Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-26, 01:47
  #1
Medlem
Lirade bomben för första gången i helgen, det gick väl hyffsat får man säga 991:- vann man på ett M48-system. =)

Hur brukar det gå på bomben föra andra? är det svårt som in i helvete eller går det hyffsat bra att "systema in" tre rätt?

Fick 9 rätt på stryktipset btw. Tror det är lika bra att kunna noll om engelsk fotboll när man lirar stryktipset som att kunna allt?
Citera
2004-09-26, 13:25
  #2
Medlem
sonlard80s avatar
jag har fått in bomben 3 ggr i veckan men ingen bra utdelning....700 spänn samanlagt har jag vunnit....
Citera
2004-09-26, 19:20
  #3
Medlem
ace_secs avatar
Dagens 4:a gick åt helvete :mad:

Djurgården å Halmstad gjorde på tok för många mål...
Citera
2004-09-27, 10:19
  #4
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hummsan
Lirade bomben för första gången i helgen, det gick väl hyffsat får man säga 991:- vann man på ett M48-system. =)

Hur brukar det gå på bomben föra andra? är det svårt som in i helvete eller går det hyffsat bra att "systema in" tre rätt?

Fick 9 rätt på stryktipset btw. Tror det är lika bra att kunna noll om engelsk fotboll när man lirar stryktipset som att kunna allt?

Nja, kan verkligen inte hålla med om att det är lika bra att kunna noll om engelsk fotboll när man spelar. Visst kan man ha tur, men det kan man ha på lotto också
Om du ska vinna mer pengar i längden än vad du spelar för, vilket ju måste vara alla spelares mål, så är det såklart jätteviktigt att veta mycket om ligan och lagen, särskilt om du ska vinna några stora pengar gäller det ju att veta så pass mycket att man kan plocka ut några skrällar också...Massvis av spelare streckar ju alltid Man Utd, Arsenal, Chelsea plus några andra lag som folk hört talas om, bara på namnet, oavsett skador/avstängningar, så det gäller att vara lite insatt för att kunna plocka hem lite pengar emellanåt.
Citera
2004-09-28, 12:51
  #5
Medlem
Jag vinner aldrig någonsin på bomben. Vad är det för system ni kör? För vilka insatser?
Citera
2004-09-29, 10:56
  #6
Medlem
keffkarls avatar
var en gång 3 pers om ett system på 1200 lite drygt.
Vann då lite över 40000:-, tror de var Barcelona som ledde med 5-1, dom hade i sista minuten en straff som missades och hade han satt den hade vi istället fått lite över 300000:-. Ganska surt faktiskt men visst har man tur på Bomben kan man vinna riktigt stora pengar.
Citera
2005-02-23, 23:24
  #7
Medlem
drog in min första bomb idag
men blev bara 600, fan att inte barca kunde sätta sina chanser..
Citera
2005-02-24, 23:46
  #8
Medlem
Superbs avatar
Har dragit in några bombar, men inga stora pengar har det blivit då.
Senast jag vann var för ca 2 månader sedan då det var följande matcher:

Arsenal-Birmingham, Man Utd-Southampton och Fulham-Liverpool.

Jag kryssade i så som det verkligen borde bli och jag såg inte att varken Birmingham eller S'hampton skulle göra mål så det blev bara 0 på dem. Totalt blev det bara ett 16 raders system, kunde inte se att det skulle bli på något annat sätt så jag tänker att "ah vafan tar väl insats *2 isåfall", hade spelat lite mer också så det fanns inte så mycket pengar då. Och då vann jag också, men oddset var dock bara 155 om jag minns rätt. Men 300 pistoler fick duga.

OT: på tal om små system, när jag var liten och spelade stryktipset förstod inte lilla jag systemen, så jag körde enkelrader. Fick 9 rätt en gång, har också fått 12 rätt på 16 rader, 4 halvgarderingar.
Citera
2005-02-25, 07:42
  #9
Medlem
danbanans avatar
Har bara varit nära...men nära skjuter ju som sagt inga harar
Citera
2007-07-06, 13:19
  #10
Medlem
Ingen som lirar Bomben längre lr???

Bomben 1 7/7-07

Mactch A:
Dif 1, 2
Mff 1, 2

Match B:
Gif 2, 3
Ljungsk 0, 1

Match C:
Umeå Ik 3, 4, 5
Linköping 0, 1

96 rader x 5Kr= 480Kr
Citera
2007-07-06, 14:52
  #11
Medlem
Jag är lite ny inom spelvärlden och brukar bara spela stryktipset.. Kan ngn berätta för mig hur man spelar bomben?
Citera
2007-07-06, 15:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huer
Jag är lite ny inom spelvärlden och brukar bara spela stryktipset.. Kan ngn berätta för mig hur man spelar bomben?

http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?Pa...7&childid=4367

http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?Pa...&parentid=4207

Lättare att förstå om du klickar på bomben och får fram en "kupong" så du kan klicka o leka lite
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback