2019-11-29, 18:31
Bannlyst
sg ett inlgg p facebook:
r det ngon som vet hur man gr tillvga fr att trycka dit spelbolagen?

Unibet hller i mina pengar mer n 16 dagar nu och detta p grund av att deras medarbetares egon tagit stryk under min frustration-rant, som dem mer eller mindre erknt i en chatt. Det r cirka en mnadsln det handlar om.

Jag behvde/behver verifiera mitt konto som jag har anvnt i ver 10 rs tid (gjort det typ 3 gnger senaste 2-3 ren).

Jag snder in fram/baksida p aktuella kortet och det blir verifierat p 5 minuter. Dem krver att jag snder in bak och framsida fr mitt gamla kort ocks som jag:
Verifierat frut flera gnger
Fungerar inte (passerat utlpsdatumet)
Som banken sjlva inte har enligt dem

Jag ordnar till slut ett "garbevis". Nr jag tar kontakt med unibet igen efter ett uppehll p 4-5 dagar s har dem FORTFARANDE inte verifierat kortet (d har det passerat totalt 10-11 dagar sedan uttaget). Sjlvklart blir jag nnu mer irriterad n fregende kontakt, vilket dem inte uppskattar. S en kundtjnstmedarbetare nmner att jag har 3 olika notat och "hotar" med att ifall jag lgger till ett till s knuffar vi dig bakerst i listan och d fr du vnta ytterligare.

Det fick bgaren att rinna ver men jag gick inte till ngon grov vertramp utan frskte vara saklig passiv-aggressivt. S han hotade med att stnga mitt konto, vilket han senare gjorde och vill nu jag ska skicka in ett handskrivet brev med en urskt till dem ifall jag vill kunna bruka mitt konto. Deras egon r viktigare n mina pengar och deras pedagogik ligger p ngot dansgolv p St Julians (Malta).

Nu r jag lst p unibet och dem har fortfarande inte verifierat mitt kort. Kan dem verkligen hlla in mina pengar p det viset? Jag menar det str att verifieringen tar 3-5 arbetsdagar och vi kommer vara inne p 20:e dagen sedan mitt uttag gjordes. Dem har s mycket att gra att en bil frn USA fraktas snabbare under hgssong n fr dem att se ver ett dokument dr det str "Aldin r gare till 6363 kortet".

Efter att jag lste detta s avslutade jag mitt konto p en gng. Unibet fy fan
Citera
2019-12-08, 17:51
Medlem
Dum frga men kan man stnga spel p unibet.
Citera
2019-12-08, 21:42
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Dum frga men kan man stnga spel p unibet.

Tror inte det men frga dom, du kan ju alltid spela ut dig sjlv s lnge det inte r multipel som ltt blir lite krngligt annars.
Citera
2019-12-12, 16:22
Medlem
Ngon mer som inte kommer in p deras pokerklient? Var mitt uppe i en bra hand och "connection lost". Alla andra sidor fungerar fr mig, inget svajigt internet allts. Fr upp att de inte kunde identifiera min plats... Sknt att detta hnder nr man r pvg att vinna en stor pott jvla riggsida.

Edit: "504 Gateway Time-out" Kommer upp nr jag gr in p deras webbsida.
Senast redigerad av Ddekadens 2019-12-12 kl. 16:25.
Citera
2019-12-12, 19:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddekadens
Ngon mer som inte kommer in p deras pokerklient? Var mitt uppe i en bra hand och "connection lost". Alla andra sidor fungerar fr mig, inget svajigt internet allts. Fr upp att de inte kunde identifiera min plats... Sknt att detta hnder nr man r pvg att vinna en stor pott jvla riggsida.

Edit: "504 Gateway Time-out" Kommer upp nr jag gr in p deras webbsida.

Kommer inte in alls. P sport heller. De r helt nere som det verkar. De har som det verkar en extremt dlig webbsida fr det gr knappt att lgga bet en lrdag kl 16 eller en CL-kvll kl 21. Nu r de helt nere. Nu gr det inte lgga bets alls. S mycket pengar de tjnar borde de banne mig ha en bttre sajt.
Senast redigerad av Zaedrews 2019-12-12 kl. 19:59.
Citera
2019-12-13, 11:43
Medlem
Internet har legat nere p Malta och sledes deras servrar...
Citera
2020-01-06, 14:37
Medlem
Ni som spelar poker p Unibet, vilka turneringar spelar ni fr att slippa alla fiskar som gr all in p alla sina bra hnder? r s jvla trtt p att mta personer som r helt bedrvliga och inte vet hur man spelar poker och bara kr all in s fort de har tv kldda kort. Oavsett hur lngt gngen turneringen r, det r ju standard mot slutet s klart.

r det 10, 20 euro och uppt som gller? Har studerat och haft lite med pengar s har drfr krt runt 10 euro-intrde och lgre senaste tiden.
Citera
2020-01-06, 20:31
Medlem
G-punktens avatar
Ngon som fattar hur man tjnar pong fr Unibets bonusshop i pokerklienten?
Citera
2020-01-06, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Ngon som fattar hur man tjnar pong fr Unibets bonusshop i pokerklienten?

Borde inte g iom nya spellagen, inga som helst belningar, terbringar, bonusar fr erbjudas.
Citera
2020-01-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddekadens
Ni som spelar poker p Unibet, vilka turneringar spelar ni fr att slippa alla fiskar som gr all in p alla sina bra hnder? r s jvla trtt p att mta personer som r helt bedrvliga och inte vet hur man spelar poker och bara kr all in s fort de har tv kldda kort. Oavsett hur lngt gngen turneringen r, det r ju standard mot slutet s klart.

r det 10, 20 euro och uppt som gller? Har studerat och haft lite med pengar s har drfr krt runt 10 euro-intrde och lgre senaste tiden.

r vl perfekt att det fortfarande finns dliga spelare kvar - som i lngden ger bort sina pengar.

Vill du bara spela fr att trna upp din poker s spela cash games.
Citera
2020-05-11, 23:28
Medlem
Om nu ngon tror att Unibet r ett serist bolag s fr ni nog tnka om.

Spelade vinnare i Hockey-VM och som alla vet r hockey-vm instllt - ja alla vet att VM r instllt frutom d Unibet som vgrar att betala tillbaka insatsen p spelet.
Att Unibet vill att spelarna skall agera bank s lnge som det bara r mjligt t Unibet r ju ett enda bedrgeri, men i dessa corona-tider vaskas tyvrr bedragarna fram.

Pass upp ni som tror att bolag med svensk spellicens r serisa, ven under svensk spellicens finns det scam-bolag som Unibet dr det bedrivs oseris verksamhet.
Citera
2020-06-22, 20:40
Medlem
8711s avatar
Vad r det fr jvla twitch-ruta man lagt in med ngra killar som sitter och pratar om allt mjligt under matcherna. Streamen segar ned hela sidan nr man r inne p matchen eller lmnar den. Omjligt att lgga ett spel, tar en kvart att ladda om skiten och lgga spelet, bara snurrar.

S dr kan dom ju inte fortstta ha det. Riktigt strande och lr ju minska antalet spel ven fr Unibet sjlva om inte annat. Typ omjligt lgga spelen nr det bara laddar och stoppar upp helt hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in