Jag tror att någon här är kommunist eller p12.

I mode spelar pengar och märken en central roll. Det är faktiskt en hörnsten.
Innan du öppnar munnen igen tänker jag säga något som säkert kommer att få dig att inse varför du har fel. Kolla här på min vänsterarm.
Ser du den där gnistrande saken av guld? Ser du de ändlösa utsniringarna och symbolerna? Bra, kolla närmare nu, ser du alla de olika helt obegripliga knackande och tickande kugghjulen och visarna? Just det, det är inte bara en klocka, det är en Cuppertain Nexodus Blanch D-5000, en ädelsten i klass med hovets kronjuveler. Det finns bara 1000 av den i hela världen o
ch jag var tvungen att åka till Frankrike för att kunna köpa den.
Låt mig berätta mer om den här armbands-MonaLisan. Självfallet har den tim-, minut- och sekundvisare men ifall du kollar under dem ser du ett antal motsvarande röda, svarta och ljusblåa visare. De respresenterar tidszonerna i Washington, Bejing och Berlin. Funktionen kalas Ezum-chronology. Top Notch som in i helvette, men det vet du såklart ingenting om. En annan häftig funktion är braddidorh-uren, vilka du kan se i de mindre cirklarna i klockan. De mäter olika delar av min fysiska hälsa, som blodtryck, andning, puls, you name it, och ifall någonting skulle verka fel för klockan kommer den omedelbart att berätta det för mig. Min klocka är gjord av gamla delar från en nedmonterad rymdfärja och är av högsta kvalitet. Den tål vatten, värme, kyla, h
ugg av vassa verktyg, emp-chockar, och fungerar även i tyngdlöst tillstånd. Den kostade drygt två miljoner kronor men var värd var enda slant. Det är inte bara en penisförlängare, det är en motherfucking raket som opereras in under din förhud varje gång som du trär klockan över armen.
Du är säkert grön av avundsjuka just nu men försök att inte skratta bort det med något patetiskt skämt.

Det skulle vara alltför genomskinligt.