2010-10-24, 19:56
Medlem
ps3 alla dagar i veckan !
Citera
2010-10-24, 21:25
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Utan att ens ha spelat eller sett en in-game trailer av forza 3 vågar jag rakt av svara att GT5 är mer verklighetstroget.

Gran Turismo är snarare en bilsimulator än ett bilspel.
Omöjligt att säga då vi inte vet hur GT5 är än så länge. Vad man kan säga är att bägge inte är renodlade simulatorer. Sådant får du leta efter på PC. Anledning är ekonomiskt då simulatorer lockar en smal kundkrets av hardcore-spelare som ger fan i både F3 och GT5.
Citera
2010-10-25, 00:54
Medlem
dilmordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patriklol
ps3 alla dagar i veckan !

absolute, kunde inte säga de bättre själv
Citera
2010-10-25, 02:32
Medlem
Känns rätt hugget som stucket. Precis som TB-303 är inne på ovan, vill man komma så nära verkligheten som möjligt är det PC som gäller. Men då drar det ju även iväg lite när man ska inhandla hårdvaran.

Är TS stadd vid kassan föreslår jag en ratt från Fanatec. De har riktigt bra prylar för alla tre plattformarna. Fan vet om de inte är kompatibla med alla tre plattformarna också, så du kan använda samma ratt till både 360:n och PS3:an. Anser du att priserna är lite väl saftiga känns det väl vettigast att köra på en G25:a till PS3:an och be till gudarna att GT5 kommer ut nån jävla gång.
Citera
2010-10-25, 02:48
Medlem
tycker att grand turismo serien är världens bästa bilspel! dock älskar ja forza 2 och tycker att körningen i det spelet är bättre än i grand turismo 4. dock är det ju några år mellan dessa spel och grand turismo kommer säkert vara sjukt mycke bättre än sin föregångare!

jag ska absolut köpa gt5 när det kommer men kommer nog inte köpa någon ratt då ja inte tycker någon ratt ger mig den upplevelsen man borde få. om man nu inte har en hel ställning o skit.. men tv spel ska spelas liggande i soffan
Citera
2010-10-26, 00:03
Medlem
Slim utan tvekan, snyggare, tystare (mitt låter hur mycket som helst), wlan inbyggt. Slim!
Citera
2010-10-27, 01:17
Medlem
Bennehues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livijnen
Slim utan tvekan, snyggare, tystare (mitt låter hur mycket som helst), wlan inbyggt. Slim!

Ok, tack så mycket. Då vet jag det.

Xbox 360 Slim.
Citera
2010-11-16, 15:23
Medlem
NeXos avatar
Lånar tråden lite..

Någon som kan förklara skillnaden på dessa.

http://www.webhallen.com/spel/xbox_3...basenhet-250gb
http://www.webhallen.com/spel/xbox_3...t-250gb_bundle
Citera
2010-11-16, 16:03
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeXo
Lånar tråden lite..

Någon som kan förklara skillnaden på dessa.

http://www.webhallen.com/spel/xbox_3...basenhet-250gb
http://www.webhallen.com/spel/xbox_3...t-250gb_bundle
Den första är en vanlig 360 Slim 250 gb med allt som tillhör. Den andra är Slim-versionen utan HDD, med 4 gb HDD, dock medföljer en 250 gb HDD. Utöver det är det enda som skiljer att du får med ett headset i första.
Citera
2010-11-16, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz
Den första är en vanlig 360 Slim 250 gb med allt som tillhör. Den andra är Slim-versionen utan HDD, med 4 gb HDD, dock medföljer en 250 gb HDD. Utöver det är det enda som skiljer att du får med ett headset i första.
Glöm inte att 4GB-versionen är matt medans 250GB-versionen är glansig.
Citera
2010-11-17, 14:13
Medlem
Doffwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stromae
Jag sitter med en 250 GB:are hemma som jag plockade upp för 1895 på MediaMarkt.
Hade innan det en klassisk 20 GB premium (flashad) som RROD:ade och jag lagade den ett antal gånger.

Har försökt att leva lagligt nu i två månader och faktiskt köpt spel för första gången på väldigt länge.
Men det svider lika mycket varje gång så nu funderar jag på att sälja min 250GB och köpa en flashad Elite istället.

Vad tror ni? Eller ska man orka vänta tills Team Xecuter släpper flashen för allmänheten?
Dom har inte sagt nått datum och hatar att leva i ovisshet!

Jag hade väntat på ny flash. Din slim kommer förmodligen hålla längre och har större hdd. Du kan även nu hamstra på dig roliga indiespel och arkadspel nu medans du har fri tillgång till xbox live. Sålänge råder jag dig att kolla i reabackarna eller köpa goty-utgåvorna av spel. Tjänar man en slant på, om du nu inte måste köpa de absolut nyaste spelen.

/Doffward
Citera
2010-11-19, 18:23
Medlem
K.G.O.As avatar
Skulle nog köpt slim för att den är tystare, har ett elit det låter som en damsugare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in