2025-05-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Tror faktist Elsa lägger mer tid på sitt utseende och att hon ska se så snygg ut som möjligt nu för tiden jämfört med mat, dukningar, presenter och inslagning som förr. Manisk är hon väl alltid med något.
Kanske hon gör.Men hon ser 10 ggr frächare ut än 10 år yngre Bianca Ingrosso.Hoppas hon håller fast vid att inte göra några skönhetsingrepp.
Citera
2025-05-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Kanske hon gör.Men hon ser 10 ggr frächare ut än 10 år yngre Bianca Ingrosso.Hoppas hon håller fast vid att inte göra några skönhetsingrepp.

Det kan jag bara hålla med om.
Citera
2025-05-15, 17:47
Medlem
Idag kl 18;00 har Sofia och Elsa live på Lindex hemsida för att visa vårens kläder.
Citera
2025-05-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det kan jag bara hålla med om.
Går ju inte och jämföra, Bianca har gjort ingrepp absolut men tusen gånger högre nivå, smart, vacker, mogen, självständig och säker i smak, mode, inredning.. 10 år yngre o ljusår före pantade ängsliga Elsa. Sedan har Bianca sina problem men bortsett från detta så är hennes ingrepp riktigt välgjort…..Mina tankar och min åsikt.
Citera
2025-05-15, 21:20
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Går ju inte och jämföra, Bianca har gjort ingrepp absolut men tusen gånger högre nivå, smart, vacker, mogen, självständig och säker i smak, mode, inredning.. 10 år yngre o ljusår före pantade ängsliga Elsa. Sedan har Bianca sina problem men bortsett från detta så är hennes ingrepp riktigt välgjort…..Mina tankar och min åsikt.
Njaa, inte riktigt va?
Citera
2025-05-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Kan gissa på Bianca, Lovisa Worge, Hanna Friberg, Kenza, Ines Kokic osv.

Hur har Kenza förändrat sig? Tycker hon ser likadan ut, eller..?
Citera
2025-05-16, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Hur har Kenza förändrat sig? Tycker hon ser likadan ut, eller..?

Hon har gjort ett bröstlyft alldeles nyligen och är så botoxad så endast munnen rör på sig när hon pratar. Pannan är som en spegel.
Citera
2025-05-16, 14:20
Medlem
Citat:
Hon har gjort ett bröstlyft alldeles nyligen och är så botoxad så endast munnen rör på sig när hon pratar. Pannan är som en spegel.

Verkligen?! Hade ingen aning! Har hon gått ut med att hon fixat brösten? Anar att hon inte sagt ett pip angående botox dock haha
Citera
2025-05-16, 15:01
Medlem
Citat:
Idag kl 18;00 har Sofia och Elsa live på Lindex hemsida för att visa vårens kläder.
Så botoxade, helt stela ansikten på båda. Helt sjukt att inte ansikten rör sig.
Citera
2025-05-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Så botoxade, helt stela ansikten på båda. Helt sjukt att inte ansikten rör sig.

Hjälp, Sofias ögonbryn. Elsa börjar också få det där stela blanka uttrycket nu tycker jag.
Citera
2025-05-16, 19:12
Medlem
Dishys avatar
Såg Elsa idag och som vanligt blir man kanonavis på hennes ljuvliga hy, kan inte komma på någon annan känd person som har finare hy. Om jag ska vara lite fulskvallrig så tyckte jag hon inte såg lika spinkig ut som på foton hon lägger upp. Är absolut i bra form men rätt tydligt att hon gillar smalvinklar på bilder. Sen hoppas jag verkligen hon tröttnar på de där fula nitskorna någon gång.
Citera
2025-05-17, 11:28
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av convey
Fascinerande hur de kan ställa sig utanför och prata om det som att det inte innefattar dem? Som att de själva inte ser helt annorlunda ut båda två mot vad de gjorde för bara ett par år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av convey
Nej hon säger inte det. Men säger inte heller att hon gör det, vilket kanske hade varit mer ärligt i ett samtal där de dissar folk som gjort någon form av ingrepp. Hon är medvetet vag kring det skulle jag säga.

Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Det spelar väl ingen roll vad hon säger, det finns ju bildbevis så att säga. Tramsigt av henne

Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Nej, hennes bilder och filmer på insta visar ju tydligt i vart fall botox.

Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Ja det är supertydligt!

Citat:
Ja helt sant. Googlade efter gamla bilder på henne och pannan är helt förändrad samt överläppen. Varför sitter de och kommenterar alla som gjort ingrepp på Elle-galan om nu iaf Sofia gjort samma sak. Skenheligt.

Sofia verkar mest vara emot totala förändringar medan Elsa oroar sig för att även småsaker ska bli normaliserade och var rädd för att själv lockas och halka ner för ett sakta sluttande plan. Sofia var mer ”men om vi vänder på det, varför är du emot det då?”
Helt, helt uppenbart att Sofia har gjort botox ett längre tag. Som sagt var spelar det ingen roll huruvida hon bekräftar eller dementerar för det syns övertydligt.
Jag skulle också gissa på ett lip flip samt fillers i kinderna.
Sofia nämnde även att man måste vara sjuksköterska för att få utföra dessa ingrepp på patienter, vem vet, hon kanske lägger barnmorskeplanerna på hyllan och blir estetisk injicerare, eller vad de nu kallas, i stället…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in