2011-04-13, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theravada
Den här månaden måste jag ha lyckats överskatta vilken budget jag egentligen hade
>Har nu tio kronor kvar på kontot och det är måååååånga dagar kvar tills den 25te.
Har du några bra tips/erfarenheter hur du klarar/klarade dig i den här situationen?
PS: Allt jag behöver är mat och snus
-Hatares kommentarer är inte välkommna !
Tack på förhand
Ring pappa
Citera
2011-04-13, 18:04
Medlem
Citat:
God damn!, jag ligger på 68kg nu, är också 180cm lång och har aldrig varit så här liten förut
Är du tjej?

Nopp, e kille, men va ju rätt total ofrivillig bantning så :P
slipper ekonomiska problem nu iaf så ligger på 80kg, men då pengarna tryter så e det inte mycket man kan göra
Citera
2011-04-13, 18:10
Medlem
Har du inga pantburkar liggandes någonstans? Annars kan du ju alltid sälja lite småsaker på tradera eller en pantbank. Man får stå sitt kast om man lever över sina tillgångar och käka nudlar tills nästa löning kommer. :/

Eller länsa hela kyl och frysen och gör något hopkok. Gott eller ej, det är ju mat i allafall.
Citera
2011-04-13, 18:13
Medlem
TigerofSWEs avatar
Sälj en massa onödigt skit på Blocket/ Tradera!
Citera
2011-04-13, 18:26
Medlem
kevin86s avatar
Du får prioritera ner saker som du inte behöver och sälja, säljer du te.x tv så lär du dig en läxa, som du kommer bli påmind om varje gång du går in i vardags/sovrummet
Citera
2011-04-13, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevin86
Du får prioritera ner saker som du inte behöver och sälja, säljer du te.x tv så lär du dig en läxa, som du kommer bli påmind om varje gång du går in i vardags/sovrummet

Det där var ett av de bästa förslagen ... stört skönt och snabbt sätt att få tag i pengar
Citera
2011-04-13, 18:41
Medlem
Nu kanske det redan skrivits iom att tråden är 20 sidor lång men... Lönen kommer väl den 21:e den här månaden? Sen har du väl något du borde kunna panta hos en pantbank, ifall du nu inte klarar dig på det du har hemma.
Sen brukar man väl alltid ha lite mynt/tjugor på hyllor eller i lådor.

Ett paket nudlar kostar 2 spänn.
Citera
2011-04-13, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAstar
Har du inga pantburkar liggandes någonstans?
Joo dom blev till bakpulver
Citera
2011-04-13, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ok, dags för ett ärligt tips. Jag kan hooka ihop dig med en pervers gubbe på Östermalm som är beredd att betala åtminstonde 5 lök om du pissar på honom och sprutar han i munnen. Är du villig att gå längre finns säkerligen mer att hämta.
Dags att byta v'a'nskapskrets
Citera
2011-04-13, 19:13
Medlem
Citat:
Den här månaden måste jag ha lyckats överskatta vilken budget jag egentligen hade
>Har nu tio kronor kvar på kontot och det är måååååånga dagar kvar tills den 25te.
Har du några bra tips/erfarenheter hur du klarar/klarade dig i den här situationen?
PS: Allt jag behöver är mat och snus
-Hatares kommentarer är inte välkommna !
Tack på förhand

Ta ett smslån, betala tillbaka efter en månad så blir det inte så dyrt

tror denna passar dig

http://www.kreditpengar.com/
Citera
2011-04-13, 19:20
Medlem
PreaCs avatar
Kom hit och panta mitt förråd med tomburkar. Är minst en 500hundring bland de där påsarna.
Citera
2011-04-13, 19:27
Medlem
edit
Senast redigerad av Frolss 2011-04-13 kl. 19:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in