Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus
Vore intressant att veta när ni andra i tråden har för definition av KK, för själva grejen med en KK är just att man ska slippa behöva bry sig om skydd, sjukdomar & att någon annan varit där precis före en själv utan att vara i ett förhållande med allt vad det innebär. Att knulla runt men ha någon/några som man knullar med lite oftare innebär inte att man är KK med dessa personer.
Intressant frågeställning!
Jag tänker nog att i en KK-relation så har man egentligen ingen rätt att ställa krav. Framförallt har man ingen skyldighet att räkna med att den andra personen ska rätta sig efter ens egna krav. Men det är intressant som du skriver tycker jag, att bara för att man knullar med någon lite oftare så innebär inte det att man är KK.
En kompis pratade om att hon funderade på att vara "otrogen" mot sin KK, men att det inte skulle kännas rätt. Jag tyckte att det var jättekonstigt, herre Gud, är man KK med någon så innebär väl det att man får ligga med vem man vill? Tycker man att det är jobbigt att vara med någon som är med andra så är man nog mer ute efter ett lite seriösare förhållande.
Jag har en person som jag ibland kan tänka på som en KK (men vi har egentligen aldrig pratat om vad vi är, bara konstaterat att vi gillar att ligga med varandra), men det är nog bara så att vi knullar lite oftare med varandra än med andra. Vänner med privilegium kanske man kan kalla det isåf? Steget under KK?
Nu spårade jag ur lite här, så för att återgå lite till ämnet: TS, du kanske borde säga till din KK att du har ångrat att du lovade att inte vara med andra? Det är ju inte som att ni är tillsammans, så du har väl egentligen ingen skyldighet att vara trogen?