2011-05-16, 11:57
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Detriot. Ignoranta högaktiga idioter som heter Jan Helin och Fredrik Reinfeldt och dess lakejer bor tryggt och säkert i vita områden som Bromma, Danderyd och Lidingö. Den ekonomiska eliten sitter och har det bra och är nöjda över att svenska befolkningen alltid röstat med plånboken. Den nya grundlagen om att SD inte får delta i riksdagen har kommit väl till hands.

Ute i Europa får Reinfeldt och Helin många pluspoäng från dom judiska affärsmännen och politikerna. "Tänk att offra sitt eget folk för några pk-poäng", tänker dom. "Så skulle vi aldrig göra, vi judar ställer upp för varandra och håller ihop. Snart är den vita mannen utrotad och då kommer Europa gå under av sig självt och likna en soptipp, precis som Afrika och övriga mellanöstern redan är."

För den vita befolkningen är det hemskt, till och med för batikhäxor och kommunister. Här har vi ett framtidsscenario av den mycket duktige författaren Henrik Johansson som troligen har en spåkula i hemmet:
http://henrik.motpol.nu/?p=7#more-7
Citera
2011-05-16, 13:24
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong
Detriot. Ignoranta högaktiga idioter som heter Jan Helin och Fredrik Reinfeldt och dess lakejer bor tryggt och säkert i vita områden som Bromma, Danderyd och Lidingö. Den ekonomiska eliten sitter och har det bra och är nöjda över att svenska befolkningen alltid röstat med plånboken. Den nya grundlagen om att SD inte får delta i riksdagen har kommit väl till hands.

Ute i Europa får Reinfeldt och Helin många pluspoäng från dom judiska affärsmännen och politikerna. "Tänk att offra sitt eget folk för några pk-poäng", tänker dom. "Så skulle vi aldrig göra, vi judar ställer upp för varandra och håller ihop. Snart är den vita mannen utrotad och då kommer Europa gå under av sig självt och likna en soptipp, precis som Afrika och övriga mellanöstern redan är."

För den vita befolkningen är det hemskt, till och med för batikhäxor och kommunister. Här har vi ett framtidsscenario av den mycket duktige författaren Henrik Johansson som troligen har en spåkula i hemmet:
http://henrik.motpol.nu/?p=7#more-7
Förmodligen är det så.

Stockhol, Malmö och Göteborg (och hela övriga Sverige - och Europa ... för den delen) kommer att vara som Rio de Janerio eller Johannesburg, där rika överklasskälkborgare kan köpa sig frid och frihet, medan den generella svensken, germanen och europén dagligen får kämpa emot rån, våldtäkt, misshandel och hot.

I media och i TV kommer judepolitikerna och överklassborgarna att fortsätta prata om hur fritt och vackert Sverige är, om hur vi ska vara solidariska med omvärlden och om att rasbastardernas kriminalitet beror på deras sociala klass och inte på att de är rasbastarder. Vi kommer bara att behöva lite jobbskatteavdrag och så blir allt bra.
Citera
2011-05-16, 14:43
Medlem
blackjackks avatar
Snälla förklara vad som hände icke-muslimerna i Ex-Jugoslavien, var det inte vi som blev brutalt massakrerade och etniskt rensade av fanatiska kristna extremister?
Citera
2011-05-16, 15:20
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackk
Snälla förklara vad som hände icke-muslimerna i Ex-Jugoslavien, var det inte vi som blev brutalt massakrerade och etniskt rensade av fanatiska kristna extremister?

Förstår inte ditt inlägg. Vad menar du med att icke-muslimerna blev etnsikt rensade av kristna extremister?
Citera
2011-05-16, 15:51
Medlem
blackjackks avatar
Citat:
Förstår inte ditt inlägg. Vad menar du med att icke-muslimerna blev etnsikt rensade av kristna extremister?

TS skriver:

"När det kommer till oss infidels som inte vill konvertera till islam, så kan vi se fram emot liknande saker som drabbat icke-muslimer i exempelvis Iran, Libanon, Egypten, Forna Jugoslavien eller Nigeria"

Vill bara se hur han tänker här
Citera
2011-05-16, 16:07
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Citat:
TS skriver:

"När det kommer till oss infidels som inte vill konvertera till islam, så kan vi se fram emot liknande saker som drabbat icke-muslimer i exempelvis Iran, Libanon, Egypten, Forna Jugoslavien eller Nigeria"

Vill bara se hur han tänker här

Så du menar att kristna extremister rensade icke-muslimer? Alltid trott att propagandan var åt andra hållet.
Citera
2011-05-16, 17:02
Medlem
Crow31s avatar
Tror själv på det sista alternativet. Klyftorna kommer förmodligen att bli allt större med tiden, och konflikterna kan medföra ödesdigra konsekvenser för hela nationer.

Jag hoppas på ett 5e alternativ, nämligen att alla får bo i fred i sina länder, där de största konflikterna är av den mildare sorten på nationell nivå.
Citera
2011-05-16, 23:39
Medlem
blackjackks avatar
Citat:
Så du menar att kristna extremister rensade icke-muslimer? Alltid trott att propagandan var åt andra hållet.

Propaganda och verkligheten är två olika saker. Nej jag menar inte att kristna extremister rensade icke-muslimer utan att kristna extremister rensade oss muslimer, det är anledningen till att jag är här i Sverige idag.

Ortodoxa präster välsignade alla soldater innan de gick ut och begick våldtäkter och folkmord på oskyldiga muslimer, allt i kristendomens namn.

Så jag undrar vad TS menar med "hur icke-muslimer behandlades i Ex-Jugosavien" när det var vi muslimer som var offren
Citera
2011-05-17, 01:57
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:

Jo, det stämmer, men ni (bosniska?) muslimer har ingen ensamrätt på att vara offer, precis lika lite som (serbiska?) kristna har ensamrätt på att vara förövare. Bosnier slaktade serber, också.

Du får försöka se helhetsbilden med min tråd, och försöka förstå att det inte handlar om något så simpelt som att jag tycker att muslimer är dumma och kristna är snälla. Forna Jugoslavien, som koncept, var ju problemet, för kristna OCH för muslimer. På samma sätt ser jag mångkulturalismen, i dagens Sverige, som ett problem.
Citera
2011-05-18, 23:08
Medlem
blackjackks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Jo, det stämmer, men ni (bosniska?) muslimer har ingen ensamrätt på att vara offer, precis lika lite som (serbiska?) kristna har ensamrätt på att vara förövare. Bosnier slaktade serber, också.

Du får försöka se helhetsbilden med min tråd, och försöka förstå att det inte handlar om något så simpelt som att jag tycker att muslimer är dumma och kristna är snälla. Forna Jugoslavien, som koncept, var ju problemet, för kristna OCH för muslimer. På samma sätt ser jag mångkulturalismen, i dagens Sverige, som ett problem.

Jag förstår helhetsbilden i din tråd men ge fan i att förvränga fakta (som tex hur alla icke-muslimer behandlades i Ex-Yu), det är ett hån mot alla tusentals döda civila människor som fick betala sitt liv bara för att de var muslimer.

Av alla civila dödsoffer var 85% bosnier, men visst du får gärna tro att vi var lika mycket förövare som serberna.
Citera
2011-05-18, 23:53
Medlem
NoHopes avatar
Islam kommer självklart att ta över världen om inte vi gör någonting åt saken, nästan alla muslimer vill ta över världen, och om dom blir en majoritet i Sverige, som är högst troligt i framtiden, så kommer vi vara lilla islam här i Sverige.

Islam är ondska, och ondska ska bekämpas.
Citera
2011-07-23, 09:48
Medlem
Lantbruks avatar
Nu börjar det...

Läs mitt startinlägg, mina profetior kommer att infalla...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in