• 1
  • 2
2004-09-27, 17:24
Medlem
tamaguchis avatar
Min kompis har en ganska exklusiv lägenhet alldeles i den omedelbara närheten av en pub/disco där det mest går medelålders människor. Det verkar lätt att få med sig medelålders damer till lägenheten för oss som är 20-25 men det verkar inte lika lätt att sätta på dem. Jag misstänker att de kan tycka vi är en aning barnsliga, vi har själva har ju inte riktigt vanan att ragga på 40-50-åringar utan på 17-åringar. Hur ska man göra för att få mogna kvinnor i säng och vilka är skillnaderna mot hur man ska prata med unga brudar?
Citera
2004-09-27, 18:06
Medlem
jols avatar
hej lär oss allt ni kan och berätta precis vad ni vill ha så gör vi precis så, borde funka?
Citera
2004-09-27, 18:15
Medlem
mi:nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jol
hej lär oss allt ni kan och berätta precis vad ni vill ha så gör vi precis så, borde funka?
Låter som ett recept på ett välfilat öra. Säger jag iaf, kanske fungerar jättebra.
Men jag betvivlar att den repliken fungerar om man inte vet att personen inte vill nånting annat än att dansa lite horisontell mambo med vem som helst som erbjuder. I övriga fall behövs det nog någon form av glidmedel först. Uppvaktning och sånt larv.
Citera
2004-09-27, 18:15
Medlem
tamaguchis avatar
...

Citat:
???
Citera
2004-09-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tamaguchi
???

Att säga som replik till damerna, antar jag att han menade
Citera
2004-09-27, 20:08
Medlem
kaks avatar
Släng på en Tom Jones-platta
Citera
2004-09-27, 20:16
Medlem
Är ni tre killar, testa å klä ut er till

Lasse Berghagen, Ernst Kirchsteiger (osäker på stavnigen) och Christer Sjögren.
Citera
2004-09-27, 20:17
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarprättaren
Är ni tre killar, testa å klä ut er till

Lasse Berghagen, Ernst Kirchsteiger (osäker på stavnigen) och Christer Sjögren.

Rätta mig om jag har fel... men nog finns det en viss skillnad mellan mogen och utvecklingsstörd?
Citera
2004-09-27, 20:28
Medlem
marie006s avatar
En mogen kvinna vill väl ha en erfaren man och inte någon liten pojkyngel....om hon nu inte vill ha en liten snabbis bara, vilket jag tvivlar på. Det är därför ni får träna er på 17-åriga tjejer så ni kan lära er hur man tillfredställer oss...... och eftersom ni är fullt upptagna med er själva under akten så tar det ju lite tid innan ni lärt er och då har ni ju hunnit att bli lite äldre och då ger det ju sig själv

Citera
2004-09-27, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marie006
En mogen kvinna vill väl ha en erfaren man och inte någon liten pojkyngel....om hon nu inte vill ha en liten snabbis bara, vilket jag tvivlar på. Det är därför ni får träna er på 17-åriga tjejer så ni kan lära er hur man tillfredställer oss...... och eftersom ni är fullt upptagna med er själva under akten så tar det ju lite tid innan ni lärt er och då har ni ju hunnit att bli lite äldre och då ger det ju sig själv

haha

nice 1
Citera
2004-09-27, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marie006
En mogen kvinna vill väl ha en erfaren man och inte någon liten pojkyngel....om hon nu inte vill ha en liten snabbis bara, vilket jag tvivlar på. Det är därför ni får träna er på 17-åriga tjejer så ni kan lära er hur man tillfredställer oss...... och eftersom ni är fullt upptagna med er själva under akten så tar det ju lite tid innan ni lärt er och då har ni ju hunnit att bli lite äldre och då ger det ju sig själv:

Hahaha! Ett lysande inlägg i debatten.
Citera
2004-09-27, 21:49
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Rätta mig om jag har fel... men nog finns det en viss skillnad mellan mogen och utvecklingsstörd?

HAHAHHA *skrattar* Det där var fan roligt hehe!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in