• 2
  • 3
2004-11-04, 17:49
Medlem
Hjärter Dams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tamaguchi
Min kompis har en ganska exklusiv lägenhet alldeles i den omedelbara närheten av en pub/disco där det mest går medelålders människor. Det verkar lätt att få med sig medelålders damer till lägenheten för oss som är 20-25 men det verkar inte lika lätt att sätta på dem.

Vad händer i lägenheten när ni vål fått dem dit?? Vem fan går hem om man väl gått hem till någon efter en runda på puben?? Ni måste vara väldigt osmidiga om de drar hem när ni väl fått dem så pass långt..??
Citera
2004-11-04, 18:21
Medlem
gubbjavlars avatar
Jag hajjar inte. Ni får med dem hem på efterskiva men sen inget göka? Är det korrekt uppfattat? I så fall... ja, jag vetefan? Testat tandkräm? Allvarligt så måste ni ju göra något allvarligt knas. Visa tydligt VEM av damerna du vill göka med. Hon blir lite smickrad för att det är henne du uppvaktar och inte sprider din uppmärksamhet på vilket kjoltyg som helst. Har du tur kan du utnyttja den klassiska rivaliteten mellan väninnor (den försvinner inte med åldern.. jag lovar). Men dra inte med er för många människor. Tanter är väl som folk är mest; vill kanske inte visa alla kollegor, vänner, syskon eller vilka de nu är ute med att;"nehe, nu tänkte jag smälla på den här ungtuppen, vi ses snart" utan en aning diskretion kan ju vara på sin plats. (Detta för att förklara poängen med att inte dra med ett sällskap på 8 damer hem om du bara ska göka med en av dem). Om en 40 taggare hänger på dig och din kompis hem så är det ju inte för att hon vill gifta sig och skaffa kärleksbarn, utan för att knulla eller bara tycker det är spännande att bli uppvaktad av några stiliga unga män. Tona ner slisket och går hårdare på humor och sex alltså.

Eftersom ni får med dem hem så antar jag att ni har förmågan att upplevas som roliga eller spännande. Utnyttja det. Tanter på lyset är precis lika barnsliga och lättroade som gubbjävlar och ungdomar. Vid de sällsynta tillfällen jag blivit bortrövad av en yngre dam så har hon ofta spelat på just ålderskillnaden och det har varit en kul grej. Jag har ingen anledning att tro att damer skulle vara så otroligt olika oss män, så jag tror att ni kan göra det också. Försök alltså inte dölja att du är yngre, hon ska va bra full för att gå på det. Använd det istället och gör en grej av det. Den enda skillnad jag kan komma på mellan yngre och äldre babes i det avseendet är väl kanske att när man uppnått en mer aktningsvärd ålder (som jag) så uppskattar man kanske avskildhet lite mer. Jag tror inte du får omkull tanten medan dina polare sitter och lirar texas holdem i rummet bredvid som på nån studentkorridor, utan du får planera hemgång med lite tanke på eventuella andra efterfestare.

Lycka till!

/ G
Citera
2004-11-04, 19:13
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowgrey
Beröm då springer jag..... ärlig uppskattning är schysst!
Det var ju det jag skrev...
Citera
2004-11-04, 20:23
Bannlyst
vara normal tror jag, vill dom ha lite kuk utav dig, vill dom ha det, när du är dig själv, eller när du försöker vara en sthlm 08 brat. thats for sure
Citera
2004-11-04, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Skitsnack... Töserna går alltid igång på raka puckar och jävlar anamma. Många fruntimmer tycker att svenska män är alldeles för flata och mesiga. Jag har aldrig varit rädd för att vara rakt på sak. Nå, blir det någe knulla eller inte, ungefär... Jag har aldrig haft problem med kvinnor. Eller jo, jag hade faktiskt lite bekymmer med töser när jag var 16-17 år. Jag var verkligen inkörd på den romantiska biten och trodde att man skaffade mutta genom att vara gentleman och generös. Kvinnliga kompisar fick man självklart, men någon pälskrage bidde det inte.

Sedan lade jag om stil och kom fram till att svinet är det som betalar sig bäst.

De kvinnor som inte blir intresserade av en riktig karl som kliar sig på kulorna och blinkar åt dom med ena ögat är lesbiska eller själva så pass butchiga att dom föredrar en alldeles egen Ernst Kirchsteiger.

// Roger P.

tack nu vet jag varför jag gått och trott att jag var varit bög för utebliven hallongrotta
Citera
2004-11-16, 15:05
Medlem
glenn-bennys avatar
Att få sätta på en ensamstående morsa lär ju inte vara alltför svårt...om kvinnan ifråga är av arten white trash vill säga.Bjud på billigt rödvin och säg att hon ser fräsch ut så bjuder hon på ett knull...och en drös könssjukdomar...
Citera
2004-11-16, 18:53
Medlem
kuracs avatar
Milf

Man behöver inte säga någonting speciellt till kvinnor som följer med hem, det är uppenbart att dom vill ha kuk ifall de följer med hem till en. Det är bara till att vara rakt på sak, men bara för det behöver man inte vara vulgär och dra fram kuken o dunka den i bordet. Äldre kvinnor/kvinnor som har barn är buenkla att sätta på och det bästa av allt är att de vill samma sak. Dom vill knappast gå hand i hand runt i stan o le och de kräver inte din tid förutom den tid du lägger ner på dem när du knullar dem!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in