"Detta beror uteslutande på judisk indoktrinering och propaganda."
-"Detta beror uteslutande på judisk indoktrinering och propaganda."
Svensk massmedia (Bonnier), svenska skolans inavlade "värdegrund", svenska statliga myndigheter (DO bl.a), företag som bedriver lobbyverksamhet både privat och skattefinansierat (Expo, RFSL, etc).
Citat:
-"Strax över hundratusen vita svenskor lade sin röst på Sverigedemokraterna; dessa kvinnor sysselsätter sig sannolikt inte med rasöverskridande reproduktion eller annat tvivelaktigt."
Jag har förstås inte tillgång till studier över nationalistiska kvinnors sexualliv. Det skulle förvåna mig om dessa i majoritet ägnade sig åt rasblandning när de officiellt tar avstånd från detta.
Citat:
-"Att kvinnor låter sig erövras ligger för övrigt i hennes genetiska struktur och fyller en evolutionär roll (den hanne som kan garantera avkommans överlevnad är den hanne hon väljer)."
Se evolution och det naturliga urvalet
Citat:
Med sanktionerade källor, tack.
Är dessa endast påståenden du ser som adekvat för din bild av samhällets reform?
Är dessa endast påståenden du ser som adekvat för din bild av samhällets reform?
Det är svårt att hänvisa till enskilda källor när det gäller övergripande analyser över nutida samhällsutvecklingen, eller hur media väljer att vinkla nyhetsflödet genom att utesluta obekväma detaljer eller genom att ex. titulera SD som främlingsfientliga/högerextrema samtidigt som man hyllar de amerikanska Demokraterna som paradoxalt är betydligt konservativare. Det rör sig om en oerhörd bredd av organiserat, statligt såväl som privat motstånd mot vit nationalism och den vita rasens välmående.
Misstror du något kan du hänvisa till källor för motsatsen.