2011-04-15, 09:15
Medlem
älskar sådana här trådar, men byt "islamisterna" mot ett generellt "troende", så finns det åtminstone en mikroskopisk möjlighet att det hela kan tas på rätt sätt...
Citera
2011-04-15, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Tryck koranen på dasspapper!
Rullarna kan säljas via webben med benämningen to(r)a-rullar.

FYP.

Två flugor i en smäll.
Citera
2011-04-15, 10:00
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dao
Bekämpa dessa tvång då istället för att håna folk som inte är som du?

Vad är poängen med att medvetet försöka provocera folk?

Förstår faktiskt inte er, riktigt...

Varför detta HAT?

http://randazza.files.wordpress.com/2008/08/lulz.jpg
Citera
2011-04-15, 10:08
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarpeDiem99
De va fan den fulaste ritningen ja sett :/

Du vet att det är 18 års gräns här, o bedöma hur du ritar så tror ja inte du är äldre än 12.

Något ONT kommer hända er inom snar framtid, tro mig.
Man går inte ostraffad från dessa gärningar. Så när ngt ont händer er eller eran familj så tänk på vad jag sa o vad anledningen var.

esselamu alejkum

Jahapp här är ett typiskt exempel på det jag har försökt få så många att förstå (islams sanna ansikte), allt som krävdes var en snabb kladdad bild. Hotelser i mot oss och våra familjer är vad som kommer fram så fort de känner sig provocerade, detta bevisar bara att även svenska muslimer som lärt sig språket är lika mycket öken rövare som de i mellanöstern.

Eftersom du inte gilla bilden så ska jag snart göra en till och idag är jag på G.
Citera
2011-04-15, 10:40
Medlem
Vad sägs om klotterattacker med bilder på grisar eller hundar som heter muhammed. Eller bilder på muhammed som knullar barn.
Vi kan rita dem på platser där många ser, offentliga toaletter och sådana ställen.
Citera
2011-04-15, 10:52
Medlem
knullklassons avatar
Sno en gris från din lokala granne och släpp in den innanför grindarna till moskén.

Om möjligt: Sett på några skor på grisen innan den knallar in i det allra heligaste.
Citera
2011-04-15, 10:52
Medlem
maitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julistaja
Så för att några idioter missbrukar islam/koranen så ska oskyldiga lida? Ja, det lät ju logiskt. Ska vi inte ta och bränna kyrkor och biblar också när vi ändå är på gång?

"oskyldiga lida" man lider inte om man inte vill. För mig får du gärna göra vad fan du vill med kristna, eller någon annan religions ikoner. Jag är så smart så jag tar inte åt mig av dylika fånerier. Hur smarta är muslimer?
Citera
2011-04-15, 11:05
Medlem
RedCrabs avatar
Alla svenska tonårstjejer bär niqab på skolorna i en vecka och vägrar skaka hand med en man.
Citera
2011-04-15, 11:08
Medlem
kmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maito
"oskyldiga lida" man lider inte om man inte vill. För mig får du gärna göra vad fan du vill med kristna, eller någon annan religions ikoner. Jag är så smart så jag tar inte åt mig av dylika fånerier. Hur smarta är muslimer?
De flesta muslimer tar inte heller åt sig av dylika fånerier, så de är förmodligen minst lika intelligenta som du i alla fall.
Citera
2011-04-15, 11:12
Medlem
maitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmer
De flesta muslimer tar inte heller åt sig av dylika fånerier, så de är förmodligen minst lika intelligenta som du i alla fall.

MEn dåså! Vad jiddrar ni om då? då är det la bara att börja torka sig mig muhammedpappret!
Citera
2011-04-15, 11:49
Medlem
kmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maito
MEn dåså! Vad jiddrar ni om då? då är det la bara att börja torka sig mig muhammedpappret!
Jag vet inte vad du jiddrar om? Det kan man väl göra om man vill. Men det är militanta islamister man provocerar - det kanske kan gå att skilja mellan dessa och vanliga sekulära muslimer?
Citera
2011-04-15, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julistaja

Så för att några idioter missbrukar islam/koranen så ska oskyldiga lida? Ja, det lät ju logiskt. Ska vi inte ta och bränna kyrkor och biblar också när vi ändå är på gång?

Deras profet heter mohammed och hade sex med en 9-åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in