2004-09-27, 22:01
Medlem
Ugges avatar
Stor grov och hård kuk brukar funka i alla lägen.
Citera
2004-09-27, 22:10
Moderator
Evil Eds avatar
Påminn henne om att hennes man inte kan få upp den så löser det sig nog. Eller bjud på en musöppnande rödvinsflaska...
Citera
2004-09-27, 22:32
Medlem
Russinkungens avatar
"när det gäller brudar så är det bara en sak som gäller, å det är vitt vin å räkor.."
Citera
2004-09-28, 10:58
Medlem
yellowgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tamaguchi
Hur ska man göra för att få mogna kvinnor i säng och vilka är skillnaderna mot hur man ska prata med unga brudar?

Iallafall, inte dunka med ballen i bordet... Nej men allvarligt. För mig, är den mentala biten viktigast. En yngre som har intelligens nog, att vara vidsynt, (tror nog att några promille av killarna har det, annars är det ju kört), att veta när man ska bråttom och när man ska sakta ned, för allt handlar inte bara om penetration, även om det är dit vi kommer förr eller senare. 90 procent av tjejer, är spån, det är bara att konstatera. 90 procent av killar, är oxå spån. 10 procent kvar.. som inte skriker ut: Är det någon som är kåt? Och frågar efter 4:e meningen om man är blöt. Genom vibration, ögonkontakt, gest, en lätt smekning på axeln, nacken etc. Det där outtalade som man ändock vill bägge två. Jag menar, den brutala keltiska krigaren med krita i håret, och svärdet i midjan, håller inte längre, kanske för vissa. Tack för ordet!
Citera
2004-11-04, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Påminn henne om att hennes man inte kan få upp den så löser det sig nog. Eller bjud på en musöppnande rödvinsflaska...

Liquid Panty Remover...

klassiker. Går hem i alla väder
Citera
2004-11-04, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yellowgrey
Jag menar, den brutala keltiska krigaren med krita i håret, och svärdet i midjan, håller inte längre, kanske för vissa. Tack för ordet!
Skitsnack... Töserna går alltid igång på raka puckar och jävlar anamma. Många fruntimmer tycker att svenska män är alldeles för flata och mesiga. Jag har aldrig varit rädd för att vara rakt på sak. Nå, blir det någe knulla eller inte, ungefär... Jag har aldrig haft problem med kvinnor. Eller jo, jag hade faktiskt lite bekymmer med töser när jag var 16-17 år. Jag var verkligen inkörd på den romantiska biten och trodde att man skaffade mutta genom att vara gentleman och generös. Kvinnliga kompisar fick man självklart, men någon pälskrage bidde det inte.

Sedan lade jag om stil och kom fram till att svinet är det som betalar sig bäst.

De kvinnor som inte blir intresserade av en riktig karl som kliar sig på kulorna och blinkar åt dom med ena ögat är lesbiska eller själva så pass butchiga att dom föredrar en alldeles egen Ernst Kirchsteiger.

// Roger P.
Citera
2004-11-04, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
De kvinnor som inte blir intresserade av en riktig karl som kliar sig på kulorna och blinkar åt dom med ena ögat är lesbiska eller själva så pass butchiga att dom föredrar en alldeles egen Ernst Kirchsteiger.

Citera
2004-11-04, 13:48
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowgrey
Iallafall, inte dunka med ballen i bordet... Nej men allvarligt. För mig, är den mentala biten viktigast. En yngre som har intelligens nog, att vara vidsynt, (tror nog att några promille av killarna har det, annars är det ju kört), att veta när man ska bråttom och när man ska sakta ned, för allt handlar inte bara om penetration, även om det är dit vi kommer förr eller senare. 90 procent av tjejer, är spån, det är bara att konstatera. 90 procent av killar, är oxå spån. 10 procent kvar.. som inte skriker ut: Är det någon som är kåt? Och frågar efter 4:e meningen om man är blöt. Genom vibration, ögonkontakt, gest, en lätt smekning på axeln, nacken etc. Det där outtalade som man ändock vill bägge två. Jag menar, den brutala keltiska krigaren med krita i håret, och svärdet i midjan, håller inte längre, kanske för vissa. Tack för ordet!

Ett annat problem är ju att 20-åringarna på krogen har några promille i blodet också...
Citera
2004-11-04, 16:45
Medlem
johnjohns avatar
Mogna damer vill ha uppskattning och beröm. Ge dem de och de faller som käglor.
Citera
2004-11-04, 17:09
Medlem
Kashmirs avatar
Hur jävla svårt kan det vara?

Allt som krävs är att röra sig i kretsar där äldre damer vistas och bete sig som folk gör mest istället för ett stort knulla kritat i pannan.

För mig som gillar att gå på jazz och bluesklubbar kommer jag regelbundet i kontakt med äldre damer och visst har jag fått en hel del skamliga förslag. Många äldre kvinnor ger nämligen blanka fan i stereotypa könsroller (framförallt på fyllan) att mannen är jägaren så de är klart mycket mer rak på sak än osäkra småtöser.
Citera
2004-11-04, 17:40
Medlem
yellowgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tamaguchi
Hur ska man göra för att få mogna kvinnor i säng .......

Är det en av dina kreativa ideér, att få mogna kvinnor i säng?
Citera
2004-11-04, 17:41
Medlem
yellowgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Mogna damer vill ha uppskattning och beröm. Ge dem de och de faller som käglor.

Beröm då springer jag..... ärlig uppskattning är schysst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in