2021-12-19, 14:30
Citat:
Ursprungligen postat av frobozz
Hej Tarebe. Hoppas allt är OK med dig. Här är jag om snuset är slut 😊

Köpte du mat eller snus till han?
Citera
2021-12-19, 14:36
Medlem
frobozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Köpte du mat eller snus till han?

Både och.
Citera
2021-12-19, 14:40
Citat:
Både och.

Vad händer nu då i fortsättningen av denna historia
Citera
2022-01-26, 18:51
Medlem
Citat:
Hej Tarebe. Hoppas allt är OK med dig. Här är jag om snuset är slut 😊
Du fantastiska människa!!!
Hur mår du i livet, är det något du behöver?? Tänker på din handling koooonstant! Vill betala tillbaka på något sätt. Satan sicken underbar människa du är. Hela min familj t.o.m älskar dig hahaha
Citera
2022-01-26, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Ge oss en uppdatering ffs mannen!

Hur gick det?
Det gick bra! Fick jobb någon månad efter och egen inkomst tack och lov. Är kvar på samma firma än idag. Kommer aldrig någonsin glömma hur Flashback mer eller mindre räddade mitt liv fan. Underbara är ni
Citera
2022-01-27, 02:21
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theravada
Den här månaden måste jag ha lyckats överskatta vilken budget jag egentligen hade
>Har nu tio kronor kvar på kontot och det är måååååånga dagar kvar tills den 25te.
Har du några bra tips/erfarenheter hur du klarar/klarade dig i den här situationen?
PS: Allt jag behöver är mat och snus
-Hatares kommentarer är inte välkommna !
Tack på förhand

Låna av föräldrar, syskon eller någon bra vän tills du får lön. Hur skulle du klara dig utan våra råd här på FB
Citera
2022-01-27, 13:53
Medlem
frobozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarebe
Du fantastiska människa!!!
Hur mår du i livet, är det något du behöver?? Tänker på din handling koooonstant! Vill betala tillbaka på något sätt. Satan sicken underbar människa du är. Hela min familj t.o.m älskar dig hahaha

Det värmer mig uppriktigt att höra! Jag tänker också på det här ibland och hoppas att det var till hjälp.

Jag är på en bra plats så jag behöver ingenting materiellt just nu. Dina ord räcker! Även om det låter lite klyschigt - vill du betala tillbaka på nåt sätt så håll ögonen öppna för nån i din omgivning du kan hjälpa. Om du gjorde nåt sånt pga det här skulle det kännas _fantastiskt_ för mig. Som att jag bidrar lite till en bättre värld!
Citera
2022-04-05, 18:51
Medlem
Citat:
Det värmer mig uppriktigt att höra! Jag tänker också på det här ibland och hoppas att det var till hjälp.

Jag är på en bra plats så jag behöver ingenting materiellt just nu. Dina ord räcker! Även om det låter lite klyschigt - vill du betala tillbaka på nåt sätt så håll ögonen öppna för nån i din omgivning du kan hjälpa. Om du gjorde nåt sånt pga det här skulle det kännas _fantastiskt_ för mig. Som att jag bidrar lite till en bättre värld!
Jesus Kristus
Fantastisk är du
Citera
2022-04-05, 20:07
Medlem
Se det som en spännande utmaning!
Mat kan du nog hitta slängd i container bakom Ica, ska visst finnas mycket prima mat där. Bjud in dig hos kompisar o släkt borde funka 3ggr/vecka. Resten blir det havregrynsgröt. Snus måste du nästan köpa så det blir att sälja grejer. Billigaste snuset typ knox kostar 50:- och det borde räcka med 2 dosor i veckan om du snålar. Så du får hitta grejer att sälja för 300:- Sen måste du ha nåt att göra också så det blir till att träna på ytegym och springa samt läsa böcker o tidningar på biblioteket.
Citera
2022-04-05, 21:06
Medlem
Kinesisk-Ap-Strutss avatar
Lite som att gå på soc bidrag med andra ord, då är det fram med lypsylen & suga som gäller. du trodde smink pengarna var till bio & glass eller?
Citera
2022-04-05, 22:13
Medlem
borrizs avatar
Har du pratat med din chef om förskott på lönen cs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in