2011-04-28, 01:26
  #13
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
Om man hade gått in hos några svarta i The Bronx hade man nog blivit skjuten om man ens nämnde Adolf Hitler. Snacka om provocerande för vit-hatande svarta när dom får reda på detta. Om dom någonsin får reda på det/tar reda på det.

Men din dumme fan.... Det var judar som Hitler jagade, inte negrer. Och om du nu gjorde det så skulle dom inte ens veta vem Hitler var. Dom har/hade redan stora problem i sitt land, läs på lite om USA`s rasistiska historia.

Och NEJ, dagens svarta hatar rasister, dagens negrer i usa hatar KKK inte Hitler.
Citera
2011-04-28, 01:28
  #14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Men din dumme fan.... Det var judar som Hitler jagade, inte negrer. Och om du nu gjorde det så skulle dom inte ens veta vem Hitler var. Dom har/hade redan stora problem i sitt land, läs på lite om USA`s rasistiska historia.

Snälla.

Spara dina inlägg om du inte kan få fram något som är värt att läsa.

Läs om läs rätt.
Citera
2011-04-28, 01:29
  #15
Medlem
saftad_burks avatar
Det finns olika mängder ämnen i olika sorters cannabis, precis som det finns olika mängder ämnen i olika sorters jordgubbar eller tomater.

Hitler verkar för övrigt ha varit betydligt mer sympatisk än ovan nämnda ghetto-negrer, så fira på, pojkar små.
Citera
2011-04-28, 01:29
  #16
Medlem
Sprayes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
420 är inte ett datum, utan en tid. 16:20, då folket kom hem från jobbet och tände sin första spliff. Det är så numret har kommit fram, och betydelsen blev en dag, 4 april (4/20).

Fått höra något liknande, var dock ungdomar som slutade skolan men oavsett så handlar det om tiden.

Ontopic: Så lade jag märkte till det samtidigt som jag rullade en spliff och läste tidningen, hade samma tanke i skallen då.
Citera
2011-04-28, 01:30
  #17
Medlem
Spår av nötters avatar
Det är inte bara svarta som röker brass och hatar nazister.
Citera
2011-04-28, 01:30
  #18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Det är inte bara svarta som röker brass och hatar nazister.

Självklart inte.
Citera
2011-04-28, 01:31
  #19
Medlem
Sw33ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
420 är inte ett datum, utan en tid. 16:20, då folket kom hem från jobbet och tände sin första spliff. Det är så numret har kommit fram, och betydelsen blev en dag, 4 april (4/20).
Fel, 4:20 har växt fram ifrån att ett par ungdomar som gick på San Rafael High School träffades varje dag och rökte just klockan 4:20 (16.20).
Citera
2011-04-28, 01:31
  #20
Medlem
Blaze.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Intressant, har du källa på det?

4:20 syftar på ett klockslag och inte ett datum, meen när den 20e April som kan skrivas 4/20 inträffar så passar det att fira upp en holk.

http://www.420thc.com/

Sa kanske för mycket, att det skulle va 420 substanser i cannabis är väll inte helt rätt, det beror på vilken strain det är ofc.

There are approximately 420 active chemicals in marijuana. Actually, there are approximately 315 active chemicals in marijuana. This number goes up and down depending on which plant is used.
Citera
2011-04-28, 01:34
  #21
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sw33t
Fel, 4:20 har växt fram ifrån att ett par ungdomar som gick på San Rafael High School träffades varje dag och rökte just klockan 4:20 (16.20).

samma skit.
Citera
2011-04-28, 01:41
  #22
Medlem
Spår av nötters avatar
Förhoppningsvis så skiter dom flesta som firar 420 i att Hitler råkade krystas ut just på samma dag (4/20) som tillfället på dygnet då det passar utmärkt med en spliff (4:20pm).

Ingen relevans att några nazzar spelar playstation och dricker bärs för att hedra Adolf på just samma dag.

Glad dag för puffande nazister iallafall
Citera
2011-04-28, 01:41
  #23
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Har inte något med det att göra. Det finns 420 ämnen i cannabis, det är därför det heter så.

Och nej det är inget jag tänker på, det är ju bara en slump. Och ja, jag visste om det.

Ämnet i cannabis vet du lika väl som jag att det inte heter något annat än THC..

420 (16:20) Är klockslaget då alla knegare / skolelever går och träffas bakom knuten och tänder en spliff och slappnar av efter en lång dags arbete / pluggande.
Cannabis innehåller inget som heter 420.. Fan vad korkat sagt, sitta här och snacka som att du vet allting medans du faktist bara sitter och skriver massa värdelöst och felaktigt dravel.

On topic: Roligt sammanträffande.
Ska alltid tänka på det den 20 april i fortsättningen när jag ligger och puffar.

May he burn like a spliff, in hell.
__________________
Senast redigerad av 2dope 2011-04-28 kl. 01:46.
Citera
2011-04-28, 01:44
  #24
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Ämnet i cannabis vet du lika väl som jag att det inte heter något annat än THC..

420 (16:20) Är klockslaget då alla knegare / skolelever går och träffas bakom knuten och tänder en spliff och slappnar av efter en lång dags arbete / pluggande.
Cannabis innehåller inget som heter 420.. Fan vad korkat sagt, sitta här och snacka som att du vet allting medans du faktist bara sitter och skriver massa värdelöst och felaktigt dravel.


Cannabis sativa 100% THC? Nej då blivi man allt bäng du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in