Igår, 08:49
Medlem
Ja, nä nu har hon gått för långt i sitt danska skit. För länge sedan egentligen. Har hon helt skippat loppisturerna med sin bror och syster samt resor och övernattning på kennel och mammas "land"? Också sjukt att ha skor för 12 k... någon stackare som kommenterar "var är skorna ifrån?". Är det ens idé att fråga var Elsas grejer är ifrån? En normal människa har inte ens råd med hennes doftljus. Hon är så vansinnigt långt ifrån en normal verklighet nu.... ingen kan relatera. Och där och då tappar hon läsare. Lite som när Meghan Marke försöker vara jordnära i sina dokumentärer 😂
Citera
Igår, 09:28
Medlem
Alla år i terapin har verkligen gett henne resultat
Citera
Igår, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345
Ja, nä nu har hon gått för långt i sitt danska skit. För länge sedan egentligen. Har hon helt skippat loppisturerna med sin bror och syster samt resor och övernattning på kennel och mammas "land"? Också sjukt att ha skor för 12 k... någon stackare som kommenterar "var är skorna ifrån?". Är det ens idé att fråga var Elsas grejer är ifrån? En normal människa har inte ens råd med hennes doftljus. Hon är så vansinnigt långt ifrån en normal verklighet nu.... ingen kan relatera. Och där och då tappar hon läsare. Lite som när Meghan Marke försöker vara jordnära i sina dokumentärer 😂
Kunde inte sagt det bättre, håller med, så vidrig hon blivit!
Citera
Igår, 10:02
Medlem
Elsa måste vara väldigt avundsjuk på underbaraClara som ska bo på Ellen Keys Strand i nästan 2 veckor…Tror ni det blir Elsas nästa ”skrivarresa”?

(Ok gänget nu ska sluta spamma för idag! )
Citera
Igår, 10:14
Moderator
cleolinas avatar
Har inte läst Elsas blogg på några veckor nu, tappade lusten efter hårspännet för flera tusen. Absolut ingen saknad även om jag lär gå in när jag är tillräckligt uttråkad. Har dock tittat på hennes stories och inlägg på insta när jag varit inne där. Är genuint förbluffad hur någon kan välja Elsa som Mark Isitts sidekick. Titta t ex på reklamen för Tradera (var det väl) inne på Instagram. Hon är så osäker inför kameran och tyvärr en usel skådis, det är plågsamt att se hur hon gör sig till och fånar sig med grimaser och uppspärrade ögon och poser som hon borde ha övat väldigt mycket mer på för att de ska se naturliga ut.
Jag tror säkert att Elsa kan vara bra när hon får göra det som kommer naturligt (dvs prata högljutt om sig själv, förlåt Elsa, men det är ju så) men när ”skådespeleri” ska in blir det hemskt. Skulle aldrig, aldrig, aldrig ha valt Elsa för ett tv-jobb. För att vara en bra programledare måste man vara påläst, snabbtänkt och genuint intresserad av ämnet och den man ska intervjua/ämnet.
Men detta var väl anledningen till att hon plötsligt kom på att hon skulle läsa Pontus gamla kurslitteratur i konsthistoria. (Dvs inget eget intresse som drev henne.) Ni som läser bloggen, blev det något av det?
Citera
Igår, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Har inte läst Elsas blogg på några veckor nu, tappade lusten efter hårspännet för flera tusen. Absolut ingen saknad även om jag lär gå in när jag är tillräckligt uttråkad. Har dock tittat på hennes stories och inlägg på insta när jag varit inne där. Är genuint förbluffad hur någon kan välja Elsa som Mark Isitts sidekick. Titta t ex på reklamen för Tradera (var det väl) inne på Instagram. Hon är så osäker inför kameran och tyvärr en usel skådis, det är plågsamt att se hur hon gör sig till och fånar sig med grimaser och uppspärrade ögon och poser som hon borde ha övat väldigt mycket mer på för att de ska se naturliga ut.
Jag tror säkert att Elsa kan vara bra när hon får göra det som kommer naturligt (dvs prata högljutt om sig själv, förlåt Elsa, men det är ju så) men när ”skådespeleri” ska in blir det hemskt. Skulle aldrig, aldrig, aldrig ha valt Elsa för ett tv-jobb. För att vara en bra programledare måste man vara påläst, snabbtänkt och genuint intresserad av ämnet och den man ska intervjua/ämnet.
Men detta var väl anledningen till att hon plötsligt kom på att hon skulle läsa Pontus gamla kurslitteratur i konsthistoria. (Dvs inget eget intresse som drev henne.) Ni som läser bloggen, blev det något av det?

Har Elsa gjort reklam för Tradera? Skojar du? Vad trovärdigt.
För övrigt försökte hon väl sig på ett par sidor när hon var sjuk men tror hon gav upp pga dålig läsförståelse? 🤷🏻‍♀️
Citera
Igår, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Konststudierna har det inte nämnts nåt om i bloggen sen dess...
Citera
Igår, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Sofia är inte helt olik männen i Nyhetsmorgons Aids-reportage.
Tror Elsas viktresa har triggat Sofias ätstörning.
Deras maktbalans handlar om att Sofia är smalare än Elsa och så måste det förbli, annars blir det helt nya spelregler.
Citera
Igår, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth
Deras maktbalans handlar om att Sofia är smalare än Elsa och så måste det förbli, annars blir det helt nya spelregler.

Tror också det ligger mycket i det.
Citera
Igår, 13:00
Medlem
Kul att de Elsa prata matglädje i Nyhetsmorgon. Sen blir det raka vägen hem till senaste fastepaketet.
Citera
Igår, 13:31
Medlem
Deras Köpenhamnsresa var otroligt deprimerande. De vandrar runt utklädda (åtminstone Elsa) i en stad de inte förstår sig på, de går och går och går, äter halva portioner mat och smuttar på lite vin, köper svindyra saker och åker hem igen. Och Sofia ser ut som någon sorts Garbo på ytterst få bilder, trots att hon är enda resesällskapet. De är inte friska, de här två.
Citera
Igår, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth

Inte omöjligt. Hon känns dock även extremt mycket som duktig flicka, perfektionist, tvångmässig, kontrollbehovsperson överlag. Kändes likadant när hon läste till ssk och skrev lååångt och avancerat om allt, och var såå nervös inför betyg fast hon uppenbarligen aldrig skulle göra ett fel typ. Inte en person som mår bra hur som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in