Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Har inte något med det att göra. Det finns 420 ämnen i cannabis, det är därför det heter så.
Och nej det är inget jag tänker på, det är ju bara en slump. Och ja, jag visste om det.
Ämnet i cannabis vet du lika väl som jag att det inte heter något annat än THC..
420 (16:20) Är klockslaget då alla knegare / skolelever går och träffas bakom knuten och tänder en spliff och slappnar av efter en lång dags arbete / pluggande.
Cannabis innehåller inget som heter 420.. Fan vad korkat sagt, sitta här och snacka som att du vet allting medans du faktist bara sitter och skriver massa värdelöst och felaktigt dravel.
On topic: Roligt sammanträffande.
Ska alltid tänka på det den 20 april i fortsättningen när jag ligger och puffar.
May he burn like a spliff, in hell.