2011-05-02, 00:44
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n.e.beckett
Riktigt nyfiken är jag inte. Visst, citerar då;
-"Detta beror uteslutande på judisk indoktrinering och propaganda."

Svensk massmedia (Bonnier), svenska skolans inavlade "värdegrund", svenska statliga myndigheter (DO bl.a), företag som bedriver lobbyverksamhet både privat och skattefinansierat (Expo, RFSL, etc).

Citat:
-"Strax över hundratusen vita svenskor lade sin röst på Sverigedemokraterna; dessa kvinnor sysselsätter sig sannolikt inte med rasöverskridande reproduktion eller annat tvivelaktigt."

Jag har förstås inte tillgång till studier över nationalistiska kvinnors sexualliv. Det skulle förvåna mig om dessa i majoritet ägnade sig åt rasblandning när de officiellt tar avstånd från detta.

Citat:
-"Att kvinnor låter sig erövras ligger för övrigt i hennes genetiska struktur och fyller en evolutionär roll (den hanne som kan garantera avkommans överlevnad är den hanne hon väljer)."

Se evolution och det naturliga urvalet

Citat:
Med sanktionerade källor, tack.
Är dessa endast påståenden du ser som adekvat för din bild av samhällets reform?

Det är svårt att hänvisa till enskilda källor när det gäller övergripande analyser över nutida samhällsutvecklingen, eller hur media väljer att vinkla nyhetsflödet genom att utesluta obekväma detaljer eller genom att ex. titulera SD som främlingsfientliga/högerextrema samtidigt som man hyllar de amerikanska Demokraterna som paradoxalt är betydligt konservativare. Det rör sig om en oerhörd bredd av organiserat, statligt såväl som privat motstånd mot vit nationalism och den vita rasens välmående.

Misstror du något kan du hänvisa till källor för motsatsen.
2011-05-02, 00:50
Medlem
WhiteOleanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Tro mig, du tillhör män. Det gör varenda kvinna som vandrar denna jord. Många är dock omedvetna om det.

Haha du är mer än välkommen att vidareutveckla.
2011-05-02, 00:59
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteOleander

Som man bäddar får man ligga. Om du medvetet bara umgås med araber och negrer är det inte allt för osannolikt att dem betraktar dig som deras ägodel; som deras lilla svenska sexmaskin.

Citat:
Svenska män är inte min "grupp", bara för att jag råkar vara född i samma land måste jag inte tvingas att gilla dom. Svenska män är inte speciellt intressanta och dessutom raggar dom knappt, då är det väl klart att man får upp ögonen för män från andra kulturer? Dom är mycket mer framåt, ger mer komplimanger, är manligare, enklare att vara med. Jag ser inte hur jag på något sätt skulle ha mindre moral eller stolthet p.g.a det.

Att man skulle vara mindre värd bara för att man njuter av sin sexualitet är din personliga åsikt.

Jag har inte sagt att du är mindre värd, däremot att många av er svenska kvinnor som säljer er till naturapris höger till vänster, samtidigt som ni hånar er egen grupp, inte har någon betydande heder eller moral. Detsamma gäller förstås andra kvinnliga grupper som beter sig på samma vis.
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-05-02 kl. 01:04.
2011-05-02, 01:07
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

När araberna och negerna tar över kommer du förstå. Alltid förundrats över hur jävla otacksamt korkade ni är.
2011-05-02, 01:10
Medlem
SFC1977s avatar
Men svenska killar visar ingen respekt till svenska tjejer heller. Har sett många ggr hur tjejen får betala för sig. Det är knappast en bra start för ett seriöst förhållande om man inte litar på varandra.

Sen att svenska tjejer har ryktet att vara lättfotade beror mycket på killarna också. Det är inte tjejerna som har kommit på alla dessa blondinskämt.
2011-05-02, 01:12
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Men svenska killar visar ingen respekt till svenska tjejer heller. Har sett många ggr hur tjejen får betala för sig. Det är knappast en bra start för ett seriöst förhållande om man inte litar på varandra.

Sen att svenska tjejer har ryktet att vara lättfotade beror mycket på killarna också. Det är inte tjejerna som har kommit på alla dessa blondinskämt.

Det stämmer förstås, men detsamma kan å andra sidan sägas om alla killar, från alla grupper.

Men du vet mycket väl att du skulle ta illa vid dig, som assyrier, om dina kvinnor sprang omkring och blev påsatta av negrer och andra och samtidigt löljliggjorde er assyriska män. Det vet du mycket väl. Hur acceptabelt skulle det vara inom din kultur?
2011-05-02, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Det stämmer förstås, men detsamma kan å andra sidan sägas om alla killar, från alla grupper.

Men du vet mycket väl att du skulle ta illa vid dig, som assyrier, om dina kvinnor sprang omkring och blev påsatta av negrer och andra och samtidigt löljliggjorde er assyriska män. Det vet du mycket väl. Hur acceptabelt skulle det vara inom din kultur?
Sedan är det knappast bara svenska tjejer som gör så. De flesta tjejer i norra Europa älskar negrer och även i USA gillar många tjejer negrer.

Det handlar troligen om kultur, ni är inte lika MTV skadade troligen jämfört med vad engelska, amerikanska och svenska tjejer är.

Sedan får man inte glömma att Hollywood ger en positiv bild av svarta som macho män så inte konstigt faktiskt att många tjejer gillar svarta killar.
2011-05-02, 01:21
Medlem
GanjaFarfars avatar
Jo visst att VISSA kvinnor gillar att besudla sig med hjälp av negrer och annat löspack men LÅNGT ifrån alla. För att vara helt ärlig har jag inte träffat en enda kvinna som öppet har sagt att hon föredrar en invandrare före en svensk, visserligen beblandar jag mig väl inte med luder heller..
2011-05-02, 01:25
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Helt enkelt kanske för att dessa kvinnor helt enkelt gillar blattars utseende och sätt att bete sig mer än svenska killar?

De flesta svenska tjejer föredrar ju blattar framför svenskar, detta har varit känt länge och ökar bara varje år, det är därför man kan finna så många kvinnor av den sort du nämner helt enkelt.

Svenska män suger när det gäller brudar, svenska män ska bara ägna sin tid åt att jobba och betala skatt så kan utlänningarna ägna sin tid åt att knulla svenska brudar och chilla.

Ungdomligt oförstånd.

Det är inte samma sak att "fläska" med servitören på Aiya napa som det är vara med den knull-chillande bidragstagaren. De flesta Svenska kvinnor vill ha en familj, då senast börjar de att tänka efter vad för liv som "pappa" kan bidra med. Sen finns det ju alltid undantag som bekräftar regeln...

Sist men inte minst, det finns nog många flickor som hellre "gillar lika".
2011-05-02, 01:30
Medlem
Citat:

Men du bevisar ju bara hur kvinnan är helt frånvarande i sina tankebanor. Det enda exempel, och det första du ger är hur viktigt det är att just mannen ska minsann betala.

Det säger ju sig själv vilket horbeteende många av er har. Nu har ju t o m diplomater uttala sig i just den frågan så ryktet om er runt om i världen är känt.
2011-05-02, 01:30
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Det är väl för att vi har sk. jämlikhet i landet. Att ludret ska betala sin egen mat ser jag som självklart då.
2011-05-02, 01:35
Bannlyst
Vad har du för ursprung caine (TS)?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in