Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-30, 09:26
  #1
Medlem
D.R.E.s avatar
Såg en artikel på Gamereactor (http://www.gamereactor.se/nyheter/27...A+Revelations/) att det kommer ett nytt Assassin's Creed spel. Spelet kommer att heta Assassin's Creed Revelations. Spelet kommer säkerligen till PS3, XBOX360 och PC. Diskutera gärna om vad ni tror detta spel kommer handla om.
Citera
2011-04-30, 17:41
  #2
Medlem
jultomt1s avatar
Höga förväntningar!
Citera
2011-05-01, 19:39
  #3
Medlem
Om man har facebook bör man gå in på www.assassinscreed.com/acreveal
Man kommer till Ubisofts facebooksida för det nya spelet, och när tillräckligt många världen över har 'gillat' sidan så släpps en trailer!
Det ligger på 43% just nu.

EDIT: På den korta, oskarpa filmsnutten som går på loop flashar en arabisk text då och då, enligt youtube-kommentarer ska det tydligen stå 'Altair Son of no one' baklänges.
Om man kollar på den suddiga bilden så kan man se att det liknar en karta över Europa i bakgrunden.
__________________
Senast redigerad av GuustaavS 2011-05-01 kl. 19:43.
Citera
2011-05-02, 16:39
  #4
Medlem
D.R.E.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuustaavS
Om man har facebook bör man gå in på www.assassinscreed.com/acreveal
Man kommer till Ubisofts facebooksida för det nya spelet, och när tillräckligt många världen över har 'gillat' sidan så släpps en trailer!
Det ligger på 43% just nu.

EDIT: På den korta, oskarpa filmsnutten som går på loop flashar en arabisk text då och då, enligt youtube-kommentarer ska det tydligen stå 'Altair Son of no one' baklänges.
Om man kollar på den suddiga bilden så kan man se att det liknar en karta över Europa i bakgrunden.

91 % just nu.
Citera
2011-05-02, 17:58
  #5
Medlem
Fan vad kul om man får lira med Altair igen. Älskade verkligen första AC. Städerna, den onda stämningen, allt.
Citera
2011-05-02, 18:04
  #6
Medlem
hoppas på nutid
Citera
2011-05-02, 18:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppo3
hoppas på nutid

skämtar du eller?
Citera
2011-05-02, 19:14
  #8
Medlem
Min teori om var/när nästa spel äger rum (inte nödvändigtvis det dem "revealar" nu):
Vi kanske får ett spel under franska revolutionen?
EDIT: länk. Dessutom bör det väl nämnas att denna deklaration skrevs 1789, under fr. revolutionen.
__________________
Senast redigerad av GuustaavS 2011-05-02 kl. 19:16.
Citera
2011-05-02, 21:19
  #9
Medlem
D.R.E.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuustaavS
Min teori om var/när nästa spel äger rum (inte nödvändigtvis det dem "revealar" nu):
Vi kanske får ett spel under franska revolutionen?
EDIT: länk. Dessutom bör det väl nämnas att denna deklaration skrevs 1789, under fr. revolutionen.


Gillar din teori. Men själv hoppas jag inte att man spelar under den franska revolutionen. Hoppas man spelar som både Altair och Ezio med parallella handlingar som sedan i slutet blir svar på allt annat.
Citera
2011-05-05, 18:35
  #10
Medlem
adagios avatar
http://www.nowgamer.com/news/5737/as...s-first-screen

Jag som hade hoppats på de skippar MP och fokuserar helt på SP. Men det ska bli intressant att se vad de kommer åstadkomma ändå, tror inte de kommer göra oss besvikna.
Citera
2011-05-05, 18:48
  #11
Medlem
Det ser ut som Istanbul. Kul att Altaïr är tillbaka. Jag är dock less som fan på Ezio, har aldrig gillat honom.
__________________
Senast redigerad av Taiga 2011-05-05 kl. 18:56.
Citera
2011-05-05, 20:37
  #12
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuustaavS
Min teori om var/när nästa spel äger rum (inte nödvändigtvis det dem "revealar" nu):
Vi kanske får ett spel under franska revolutionen?
EDIT: länk. Dessutom bör det väl nämnas att denna deklaration skrevs 1789, under fr. revolutionen.
Det skulle vara grymt tycker jag!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback