Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-09, 01:20
  #1
Medlem
kycklings avatar
Unibet har nu 100% insättningsbonus upp till 300 spänn för nya kunder om någon nu inte skulle vara reggad där
Citera
2006-12-11, 07:08
  #2
Avstängd
Robinho82s avatar
Nog finns det väl någon bonustråd?
Jag har slöletat lite och har inte hittat en renodlad bonustråd för sportsbetting, vilket vore lämpligt då poker suger hästanus.

Bet365 har upp till 100% upp till 500 kronor.
Bet24 har 50% - men då riskerar man också en redig blåsning på livebettingen.
Nordicbet har väl nån bonus också som jag vill minnas var ganska klen, eller?
Citera
2006-12-11, 08:22
  #3
Banned
I stort sett alla har ju bonusar, det intressanta är ju villkoren för att lyfta bonusen. Det finns några bra sidor för oss bonushoror (själv har jag slutat. För lat..... håller mig till bettingen.) som ligger inne med bra information som:

http://odds.plumnet.dk/
http://www.talkgold.com/forum/index.php

Själv jagar jag en 100% bonus på betfair, men den får komma när den kommer....
Citera
2006-12-11, 08:48
  #4
Medlem
cecels avatar
gäller det bara nya kunder?!
Citera
2006-12-11, 08:55
  #5
Avstängd
Robinho82s avatar
Jag har fortfarande inte hittat något som känns lika bra som bet365.

500 in, 500 i bonus direkt.
Med några halvhyggliga och säkra livebets kan man plocka ut sin tusing samma dag, om man så önskar.
Citera
2006-12-11, 16:39
  #6
Medlem
Hmm är det så att man ofta får 1 bonus/hushåll eller kan man t.ex. använda två olika bankkort och på så vis ta ut fler bonusar?
Citera
2006-12-11, 22:04
  #7
Banned
Det är en bonus per hushåll. Tro mig, de gör det svårare än att du bara halar fram dina 10 andra kreditkort.... SÅ jävla lätt är det inte....

Men du kan ju ge en kompis en tusing och sen öppnar du ett bulvankonto i hans namn. Till exempel.

Eller så kontaktar du en norsk trygdeetat och påstår att du ska åka och rensa fisk i Lofoten. Man får ett norskt personnummer direkt av skattetekniska skäl. Sen stavar du om ditt namn bara....

Det funkade iallafall när man jagade VM-biljetter genom fifa....
Citera
2006-12-12, 12:43
  #8
Medlem
Hmm intressant med Norskt personnummer...vad kostar dyl?
Citera
2006-12-12, 12:47
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Jag har fortfarande inte hittat något som känns lika bra som bet365.

500 in, 500 i bonus direkt.
Med några halvhyggliga och säkra livebets kan man plocka ut sin tusing samma dag, om man så önskar.

Tja, läser man avtalstexten måste dock satsningar ske på matcher med minst 2.0 i odds...100% försvinner således då marginalen är lägre än 50% för en match listad 2.0.
Citera
2006-12-17, 09:57
  #10
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mr.
Hmm intressant med Norskt personnummer...vad kostar dyl?

bumpbumpbump

Oh, det är gratis. De plussar på någon siffra i slutet (är du född den 20e blir det 24 på numret..... dumma norrmän...) och lägger till 5 siffror i början. Det kallas "midlertidligt personnummer" alltså temporärt personnummer, funkar minst ett eller två år.

Vänd dig till ett "likningskontor"(skattekontor, finns i varje stad), ring t.ex och säg att du snart ska åka till norge och jobba och behöver ansökningsblanketterna via fax.

Och snälla, om du får det att funka, rapportera....
Citera
2006-12-17, 10:24
  #11
Medlem
kycklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mr.
Tja, läser man avtalstexten måste dock satsningar ske på matcher med minst 2.0 i odds...100% försvinner således då marginalen är lägre än 50% för en match listad 2.0.

Det är riktigt löjligt.
Dessutom måste man omsätta insättningen+bonusen 3 gånger tror jag. Alltså 3000 spänn
Citera
2010-02-15, 00:03
  #12
Medlem
Unibet, ta ut pengar, fejk-konto?

Har lite stålar på Unibet, dock är det på ett fejk konto. Med fejknamn och adress.

Chansen för att kunna ta ut pengarna via konto är lika med noll. Men finns det något annat sätt som kanske går? Moneybookers? Har dock inte MB, kan man föra över det till någon annan som har?

Tips?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback