2008-12-21, 14:53
Moderator
MondoBizarros avatar
Och med det låser vi den här!
/Mod
Citera
2009-02-17, 12:22
Medlem
360 mot Wii

Till topic,
Tjejens familj har ett Flashat Xbox360 som dem vill byta mot ett helst chippat Wii, någon som är intresserad? :P
Citera
2009-02-17, 13:41
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aling3
Till topic,
Tjejens familj har ett Flashat Xbox360 som dem vill byta mot ett helst chippat Wii, någon som är intresserad? :P
Jag är inte intresserad men jag vill bara hylla dig, Aling3, till ett fantastiskt inlägg som både är rätt placerat samt att du använt dig av sökfunktionen!

Välkommen till Flashback, jag hoppas du blir långrandig!
Citera
2009-02-17, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Jag är inte intresserad men jag vill bara hylla dig, Aling3, till ett fantastiskt inlägg som både är rätt placerat samt att du använt dig av sökfunktionen!

Välkommen till Flashback, jag hoppas du blir långrandig!
hehe tack
jo, man ska ju använda den, för att slippa 7-mille nya trådar som bara gör allt grötigt
Citera
2009-02-17, 14:23
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
hehe tack
jo, man ska ju använda den, för att slippa 7-mille nya trådar som bara gör allt grötigt

Här har vi en kille som kan tänka!

Men nej, byt för i helvete INTE 360 mot wii, spec inte om du redan har det flashat!!

Ett flashat 360 är lätt det bästa du kan ha (Ps3 har ju inte sånt än så fanboys kom inte och käfta om att de vore bättre). Många otroligt bra spel och många fler ska det bli!
Citera
2009-02-17, 14:30
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer

Men nej, byt för i helvete INTE 360 mot wii, spec inte om du redan har det flashat!!

Ett flashat 360 är lätt det bästa du kan ha (Ps3 har ju inte sånt än så fanboys kom inte och käfta om att de vore bättre). Många otroligt bra spel och många fler ska det bli!
Nu är det ju inte han(?) som ska ha det utan, som han skriver, "Tjejens familj" som ska ha det...
Citera
2009-02-17, 14:31
Medlem
Citat:

hehe, men det är inte jag som vill byta
det är tjejen o hennes familj som vill byta, de spelar inte så mycket på sitt 360, och det är då inte så mycket använt (de har 16 spel tror jag).
och anledningen att dom vill byta är då för att de gillar Wii mycket mer än 360
så, om någon är intresserad att byta, så är det bara att höra av sig
Citera
2009-02-17, 16:15
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Nu är det ju inte han(?) som ska ha det utan, som han skriver, "Tjejens familj" som ska ha det...

ack ack ack. Flickor vet aldrig vad som är bäst för dom
Citera
2009-02-17, 19:26
Medlem
Citat:
ack ack ack. Flickor vet aldrig vad som är bäst för dom
haha men personligen tror jag inte att 360 är den typen av familjekonsol som Wii är
Citera
2009-02-17, 19:56
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
haha men personligen tror jag inte att 360 är den typen av familjekonsol som Wii är
Se bara till att göra dem till "upsteam users"! (Dvs att de börjar med Wii Sports och arbetar sig uppåt via Super Mario Galaxy, vidare till Metroid Prime 3: Corruption och sen WHAM, sitter de och lirar MadWorld! Make it happen, do not let us down!)
Citera
2009-02-18, 19:32
Medlem
Citat:
Se bara till att göra dem till "upsteam users"! (Dvs att de börjar med Wii Sports och arbetar sig uppåt via Super Mario Galaxy, vidare till Metroid Prime 3: Corruption och sen WHAM, sitter de och lirar MadWorld! Make it happen, do not let us down!)

haha Wii sports har dom/vi lirat mkt (jag har tagit med mig mitt Wii till henne ett antal gånger )
sedan mario galaxy vet jag inte vad dom tycker om, men det brukar gå hem vad jag vet en polare till mig, hans morsa blev helt såld av mario galaxy
Citera
2009-02-18, 19:57
Bannlyst
Ja wii är det sämsta som har uppfunnits i modern tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in