2011-04-25, 15:08
Medlem
Lantbruks avatar
Som jag ser det, så är det - för Sveriges, västvärldens och nord- och västeuropeiska människors del - huvudsakligen fyra olika scenarion som kan komma att förverkligas, iochmed massinvandringen. Jag tänkte därför starta en tråd där jag, lite kort, kunde presentera dessa fyra olika framtidscenarior, som jag befarar kommer att vara våran ödeslott (och det ska understrykas att inget av scenariorna är något som jag välkomnar):

l

The Fascists Strikes Back

Det, enligt mina bedömningar, minst troliga scenariot är att SD kan komma att radikaliseras, alternativt ersättas av mer radikala partier/organisationer. Storskalig repatriering, militärpolis, allmän no more mr nice guy-attityd från Sverige och västvärldens sida o.s.v., skulle därmed bli följden.
Frågan är då OM detta överhuvudtaget är möjligt, eller ens önskvärt. Vi måste tänka på att västvärldens makt-hegemoni successivt håller på att undermineras, att den egentliga makten blir alltmer avskärmad från folket och att västvärldens ursprungs- och/eller majoritetsbefolkning (till följd av bland annat ekonomisk kris och demografisk undanträngning), brick by brick, håller på att förlora alltmer inflytande att bestämma sitt eget öde och sin egna framtid i sina egna länder. Det här är INTE science fiction! I USA, i Storbritannien, i Frankrike och så vidare utspelar sig detta i skrivande stund, klyftorna ökar (om jag tillåts använda en sosse-klyscha) och etniska konflikter präglar, för var dag som går, mer och mer, vardagen.
Att i ett sådant läge, när vi årligen importerar människor till Sverige som motsvarar ungefär 1% av landets befolkning (och där merparten av alla vita västerlänningar i allmänhet och etniska svenskar i synnerhet inte förstår allvaret i situationen) på allvar tro att en röst på SD eller en "nazistisk statskupp" av något slag skulle kunna rädda situationen, är oerhört naivt. Inte minst med tanke på att MAKTEN i allt väsentligt står på den kosmopolitiska sidan, på icke-svenskarnas sida.
Detta innebär att OM en statskupp av något slag skulle realiseras, i låt oss säga Sverige, så krävs det oerhört många faktorer för att det ska kunna leda till något positivt. Exempelvis måste vi, minst, ha i princip alla andra västländer (med nord- och västeuropeisk ursprungs- och/eller majoritetsbefolkning) som allierade och på vår sida.
Dessutom är jag tveksam till om det skulle vara hållbart i längden. Se bara på Tyskland, och hur de har behandlats efter andra världskriget.

ll

Utophia

Ett annat, om möjligt ännu mera osannolikt, scenario är att mångkulturalisternas vision på riktigt förverkligas. En människas etniska tillhörighet har inte längre någon relevans, människorna har `fötter, inte rötter`, rasisterna har dött ut och alla knullar med varandra över rasgränserna. Kulturen består av något slags mischmasch av kulturer från alla världens hörn och man kan i princip inte se skillnad på vad som skiljer USA:s, Storbritanniens eller Sveriges befolkning åt, längre. Mulatter som lyssnar på tuggummi-hiphop och glamour-bögar definierar `den nya människan` (och precis som i USA, och till stor del i Sverige, idag, så är det renrasiga judar som innehar makten, som är ägare till MTV-liknande TV-bolag och porrindustrin och så vidare).
Det är dock ingen enkel uppgift att lyckas med allt det här. Iochförsig har de/ni redan lyckats att ganska så effektivt indoktrinera människor med europeisk härkomst att inte se värdet med sitt ursprung. Men ni har fortfarande kvar en hel del rasister att oskadliggöra, även om vi är i minoritet. Ett ännu större problem är då de importerade folkslagen och kulturerna, kulturer som är betydande konservativt lagda. Ska projektet dessutom sträcka sig längre än västvärlden, så måste ni också forcera det konservativa Östeuropa, det konservativa Östasien och, inte minst, det konservativa Mellanöstern. Lycka till, säger jag.
Detta scenario är, i mitt perspektiv, inte önskvärt, det heller, då det handlar om död kultur. Ett sånt här samhälle har klippt av samhällsstjälken som binder samman dåtid och nutid, och skapat rotlöshet. Kvar finns en färgstark blomma, ingenting annat. Det är att reducera mångtusenåriga traditioner och kulturer till att bli simpla varor i en liberal marknadsekonomi, DET är eran vision.

lll

مملكة السويد

Det tredje scenariot känns mer realistiskt, nämligen att al`Suedistan och Eurabia kan komma att förverkligas. Islam ÄR en maktfaktor att räkna med, det är en expansiv religion där spridandet av trosläran är en viktig, kanske rentav central, grundpelare. Med en växande muslimsk befolkning (som tillochmed har en grundlagsskyddad rättighet att segregera sig från resten av samhället) bedömer jag det som mycket troligt att Sverige, och västvärlden, i framtiden kan ha en muslimsk majoritetsbefolkning, och därmed kan instiftandet av sharia-lagar tillerkännas demokratisk legitimitet. När det kommer till oss infidels som inte vill konvertera till islam, så kan vi se fram emot liknande saker som drabbat icke-muslimer i exempelvis Iran, Libanon, Egypten, Forna Jugoslavien eller Nigeria. The Clash Of Civilizations kan alltså komma att bli verklighet, och i ett sådant läge ser jag tyvärr att "vi" har ett givet underläge i det att det är på vår hemmaplan som det hela utspelar sig. Muslimerna har redan makt här (läs exempelvis min granskning av den svenska försvarsmakten) här i västvärlden. Vi har däremot ingen nämnvärd makt i den muslimska världen, vilket innebär att vi inte har någonstans att ta vägen.
Det finns dock saker som talar emot även det här scenariot. Och här spelar SD och liknande europeiska partier en central roll, på gott OCH på ont. Det hela kommer att bero på hur eliten kommer att hantera balansgången mellan att å ena sidan oskadliggöra europeisk "främlingsfientlighet" (det vill säga etnisk självmedvetenhet och stolthet bland europeiska folkgrupper) och å andra sidan ta hand om det växande hotet från islam och dess medföljande antisemitism. Risken är då stor att eliten lyckas manipulera SD, DF, PVV, Tea Party-rörelsen och så vidare, introducera dessa partier in i maktens egentliga korridorer och därmed göra islamofobin rumsren. Problemet är då att detta skulle vara en slags light-version av det första scenariot (l), som i praktiken skulle bana vägen för scenario ll eller scenario lV (som jag ska presentera). I längden är detta ohållbart, då våran sidas enda gemensamma nämnare är det vi är emot. Vi är löst sammansatta och består av kristna irakier, nazister, judar, bögar, feminster och så vidare, och vi bygger våran gemenskap på hat, vilket inte är hälsosamt. Detta kan mycket väl vara den inledande processen till Utophia som jag presenterade ovan, och under tiden som vi blir konsumtionistiska slavar så förstärks muslimernas inomgruppsliga lojalitet. Ni kan själva räkna ut vad detta då kan leda till...

lV

Detroit, Big Time

Här har vi det scenario som jag finner troligast. Mångkulturalisterna har misslyckats med att sammanfläta de olika folkgrupperna, och folkgrupperna segregerar sig från varandra helt medvetet (eller kanske undermedvetet). Detta är knappast någon stabil grund att upprätthålla ett samhälle på, och eftersom Sverige (och USA, Storbritannien, Frankrike och så vidare) är plattformen som detta kommer att utspela sig på, är det också vi (ursprungsbefolkningen) som kommer att ta störst skada av detta. Folkhems-eran är på randen till undergång, och ett lögnaktigt, korrupt, kriminellt och degenererat samhälle kommer att bli ersättaren. Muslimer och muslimska fundamentalister kommer att vara en kraft att räkna med, men vad som skiljer detta scenario från det tredje scenariot (lll) är att de inte kommer att vara den enda aktören att beakta. Kriminella gäng, kristna assyrier och så vidare kommer att konkurrera och "kriga" med muslimerna.
Vad gäller oss svenskar, så kommer vi att vara så civiliserade/fega (you pick!) att vi kommer att försöka fly förorterna och på sikt även storstäderna, för att slippa mångkulturen (etnomasochistiska svenne-horor (i bokstavlig bemärkelse), "whiggers" och stenkastarkommunister kommer kanske att stanna kvar). Så kallade Gated Communitys och den svenska landsbygden kommer att vara våra tillflyktsorter, men vi kommer knappast få det bättre för det (jämfört med idag). Svenska tjejer kommer att bli våldtagna och misshandlade och svenska pensionärer (om nu överhuvudtaget konceptet pension kommer att finnas kvar) kommer att bli rånade och mördade i en talrikhet och med en brutalitet som kommer att få dagens situation att blekna i jämförelse.

---

Pessimistiskt, ja, jag vet, men något av de här alternativen tror jag, tyvärr, kommer att prägla Sveriges och västvärldens framtid. Frågan är då vad NI tror? Vilket alternativ tror ni är det mest sannolika? Har jag missat nåt tänkbart scenario?
Senast redigerad av Lantbruk 2011-04-25 kl. 15:45.
Citera
2011-04-25, 15:25
Medlem
TheRockerss avatar
Jag hoppas på det andra scenariot du beskrev fast med några förändringar. Först och främst vill jag inte kalla det för utopi. Sen vill jag se att vårat pengasystem ska krascha varav då människor världen över förlorar tron på våra politiskt valda ledare och kräver en radikal förändring i samhället. En resursbaserad ekonomi inleds så våran teknologiska utveckling kan sätta fart på allvar. Det är till teknologi människan ska vända sig till för våran framtida överlevnad, inte religion eller politik. Människor får allt det nödvändiga i livet som mat, husrum och en relevant utbildning utan någon prislapp. All onödig lyx som pengasystemet skapade försvinner och förhoppningsvis börjar människor fatta att jorden och dess resurser tillhör alla världens människor. Visst kan jag hålla med om det kan låta som en utopi men definitionen på en utopi är det perfekta samhället och perfektion kan människan aldrig uppnå, det är en ren omöjlighet.

Men om det fortsätter i den takt det gör nu, om vårat korrupta pengasystem får leva kvar och människan fortsätter att förbli korkad och förbrukar jordens resurser fortare än vad den kan producera så tror jag mer på det fjärde scenariot. Pengar och brist på resurser kommer skapa fientligheter bland folkslagen och till slut kommer det antagligen komma till den grad då man måste döda och kriga för att få resurserna att räcka till och då söker man sig till sina egna.
Citera
2011-04-25, 15:36
Medlem
Mannuss avatar
Jag är helt övertygad om att Utophia är vår framtid. För helvete: vi är ju redan där. Hade en sådan här http://www.mediesverige.se/mediesverige/wp-content/uploads/2011/01/sex-p%C3%A5-kartan.jpg film visats på TV för hundra år sedan så hade upphovsmännen slagits ihjäl, och idag visas den av statlig television. Den simpla bilden illustrerar relativt bra hur äckligt dekadent och perverst Sverige har blivit.

Vi är alldeles för få, och alldeles för fega (givetvis finns det gott om nationalister med mod och offervilja, men de är i minoritet), för att kunna vända utvecklingen.

Alternativ III känns helt orimligt för mig. Varför skulle Sverige bli islamistiskt?
Senast redigerad av Mannus 2011-04-25 kl. 15:57.
Citera
2011-04-25, 15:53
Medlem
Mycket intressant läsning! Det är svårt att sia om framtiden.. Men dina scenarion verkar i mina ögon ganska så troliga som utvecklingen ser ut nu. Västvärldens räddning kan vara Kina eftersom de flesta forskare förutspår att Kina blir nästa supermakt. Man måste få Kina att inse att Islams expandering i västvärlden är ett reellt hot mot dom själva på lång sikt. Att deras ekonomi tar stor skada av ett framtida krig i västvärlden. De nationella partierna måste börja odla kontakter med länder där man är emot kulturmarxism och samarbeta med varandra på alla möjliga vis. Västvärldens mäktigaste länder är för infekterade av kulturmarxismen och är i sionistjudarnas och deras underhuggares klor så vi har egentligen inte så mycket att sätta emot. Man kommer troligtvis inte hinna få tillräckligt många passiviserade och indoktrinerade svenskar/europeer att i tid inse vart vi är på väg förrän det är för sent. Men man vet dock aldrig vad som kan hända..

Shackspelet är i gång för fullt och det gäller att flytta sin pjäser rätt.
Senast redigerad av Pazzamo 2011-04-25 kl. 16:39.
Citera
2011-04-25, 16:33
Medlem
Orzions avatar
Liberalti (meh jag kommer inte på något bättre namn)

Alliansen har fortsatt styra Sverige under många år. Inflationen är icke existerande, arbetslösheten minimal och ekonomin går på högvarv. Mycket tack vare invandringen och den kapitalackumulation den medfört blomstrar Sveriges ekonomi. Utanförskapet är i princip brutet och kriminaliteten minskar för var år som går.

Familjen Svensson sitter och ser på nyheterna och det är ett kort reportage från en demonstration anordnad av resterna av Sverigedemokraterna som pratar om ekonomiskt hot från invandringen och kriminalitet precis som alltid. Kort därefter kommer ett inslag av Anders Borg där han presenterar det 25 jobbskatteavdraget. Familjen Svensson tittar på sin 125 tums plasma TV och känner sig nöjda. Efter det blir det bråk om de ska se på Big Brother säsong 47 på kanal 87 eller Idol säsong 28 på kanal 42.

De går dock snart och lägger sig för imorgon är det midsommarfirande och grannarna familjen Ahmed ska delta. Senare på kvällen ska de äta midagg hos familjen Ahmed där traditionell påskmat blandas med persiska rätter. Allt är frid och frid i det avlånga landet i norr även om samhället fortfarande till viss del är segregerat. Planen har lyckats bättre än någon vågat drömma om och målet om ett nytt och bättre Sverige är uppfyllt.

Hur troligt scenariot är får någon annan bedöma
Citera
2011-04-25, 17:45
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Du är ju för fan helt jävla sjuk i huvudet. Det är sådana här inlägg som får det att rycka i både armar och ben efter att gå ut och sparka in skallen på äckliga liberaler.

Tror du på allvar på vad du själv skriver eller skriver du bara så för att vara lite häftigt PK?
Ta ett djupt andetag. Ta nu ett till sedan försöker du lugna ner dig och diskutera utan att hota din meningsmotståndare. Nu kan du formulera ett inlägg som är kritiskt mot mitt inlägg och förklarar problemen med det resonemang jag fört fram på ett sakligt och konstruktivt sett. Sannolikheten av mitt scenario lämnar jag dock då det är för svårt att bedöma i dagsläget. Jag presenterade helt enkelt ett liberalt alternativ som jag ansåg att TS missade att ta med i sin TS.
Citera
2011-04-25, 17:57
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Ta ett djupt andetag. Ta nu ett till sedan försöker du lugna ner dig och diskutera utan att hota din meningsmotståndare. Nu kan du formulera ett inlägg som är kritiskt mot mitt inlägg och förklarar problemen med det resonemang jag fört fram på ett sakligt och konstruktivt sett. Sannolikheten av mitt scenario lämnar jag dock då det är för svårt att bedöma i dagsläget. Jag presenterade helt enkelt ett liberalt alternativ som jag ansåg att TS missade att ta med i sin TS.
För det första så har jag inte hotat någon.

För det andra så vet vi alla att ditt alternativ inte var bara ett "helt enkelt liberalt alternativ", utan det var dina våta drömmar du skrev ner. Och i recensionen av dina våta drömmar så insinuerade du att svenskar och araber kan leva sida vid sida, i ett mångetniskt och -kulturellt samhälle. Jag tänker inte ens förklara varför det är en omöjlighet. Har du inte förstått det än så lär du aldrig förstå det.
Citera
2011-04-25, 18:07
Medlem
Udmærket sammenfatning. Jeg tror dog ikke, at udviklingen nødvendigvis bliver ens i alle Europæiske lande. Der er Sverige vel snarere ekstremt ved den lille modstand bortgivningen af landet møder - husk, den har været større end i noget andet land!

Personligt tror at jeg at nationalstaten Sverige ophører med at eksistere engang i anden halvdel af dette århundrede. Hvis der findes noget der hedder nationalstaten Sverige i år 2100, vil det være en tom skal, hvor indbyggerene ikke har andet fælles end f.eks. pas og mønt.
Citera
2011-04-25, 18:33
Medlem
Cimmerians avatar
Det kommer att bli en mix av allt detta UTOM Utophia, ty raserna kommer aldrig att kunna eller vilja blandas i en enda lycklig familj. Om så hade varit möjligt hade så skett för länge sedan, men tänk efter vad en enda ras skulle innebära för människosläktet på lång (evolutionär) sikt: inga genetiska variationer att dra av för att klara stora förändringar i miljön. Våra olika gener hindras att beblandas genom den naturliga mur som kallas Xenofobi. Det är denna mekanism som gör att multikulturella samhällen ALLTID är mer eller mindre segregerade. Det, och att människan i grunden är en konservativ varelse.

Detroit Big Time är alla vita länder på väg mot, i varierande takt. Vit Flykt. Negerkaos. Arabkaos. Inom ramarna för detta kaos försöker muslimska hardcores att flytta fram sina positioner så mycket de bara kan. Allt detta kommer att försvaras av Eliten, in i det sista, vilket förstås kommer att innebära en total kollaps av det demokratiska system som vi nu känner, och vad som än framträder kommer att ge död och skada till invandrarna (de icke-vita) istället för socialbidrag och skadestånd för kränkning. De kommer helt enkelt att drivas iväg - och de som vägrar kommer att dödas.

Studera historiens olika civilisationer - de följer alltid samma mönster, och kollapsen leder alltid till en period av kaos och barbari, innan något nytt framträder - oftast baserat på det som fanns före, men även på nya tankegods och idéer.

Var är vi i tiden när denna brytpunkt inträder? Svårt att säga, men jag tror inte att jag personligen får uppleva det, tyvärr.

Men precis som vi idag kan säga att Roms fall började med Marcus Aurelius död, för att sedan sluta i dess verkliga och slutgiltiga fall - långt senare - i slutet av 400-talet, kan vi säga att de Vita Ländernas Fall började när judarna fick chansen och makten att påverka vårt samhälle, när de första etniska enklaverna av icke-vita uppkom, och när kritiken mot denna ordning hindrades av Eliten, som antagit judarnas ideologier och förmedlat dem vidare via våra barn, in i vår folksjäl.

Det har alltså börjat, själva kollapsen, och vi ser mångkulturens motpoler börja växa och organisera sig och rota sig mer och mer i folkens mentalitet. Förr eller senare når allting sin kritiska brytpunkt, och då får vi se huruvida vi äger något "rätt" att existera eller inte.

Allting är förstås en tragedi som hade kunnat undvikas. Precis som förra gången, när Andra Världskriget brakade loss. Faktiskt är det som händer nu endast en länk i kedjan som sträcker sig tillbaka till det kriget. Precis som WW2 var en konsekvens av WW1, som i sin tur var en konsekvens av Wienkongressens vansinnespolitik 1814/15, som i sin tur var... etc.
Citera
2011-04-25, 19:51
Medlem
Deliberatelys avatar
Usch, ryste till när jag läste alternativ III, fick direkt en känsla av obekvämhet, tänk om Sverige blir ett arabiskt samhälle? Var tvungen att google-translate:a "مملكة السويد" = Konungariket Sverige

Alternativ IV; Detroit bigtime känns mest troligt. Vi har inte sett något samhälle i hela världen där etniska grupper som är främmande för varandra kan leva sida vid sida och samhället är välmående och tryggt. Betänk bara hur det ser ut i stora delar av Mellanöstern, där dessa folkslag ändå har vissa likheter med varandra, skulle araber och andra etniska grupper blandat med svenska folkgrupper och andra från olika delar av världen funka ihop? No way, jose.

Det känns dock inte helt omöjligt att utvecklingen blir lite hindrad och någon slags mjukare väg presenteras. Du pratar endast om rasister men det finns ju också icke-extrema nationalister och svenskar som är konservativa av sig och ser ett värde i att bevara det svenska, det svenska folket och den svenska kulturen osv. Men oavsett så kommer vi att närma oss någon slags Detroitsituation, det håller redan på att hända och klimatet har ändrats mycket på senaste med våldtäkter, misshandel, allmän otrygghet på gator etc.

Om vi ska vara optimistiska så kanske araber, negrer och liknande folk efter att ha levt några generationer i välfärdslandet Sverige och tagit del av den höga standarden påbörjar samma process som alla utvecklade länder idag gått igenom. Dvs att nativiteten sjunker, vi ser hur alla länder i Europa, USA, Kanada, Japan föder mindre än 2 barn per familj. Det är inte omöjligt att araber, negrer och liknande faktiskt kan anpassa sig och förändra sin leva-för-dagen och klanmentalitet till att inte föda lika många barn och klanmentaliteten med hederstänket etc börjar förändras till mer mjukare varianter.

Oavsett om detta scenario där arabens, negerns och liknande folkslags mentalitet förändras efter några generationer i den höga standardens välfärds-Sverige så kommer utvecklingen inte att bli optimal. Vi kommer fortfarande att se mycket våld och hedersfejder och liknande otrevligt, men det kanske förmildras en aning jämfört med hur denna klanmentalitet ser ut idag, vem vet?

Men för att detta scenario ens ska vara möjligt så förutsätter det att Sveriges ekonomi inte krashar och att inte standarden och välfärden ruineras. Om Sverige fortsätter i denna bana så är det troligt att landet krashar ihop och i denna låga standard så kommer arabens, negerns och liknande folkslags mentalitet inte att förändras utan det kommer fortsätta på samma visa som i Mellanöstern. Men jag hoppas att landet kan lyckas bryta sig ur denna marxistliberala epok vi lever i nu och att samhällsklimatet i Sverige lyckas bli mer etniskt medvetet och en nationalism sprids över folket och folk fattar vad som står på spel. Vi ser till viss del hur nationalistiska partier vinner mark, är det omöjligt att svensken i denna hårda stund kommer att inse vad vi håller på att förlora och att en folkgemenskap växer fram som hindrar denna katastrofala utveckling?

Ja, nu drömmer jag lite, men är det helt omöjligt att utvecklingen kan förhindras och en slags mjuk mellanväg uppstår där svensken ändå har kontroll över landet och vi ställer krav på främmande folkslag och invandringen stramas åt samt att integrationsprocessen är hård så att relativt bekväma resultat uppnås? Att en slags folkgemenskap och nationalism uppstår där svensken förstår vad de håller på att förlora och att det ställs hårda krav som styr utvecklingen och gör framtidens konsekvenser mjukare? Man kan ju alltid hoppas...man ska inte ge upp hoppet säger de?
Citera
2011-04-25, 20:18
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Nej, det är här som de svenska folkrättsaktivisterna och framtidsanalytikerna samlas.
Tackar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Det kommer att bli en mix av allt detta UTOM Utophia, ty raserna kommer aldrig att kunna eller vilja blandas i en enda lycklig familj. Om så hade varit möjligt hade så skett för länge sedan, men tänk efter vad en enda ras skulle innebära för människosläktet på lång (evolutionär) sikt: inga genetiska variationer att dra av för att klara stora förändringar i miljön. Våra olika gener hindras att beblandas genom den naturliga mur som kallas Xenofobi. Det är denna mekanism som gör att multikulturella samhällen ALLTID är mer eller mindre segregerade. Det, och att människan i grunden är en konservativ varelse.

Detroit Big Time är alla vita länder på väg mot, i varierande takt. Vit Flykt. Negerkaos. Arabkaos. Inom ramarna för detta kaos försöker muslimska hardcores att flytta fram sina positioner så mycket de bara kan. Allt detta kommer att försvaras av Eliten, in i det sista, vilket förstås kommer att innebära en total kollaps av det demokratiska system som vi nu känner, och vad som än framträder kommer att ge död och skada till invandrarna (de icke-vita) istället för socialbidrag och skadestånd för kränkning. De kommer helt enkelt att drivas iväg - och de som vägrar kommer att dödas.

Studera historiens olika civilisationer - de följer alltid samma mönster, och kollapsen leder alltid till en period av kaos och barbari, innan något nytt framträder - oftast baserat på det som fanns före, men även på nya tankegods och idéer.

Var är vi i tiden när denna brytpunkt inträder? Svårt att säga, men jag tror inte att jag personligen får uppleva det, tyvärr.

Men precis som vi idag kan säga att Roms fall började med Marcus Aurelius död, för att sedan sluta i dess verkliga och slutgiltiga fall - långt senare - i slutet av 400-talet, kan vi säga att de Vita Ländernas Fall började när judarna fick chansen och makten att påverka vårt samhälle, när de första etniska enklaverna av icke-vita uppkom, och när kritiken mot denna ordning hindrades av Eliten, som antagit judarnas ideologier och förmedlat dem vidare via våra barn, in i vår folksjäl.

Det har alltså börjat, själva kollapsen, och vi ser mångkulturens motpoler börja växa och organisera sig och rota sig mer och mer i folkens mentalitet. Förr eller senare når allting sin kritiska brytpunkt, och då får vi se huruvida vi äger något "rätt" att existera eller inte.

Allting är förstås en tragedi som hade kunnat undvikas. Precis som förra gången, när Andra Världskriget brakade loss. Faktiskt är det som händer nu endast en länk i kedjan som sträcker sig tillbaka till det kriget. Precis som WW2 var en konsekvens av WW1, som i sin tur var en konsekvens av Wienkongressens vansinnespolitik 1814/15, som i sin tur var... etc.
Men Cimmerian det som fungerar på mikro nivå kan också i princip alltid fungera på makro nivå. Fyra personer från olika kulturer och med olika bakgrund kan leva tillsammans utan problem. Efter det är det bara att fortsätta addera fler människor det finns inget som säger att 99 personer fungerar bra men vid 100 fungerar det inte längre. Du kan alltid fortsätta addera fler människor utan att det per definition kommer sluta fungera. Därmed är det inget omöjlighet alls att vi lever i ett lyckat, tryggt, säkert, framgångsrikt och trevligt mångkulturellt samhälle med människor ifrån hela världen som enas under en respekt för de mänskliga rättigheterna i ett liberalt samhälle. Se bara på ett land som Schweiz som är ett av Europas mest lyckade länder och som består av en rad olika människor och har om jag inte minns fel 5 olika språk.
Citera
2011-04-25, 20:25
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Om du uppskattar din tid i livet till åtminstone 10 år till så kommer du att få uppleva både kaoset och brytpunkten efter det.
Och med tanke på den höga och lättlästa kvalitet som dina inlägg alltid håller så sätter jag några spänn på att det finns en hyfsat fräsh farbror bakom tangentbordet.

Arab och niggerkaoset kommer mycket snart att få en dusch tändvätska i form av det ekonomiska kaos som skola träda fram när dollarn kollapsar och det svarta hålet som USAs statskuld är vräks över resten av planeten.

Peak Oil är redan här och alla tänkbara ursäkter varför oljepriset fortsätter stiga andra än just Peak Oil kommer att apologetas ut av våra landsförrädande medier. Araberna kommer att fortsätta "revoltera" hemma i sina öknar och pedofildyrkarna kommer att flytta fram sina positioner och ta över efter "diktatorerna". Araberna och niggerna kommer att välla över oss så fort dom lyckats klättra på en båt över medelhavet.
Cecilia Malmström och F. Sweinpeltz kommer att göra allt dom kan för att så många som möjligt ska få beredas plats i den Svenska Standarden.

Global matbrist och skenande priser på dito kommer att göra att alla, ink pursvenskar, men framför allt araber och niggers kommer att löpa amok även i Sverige inom kort. Araben kommer att kräva sin "rätt", varför höjs inte hans bidrag i den takt priserna stiger? Detta kommer att bli en fin försmak till det riktiga kaoset som kommer senare.

Vilket scenario av de fyra som kommer att gälla är svårt att säga, jag säger som nån annan sa, en blandning av alla utom Utopia. Däremot är jag ganska säker på hur det slutar.

De sista svenskarna dör i det innersta av Norrland, försvarande sina små självhushållande gårdar mot de ihärdigt anfallande nigger och arabklanerna.

BTW en mycket bra trådstart, vars implikationer kommer gå månget efterblivet hjon förbi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in