2026-08-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harlekina
https://www.hemnet.se/bostad/fritidsboende-4rum-fole-mellersta-gotland-gotlands-kommun-fole-vatlings-121-21710520?utm_campaign=ti psa&utm_medium=link&utm_source=ios_app&utm_content =iphone&hlcp=true

Här är huset Elsa borde köpt. Undrar om hon skulle gräma sig om hon såg detta? Kloster-core deluxen

Men Elsa köpte det låga lilla annexet för de pestsjuka istället. Tänk att inte bara förköpa sig på kläder och soffor utan även fastigheter.
Citera
2026-08-01, 20:17
Medlem
Alltså visst att Elsa är lite störig, ytlig och ängslig men jag förstår faktiskt inte hur folk kan störa sig så oerhört mycket på henne, hon verkar ändå ganska sympatisk liksom, vänlig. Förstår att folk ogillar Sandra men Elsa kan jag inte ogilla på samma sätt.
Citera
2026-08-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Alltså visst att Elsa är lite störig, ytlig och ängslig men jag förstår faktiskt inte hur folk kan störa sig så oerhört mycket på henne, hon verkar ändå ganska sympatisk liksom, vänlig. Förstår att folk ogillar Sandra men Elsa kan jag inte ogilla på samma sätt.
Jag tror inte hon är jättetrevlig. Jag tror hon är rätt så ”södermalmselitistisk” och gåpåig.
Citera
2026-08-01, 21:14
Medlem
Citat:
Samma här.(Följer dock inte Sandra).Jag tycker ärligt talat hon verkar vara en trevlig och sjysst person,men rejält överskattad som inredare.
Citera
2026-08-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Jag tror inte hon är jättetrevlig. Jag tror hon är rätt så ”södermalmselitistisk” och gåpåig.
Ja det stämmer. Tar över ett helt rum och pratar bara om sig själv och blir sur om hon inte är i centrum hela tiden. Dessutom brölig och osoft mot service-personal. Jag har själv råkat ut för henne irl. Men ja, det var några år sen så det är möjligt att hon mognat sen dess.
Citera
Igår, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Ja det stämmer. Tar över ett helt rum och pratar bara om sig själv och blir sur om hon inte är i centrum hela tiden. Dessutom brölig och osoft mot service-personal. Jag har själv råkat ut för henne irl. Men ja, det var några år sen så det är möjligt att hon mognat sen dess.

Ja, känd som högljudd och gapig. Verkligen brölig och manhaftig, lex rusning till loppis på Gotland. Vill nu vara vän baby som Soffan men liknar mer valfri från pride.
Citera
Igår, 09:37
Medlem
Hon lusläser ju verkligen här, måste vara jobbigt. Men nu vet vi iaf att hubbyn jobbar på Epidemic sound 😄
Citera
Igår, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammusslan
Hon lusläser ju verkligen här, måste vara jobbigt. Men nu vet vi iaf att hubbyn jobbar på Epidemic sound 😄

Har inte läst hennes blogg på månader men kollade senaste inlägget nu. Det är ju bara en människa som försöker fylla sin tid med vackra ord och omskrivningar. Ateljen......ditt deltidsarbete som bara är for show. Brudklänningarnas sweatshop, tätt packade och ovårdade redo för uthyrning bara när Elsa orkar pallra sig dit mellan shoppingrundor. Gushing över Maje, tror hon egentligen är jätteavis på att de aldrig kommer få en flicka och bävar inför möjligheten att Anna och Sigge får fler barn och går om dem. Därför alltid viktigt att påpeka att Lynn kom först.
Citera
Igår, 10:18
Medlem
Citat:
Tror också Elsa är en trevlig person privat, har träffat henne på hennes egen loppis då de bodde i Blekingetäppan då var hon jättetrevlig. Det man stör sig på är ju mer att hon lever på att leverera trams i podden, pro ana-bilder, ett fake-liv etc
Citera
Igår, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Tror också Elsa är en trevlig person privat, har träffat henne på hennes egen loppis då de bodde i Blekingetäppan då var hon jättetrevlig. Det man stör sig på är ju mer att hon lever på att leverera trams i podden, pro ana-bilder, ett fake-liv etc

Det är så konstigt för hon ser ju inte alls ut så i verkligenheten. Ser helt normalstor ut.
Senast redigerad av Carli Igår kl. 11:02.
Citera
Igår, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det är så konstigt för hon ser ju inte alls ut så i verkligenheten. Ser helt normalstor ut.
Precis, som innerstadsbo har jag stött på henne flertalet gånger i olika butiker, hemsk människa ungefär som Tyskar har som rykte att vara, gapig & bufflade sig fram , manhaftig på ngt vis & framförallt normalkrallig! Trängde sig före kön på Judiths minns jag!!!!
Citera
Igår, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Precis, som innerstadsbo har jag stött på henne flertalet gånger i olika butiker, hemsk människa ungefär som Tyskar har som rykte att vara, gapig & bufflade sig fram , manhaftig på ngt vis & framförallt normalkrallig! Trängde sig före kön på Judiths minns jag!!!!

Intressant, eftersom hon kan verka ganska skör och osäker. Men det kanske är en image då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in