2011-04-13, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abadir
Hänvisa gärna till dessa källor som skildrar Assyrernas okunnighet med intensiteten vi besitter(?).

Angående att Assyrerna bär på dumma gener. Jag vill bara underrätta dig om att assyrierna var det första folket med att använda örtmediciner, vi hade de första astronomerna, ingenjörskonsten var av bästa klass , vi ligger bakom flera mästerverk, vi uppfann hjulet, vi uppfann Sexagesimala talsystemet, första systematiskt insamlade biblioteket , vi har även de äldsta kilskriften etc etc. Listan kan göras lång.

Innan du resonerar dig över något bör du först och främst leta fakta och sedan skildra riktighet med tvetalan.
Att ni var ett bra folk för flera tusen år sedan behöver inte betyda att ni är det idag, eller hur? Vi vet båda att assyrier har praktiserat kusingifte länge nu och inavel gör så att man blir korkad i längden, detta är sanningen.

Det är bara att se hur det ser ut i Ronna så ser man att det är låg kvalitet på de assyrier som bor i Sverige, säkert så kom enbart den assyriska underklassen till Sverige, de assyrier som var smarta kom till USA och liknande.
2011-04-13, 02:10
Medlem
taucetis avatar
[quote=Abadir]Hänvisa gärna till dessa källor som skildrar Assyrernas okunnighet med intensiteten vi besitter(?).

Angående att Assyrerna bär på dumma gener. Jag vill bara underrätta dig om att assyrierna var det första folket med att använda örtmediciner, vi hade de första astronomerna, ingenjörskonsten var av bästa klass , vi ligger bakom flera mästerverk, vi uppfann hjulet, vi uppfann Sexagesimala talsystemet, första systematiskt insamlade biblioteket , vi har även de äldsta kilskriften etc etc. Listan kan göras lång.

jag vet att sumererna var dom första med allt de nämnda, men har för mig att assyrer kom efter sumererna, att de inte är samma folks slag, men kan hända att jag minns de fel, då det var längesen jag såg dokumentären
2011-04-13, 02:13
Bannlyst
Citat:
Hänvisa gärna till dessa källor som skildrar Assyrernas okunnighet med intensiteten vi besitter(?).

Innan du resonerar dig över något bör du först och främst leta fakta och sedan skildra riktighet med tvetalan.
LOL

Du tar allt arabvärlden kommit med och påstår att det är ert.
Nej, ni uppfann inte medicinen, astronomin, ingenjörskonsten, hjulet, talsystemet och biblioteket. Ni är ett nomadfolk, bara för att zigenarna råkade befinna sig i Europa när de uppfann flygplanet betyder det inte att de kan ta allt cred för det. När näste svensk plockar hem nobelpriset kommer ni väl påstå att hans livsverk är syrianskt.

Som ni talar om er hade man kunnat tro att ni är starkare än judarna, tyskarna, amerikanerna och kineserna tillsammans.
2011-04-13, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anton1996
LOL

Du tar allt arabvärlden kommit med och påstår att det är ert.
Nej, ni uppfann inte medicinen, astronomin, ingenjörskonsten, hjulet, talsystemet och biblioteket. Ni är ett nomadfolk, bara för att zigenarna råkade befinna sig i Europa när de uppfann flygplanet betyder det inte att de kan ta allt cred för det. När näste svensk plockar hem nobelpriset kommer ni väl påstå att hans livsverk är syrianskt.

Som ni talar om er hade man kunnat tro att ni är starkare än judarna, tyskarna, amerikanerna och kineserna tillsammans.
Men din lilla arabfitta. Är det arabera som ligger bakom dessa verk? Använd din läsförmåga för en gångs skull. Oj förlåt, araber kunde vist inte läsa eller skriva.

Det enda dina apor till släktingar uppfunnit är självmordsvästen, sandneger.
Senast redigerad av Abadir 2011-04-13 kl. 02:32.
2011-04-13, 02:26
Bannlyst
[quote=tauceti]
Citat:

jag vet att sumererna var dom första med allt de nämnda, men har för mig att assyrer kom efter sumererna, att de inte är samma folks slag, men kan hända att jag minns de fel, då det var längesen jag såg dokumentären
Sumererna låg dels för vissa saker, men inte de ovan nämnda. Och ja, assyrier är "från" sumererna om man väljer att uttrycka sig på det sättet.
Senast redigerad av Abadir 2011-04-13 kl. 02:41.
2011-04-13, 02:31
Bannlyst
Citat:
Men din lilla arabfitta. Är det arabera som ligger bakom dessa verk? Använd din läsförmåga för en gångs skull. Oj förlåt, araber kunde vist inte läsa eller skriva.
Du bevisar just att ni assyrier/syrianer/nomader eller vad ni kallar er är väldigt aggresiva. Bara för att jag säger att ni inte lagt civilisationens grund vill du sticka en kniv i mig. Tur att ert folks historia är över, i den vite mannens land kommer ni sluta som indianerna.
2011-04-13, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anton1996
Du bevisar just att ni assyrier/syrianer/nomader eller vad ni kallar er är väldigt aggresiva. Bara för att jag säger att ni inte lagt civilisationens grund vill du sticka en kniv i mig. Tur att ert folks historia är över, i den vite mannens land kommer ni sluta som indianerna.
Divergensen mellan assyrer och araber är att vi kan civilisera oss. Araberna däremot har det väldigt svårt med detta då deras själsförmögenhet är lika med noll.
Araber/muslimer är som primitiva djur. Ni parar er i flock för att sedan knulla runt tills klimakteriet slår till. Efter det stenar ni fruarna till döds och uppfostrar pojkarna till rebeller.

Så ser arabens livscykel ut.
Senast redigerad av Abadir 2011-04-13 kl. 02:42.
2011-04-13, 02:49
Medlem
taucetis avatar
[quote=Abadir]
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Sumererna låg dels för vissa saker, men inte de ovan nämnda. Och ja, assyrier är "från" sumererna om man väljer att uttrycka sig på det sättet.
nej ni uppfann inte Sexagesimala talsystemet, de var sumererna, och man vet inte säkert vem som uppfann hjulet men att den är från babylonien. jag läste precis lite på wiki och där tyder det att ni inte är från sumererna, ni var ett annat folkslag
2011-04-13, 02:56
Bannlyst
Citat:
Jävla hor-somalie.

Jag som trodde att somalierna hade lite vett iom hur utsatta de är.
Det komiska är att en somalie ska tillrättavisa assyrer om hur våldsamma vi är. Assyrer tillhör minoriteten, som undersåte och som lagbrytare, och vi är helt klart den tyste i klassen.
Somlier däremot representerar som överkucku när det kommer till brottsstatistiken.

Jag bortser allt som har med OG att göra-

Please don't hate me because of that Suryoyo boy,

Hate me because i'm beautiful.
Senast redigerad av Akhenaton 2011-04-13 kl. 02:59.
2011-04-13, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Please don't hate me because of that Suryoyo boy,

Hate me because i'm beautiful.
Res tillbaks till the land of the odör. Jag kan tänka mig stanken i din sketna bajshydda.

Jag förstår mig inte på varför jag fortsätter diskutera med dig. Vi vet redan hur oanständiga det somaliska folket är. Ni är samhällets avskum. Ni är samhällets ohederliga sida utåt.

Over and out
Senast redigerad av Abadir 2011-04-13 kl. 03:09.
2011-04-13, 03:10
Bannlyst
Citat:
Angående att Assyrerna bär på dumma gener. Jag vill bara underrätta dig om att assyrierna var det första folket med att använda örtmediciner, vi hade de första astronomerna, ingenjörskonsten var av bästa klass , vi ligger bakom flera mästerverk, vi uppfann hjulet, vi uppfann Sexagesimala talsystemet, första systematiskt insamlade biblioteket , vi har även de äldsta kilskriften etc etc. Listan kan göras lång
Ja dom riktiga Assyrierna av antiken var innovativa, absolut. Men inte fan var dom samma som några troglodyter som vandrar på bergsområdet i dagens turkiet som på något sjukt sätt har lyckats kappa deras namn och varumärke för egen vinning skull.
Skäms ni inte att leva på andras meriter? Mobbade dhimmis!
Senast redigerad av Akhenaton 2011-04-13 kl. 03:12.
2011-04-13, 05:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
han fick så mycket stryk med ett badminton rack att han än idag stirrar ner på marken när han passerar mig. Folk (speciellt assyrier) förväxlar alltid min snällhet med svaghet och med det lär dom känna mig the hard way.

Hursomhelst, frågeställning?

Du tror inte mer att det beror på att han vill slippa känna din fruktansvärda kroppslukt? Negrer brukar ju inte direkt lukta gott, om man inte gillar bajslukt förstås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in