2018-11-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5542
Blockerad, de påstår att jag var minderårig när jag skapade kontot.. Vet inte om det stämmer. De har tagit mina pengar (50k) och stängt av kontot. Helt sjukt

UPPDATERING. Efter att hotat att gå ut i media, så fick de för sig att betala ut mina pengar blixtsnabbt haha..
Citera
2018-11-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5542
UPPDATERING. Efter att hotat att gå ut i media, så fick de för sig att betala ut mina pengar blixtsnabbt haha..

Skönt för dig! 50k är ingenting i jämförelse med vad den dåliga publiciteten hade kostat dem...
Citera
2018-12-18, 00:18
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigge66
Du kan verifiera ditt konto om du loggar in med bank-id. Jag gjorde så förra veckan.

Gjorde du det via mobilt bankid eller bankid på datorn? Försöker verifiera mig via bank id på fil men det funkar inte, får bara "digital id missing". Antingen måste man ha digitalt bank id på kort eller så är det deras sida som buggar som vanligt. Det är väl balter som har programmerat deras sida och pokerprogramvara, det märks..
Citera
2018-12-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Gjorde du det via mobilt bankid eller bankid på datorn? Försöker verifiera mig via bank id på fil men det funkar inte, får bara "digital id missing". Antingen måste man ha digitalt bank id på kort eller så är det deras sida som buggar som vanligt. Det är väl balter som har programmerat deras sida och pokerprogramvara, det märks..

Skaffa mobilt BankID. Det på fil duger i princip bara till att deklarera och logga in på försäkringskassan, funkar inte på nåt annat.
Citera
2019-01-10, 17:35
Medlem
Om man gör en Cash in, räknas det fortfarande av mot omsättningskravet på en bonus? Någon som vet?
Citera
2019-01-10, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonbergh
Om man gör en Cash in, räknas det fortfarande av mot omsättningskravet på en bonus? Någon som vet?

Kan då tala om att det inte räknas av, står ingenstans i vilkoren vad som gäller. Deras kundtjänst sa dock att en cash in räknas som ett spel som aldrig är lagt.
Citera
2019-01-19, 03:10
Medlem
Kan man spela på unibet inloggade, logga ut och stänga ner och fortfarande ha vinsterna?
Citera
2019-01-19, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Kan man spela på unibet inloggade, logga ut och stänga ner och fortfarande ha vinsterna?

Pengarna blir kvar på kontot även om du loggar ut, ja.
Citera
2019-01-19, 16:21
Medlem
Citat:

Självklart räknas det inte.
Citera
2019-01-20, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Självklart räknas det inte.

Trevligt att du svarar på något som jag redan svarat på själv.
Citera
2019-01-20, 15:37
Medlem
Citat:
Trevligt att du svarar på något som jag redan svarat på själv.

Bra att du frågar något som du kqn ta reda på själv
Citera
2019-10-04, 10:32
Medlem
Castlevanias avatar
Någon fler som inte kan registrera sig? Har varit i kontakt med supporten utan resultat. Det händer inget när jag trycker på Registrera konto knappen. Surt värre. Hade tänkt ta del av bonusen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in