2026-09-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Nja. Skorna kostar ”bara” drygt 12 tusen.
Sinnes.

Ha ha, blev en nolla för mycket (ska se om det går att redigera mitt inlägg)
Citera
2026-09-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
En nolla för mycket på skorna kanske men sinnessjuka pengar oavsett. Och sånt här köper hon ju på löpande band. Är det därför hon är så lycklig som hon beskriver ?

Yes, absolut en nolla för mycket (har ändrat nu)
Citera
2026-09-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanny06
Yes, absolut en nolla för mycket (har ändrat nu)

Men herregud att betala en sån summa för så fula skor bara för att man är osäker. Elsa passar så dåligt i helt platta skor dessutom. Blir lite Kalle Anka.
Citera
2026-09-19, 20:23
Medlem
farlings avatar
Slutade läsa Elsa Billgrens blogg för flera år sedan och har aktivt undvikit henne sedan dess, men råkade läsa inlägget från Ellen Keys strand då jag såg bilden på henne och min favvo Mark Isitt i flödet.

Det enda jag kunde tänka på var hur satans ytlig och ängslig hon blivit.
Poserande på gymmet, poserandes framför provrumsspegel så alla kan se hennes thigh gap, skrytbild på (ful och tråkig) märkesväska, resa till Köpenhamn för viljen jävla gång i ordningen o.s.v. o.s.v.

Är SÅ glad att jag valde att sluta läsa hennes samt alla andra i den där klickens bloggar, och lovar härmed att aldrig mer hamna där.
Citera
2026-09-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanny06
Dyrt iaf. Korgväskan verkar kosta cirka 1150 kr, glasögonen runt 4500 och skorna runt 12300 (!) kr.

(Om jag har "pinpointat" det rätt).

https://mithcph.com/collections/jane-b-baskets-1/products/jane-b-basket

https://www.misterspex.se/p/sg/b/7642238

https://www.mytheresa.com/euro/en/women/alaia-embellished-leather-ballet-flats-black-p00698459?dplink=true&

Och ändå så ser skorna ut som något man skulle kunna hitta i fyndlådan på barnavdelningen på skopunkten/din sko.

Queen av hållbarhet, MY ASS.
Senast redigerad av Trash-Panda84 2026-09-19 kl. 20:31.
Citera
2026-09-19, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Och ändå så ser skorna ut som något man skulle kunna hitta i fyndlådan på barnavdelningen på skopunkten/din sko.

Queen av hållbarhet, MY ASS.

Skopunkten är så on point!
Citera
Igår, 05:44
Medlem
Sorry Elsa,men det där är ingen svinrygg,bara nåt fult slarv med ett stort plastspänne...! ( Tror dock en äkta stram svinrygg skulle klä henne,med en klänning av 60-tals fodralmodell,dvs motsatsen till vippig kort kjol).
Citera
Igår, 07:02
Medlem
Alltså den korgväskan hon släpar runt på är det mest löjeväckande jag sett på länge. Packade hon inte ner sin Gucci bamboo väska inför resan? Har för mig att den låg på sängen. Den hade passat väldigt mycket bättre till den outfiten?

Och allt jävla name droppande…. Hon hade ingen aning om vem som designat spegeln, stolarna i skyltfönstret etc etc innan hon gick in i butiken.

Jag håller fan på att tappa det snart. Är svenskar så jävla grunda att dom inte ser igenom henne? Hon hade inte varit någonting om hon inte skulle heta Billgren.
Senast redigerad av Trash-Panda84 Igår kl. 07:08.
Citera
Igår, 07:13
Medlem
Jag är proppmätt på hennes jävla danska besatthet som hon inte ens bestiger, så till den milda grad att jag överväger att göra slut med min danska pojkvän eventuellt ta en paus ifrån 😅🫣
Citera
Igår, 08:00
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon klär sig ju i för stora kläder medvetet för att se ännu smalare ut. Classic ätstörningstrick. Elsa är ju dock inte så smal att hon kan göra det så hon kör på kortkort och åtsmitande istället. Sofia ligger steget före.

Tror tvärtom att hon försöker dölja smalheten med baggy kläder. Hon är ju väldigt sjuk och det syns. Anorexia är en sjukdom man lever med hela livet på ett eller annat sätt.
Citera
Igår, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tror tvärtom att hon försöker dölja smalheten med baggy kläder. Hon är ju väldigt sjuk och det syns. Anorexia är en sjukdom man lever med hela livet på ett eller annat sätt.

Tror jag med, hon har säkert fått mycket respons på spinkbilderna på Instagram och nu när hon vet att hon kommer synas på Elsas stora blogg orkar hon inte riskera fler interventions. Tycker synd om henne. Hon har väl förvrängd självbild och kan väl inte helt rå för det här, hon är sjuk. Elsa kan väl som vän inte heller säga nåt trovärdigt bekymrat eftersom hela hennes liv går ut på att banta och ta bilder ur smickrande vinklar. Fan vad glad man ska vara att man inte lever deras liv ändå.
Citera
Igår, 08:39
Medlem
Alltså hon är ju dum i huvudet på riktigt! ”Den danska estetiken tilltalar mig på så många plan. Den är enkel men dramatisk.”
Nej Elsa, det där är inte ”dansk estetik”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in