2011-04-15, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Man ska göra små klistermärken att sätta upp nere i toaletten så att när man kissar står man och kissar på klistermärket. På med en plasthandske, torka bort vattnet och klistra fast, kanske i skolan eller på valfritt badhus. Enkelt, diskret och till stor glädje.

Klistermärket kan vara en bild av profeten... kanske gapande...?

Hahaha fan vilken fantastiskt rolig ide! Somliga kommer säkert kämpa för att ta bort klistermärket!
Citera
2011-04-15, 04:26
Medlem
sossehakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarpeDiem99
De va fan den fulaste ritningen ja sett :/

Du vet att det är 18 års gräns här, o bedöma hur du ritar så tror ja inte du är äldre än 12.

Något ONT kommer hända er inom snar framtid, tro mig.
Man går inte ostraffad från dessa gärningar. Så när ngt ont händer er eller eran familj så tänk på vad jag sa o vad anledningen var.

esselamu alejkum

Du har ditt på det torra med andra ord? Måste kännas bra för dig! Man blir lite avis..
Citera
2011-04-15, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarpeDiem99
De va fan den fulaste ritningen ja sett :/

Du vet att det är 18 års gräns här, o bedöma hur du ritar så tror ja inte du är äldre än 12.

Något ONT kommer hända er inom snar framtid, tro mig.
Man går inte ostraffad från dessa gärningar. Så när ngt ont händer er eller eran familj så tänk på vad jag sa o vad anledningen var.

esselamu alejkum
Där kom det,det vanliga hotet från en muslim.
Slutar aldrig att förvånas.
Salaami ostbrickum(betyder kyss din profet i arselet).
Citera
2011-04-15, 06:59
Medlem
suryoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballspark
Där kom det,det vanliga hotet från en muslim.
Slutar aldrig att förvånas.
Salaami ostbrickum(betyder kyss din profet i arselet).

Hahahahahahah salaami ostbrickum....genialt!
Har någon tänkt på detta? Nu är jag iof yrvaken och det känns ibland som att jag har gjort ett stordåd fastän det egentligen kan röra sig om att jag lyckats göra oboy utan att spilla. Men anyway Ko-ran, Muuu-hammed, är det profetbögens humor måhända ?
Citera
2011-04-15, 07:17
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Vad pratar du om frågan är väl om man kan göra något i ett västeländskt samhälle som inte provocerar en islamist.

Alt med det västerländska samhället provocerar dom alt, så det behövs inte provocera det kommer snart smälla ordentligt ändå i sverige.
Citera
2011-04-15, 07:18
Medlem
Julistajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Jag är inte ute efter att tjäna nånting.
Jag vill bara uttrycka vad jag känner och tycker.
Det kan man göra utan hets mot folkgrupp.

Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Bra!
Då provoceras de alltså inte av att jag använder koranen för att torka bajs.
Så för att några idioter missbrukar islam/koranen så ska oskyldiga lida? Ja, det lät ju logiskt. Ska vi inte ta och bränna kyrkor och biblar också när vi ändå är på gång?
Citera
2011-04-15, 07:27
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julistaja
Det kan man göra utan hets mot folkgrupp.

HMF - vad är det för jävla struntprat! Tydligen klassas det inte som "Hets mot Folkgrupp" när kristna trakasseras och hånas så varför skall vi efterfölja en lag som tillsyns gäller alla andra förutom oss?
Citera
2011-04-15, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarecrovv
Vi alla vet vad som är värst! Rita av muhammed som en hund.

Bilder på Mohammed som gris eller hund med en baconskiva i munnen bökande i skit. detta trycks på dasspapper tillsammans med koransuror.
Torka på!
Citera
2011-04-15, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Desert Island
Källa på att muslimer spottar på din kultur, tack.

Www.vilkenförortduvill.se
Citera
2011-04-15, 08:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julistaja
Vad tjänar du på att provocera? Skapar ju bara mer skada än nytta och när man arbetar från sandlådenivå.

Försök förstå individen bakom muslimen, inte extremisterna som använder koranen/islam som ursäkt för att sprida terror och skräck. Jag talar av egen erfarenhet: 2002 bodde jag i Tunisien i tre månader och majoriteten av muslimerna där är snälla, glada och generösa människor. De behandlade mig som en nära vän och var väldigt kärleksfulla och omtänksamma. Jag blev ofta inbjuden till deras hem på mat, dryck, gott sällskap och mycket skratt!

My 2p worth.

Pröva och bo 3 månader i Rosengård så kommer du med säkerhet bli bjuden på allt annat än mat
Citera
2011-04-15, 09:00
Medlem
mattiaspolancos avatar
Inte för att jag stödjer idèn men en ritad rondellhund som äter en gris.
Citera
2011-04-15, 09:02
Medlem
mattiaspolancos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeyhell
Pröva och bo 3 månader i Rosengård så kommer du med säkerhet bli bjuden på allt annat än mat

Du kan inte jämföra invandrarna som har blivit svikna av sitt eget samhälle i Rosengård med den vanliga muslimen. Hur tror du muslimernas tycke skulle vara om de hela tiden gjorde nyhetsreportage angående Firman Boys & DFG hela tiden? De skulle generalisera hela svenska befolkningen och tro att vi var dumma i huvet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in