• 1
  • 2
2011-04-14, 19:40
Medlem
keysexs avatar
nu är det som rubriken lyder, min kk vill inte att jag ska ha sex med andra jag tycker det var knäppt när han skrev det till mig, men jag lovade honom ändå... jävligt klumpigt.. större delen mitt fel eftersom jag lovade honom, men nu var jag lite påstruken också

men nu till saken! har han egentligen rätt att säga i huvudtaget att jag inte får ha sex med andra, vi är ju faktiskt bara kk's. inte tror jag att han gillar mig heller, jag tycker inte om han på det sättet i alla fall. visst, han är schysst och så. men nae

så har han egentligen rätt att säga att jag inte får vara med andra?.. även fast jag har lovat. han borde väl inte ens ha frågat?
Citera
2011-04-14, 19:43
Medlem
Powens avatar
Ni är kk, så varför skulle han få bestämma om du har sex med andra eller inte? Nja jag tror killen börjar vilja mer än kk.
Citera
2011-04-14, 19:44
Medlem
danneohs avatar
Det är upp till dig att bestämma såklart. Men rent teoretiskt så nej.
Om du känner dig obekväm är det bara att säga upp förhållandet.
Citera
Medlem
KK har helt rätt.. Du ska sluta knulla rundor om någon överhuvudtaget ska vilja ta i dig med tång sen...
Citera
Medlem
Säg A, gör B. Problem solved.
Citera
Bannlyst
Om han inte ens gillar dig, varför skulle han bry sig? Ni båda är ute efter sex, inget annat.
Citera
2011-04-14, 19:46
Medlem
AlexOnTops avatar
Nej, han har ingen rätt att be dig lova trohet
Säg till honom att du inte kommer hålla dig till det, och om han inte kan acceptera det är det väl bara att skaffa ny KK.
Citera
2011-04-14, 20:05
Medlem
Jag tycker att man har rätt att "be" om det, om motparten inte tycker det är ok så får man antingen fortsätta att ses eller så får den som vill ha "trohet" gå emot sin känsla. Även om man "bara" är KK så kan sex vara någon väldigt speciellt och för vissa känns det uppenbarligen bättre att veta att man bara har sex med varandra. Inget konstigt alltså.
Citera
2011-04-14, 20:20
Medlem
Om man ska prata om rätt på det sättet så har ju ingen "rätt" till att säga att du inte får ha sex med någon annan även om det så är din man som skulle säga det.
Vem du har sex med är helt ditt val.
Vist din man, pojkvän eller KK kan be dig att inte ha sex med någon annan men sen är det upp till dig om det ska vara så eller inte.

Vill du ha sex med andra säg åt honom att du gjorde löftet men du kan tyvärr inte hålla det då du vill ha sex med andra än han också och klarar han inte av det så är det bättre om ni inte är KKs alls. Då han förmodligen vill vara mer än bara KKs.
Citera
2011-04-14, 20:22
Medlem
Om man lovar varandra trohet är man enligt mig tillsammans. Och bryr man sig om ens ligg knullar med andra så vill man vara pojk- och flickvän. Finns inget mellanting till KK och Tillsammans.
Citera
2011-04-14, 20:32
Medlem
tantvrists avatar
Är ni KK, säg då att du inte tänker sluta ligga med andra. Annars är det upp till dig om du vill ta nästa steg.
Citera
2011-04-14, 20:38
Medlem
Diablesss avatar
Snubben är alltså din kk;vem är han att ställa krav? Han får väl transformera dig till flickvän om han nu är så svartsjuk av sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in