Jag trodde han var helt kuckeliku i huvet nuförtiden ?
Kollade honom då och då när han försökte slå världsrekord på kastplanen i Malmö på höstarna på 70-talet.
Snubben måste ju vara sjuk i huvudet av alla kemiska subtanser han ätit
Varför hade han inte kunnat göra som Borg och sälja allt eller skänka bort priserna till något idrottsförbund istället för att bränna upp dem?
Har varit olika artiklar om han i Slitz och Moore och någon annan tidning som jag läst. Han verkar minst sagt vara en udda typ, inte tokig men annorlunda. Eller det kanske det som är tokig...
den gode Bruch är filmsamlare hemma i Trelleborg där han bor, eller om det var Ystad
Å han har ju som sagt avslöjat att han åt doping morron, middag å kväll, så det är ingen hemlis.
Han sa i en intervju en gång att han var tvungen att pissa i badkaret på mornarna p.g.a. av en viss rysk substans och hans dåvarande flickvän lämnade honom för att han ville knulla hela dagarna.
Han sa i en intervju en gång att han var tvungen att pissa i badkaret på mornarna p.g.a. av en viss rysk substans och hans dåvarande flickvän lämnade honom för att han ville knulla hela dagarna.
Hahahahah snacka om att ryssfemmorna var vattendrivande
Jag trodde han var helt kuckeliku i huvet nuförtiden ?
Kollade honom då och då när han försökte slå världsrekord på kastplanen i Malmö på höstarna på 70-talet.
En liten solskenshistoria om Ricky, han var discjockey i Åhus folkets park i början av 80-talet. Min mamma som var ensamstående hade skrapat ihop sina sista slantar och köpt en supermodern collegejacka på jc till mig. Vid kvällens slut var min jacka försvunnen och jag jätteledsen. Då erbjöd sig Ricky att pröjsa för jackan, men jag tackade nej. Anabola till trots verkade han då vara en hyvens kille på den tiden.
Han fick klagomål från posten att hans postlåda var för låg (för nära marken) , då gjorde han det enda rätta, han hissade upp den 3 meter i luften och satte en stege bredvid. Efter att ha lusläst postens regler fanns det bara lägsta-höjd på brevlådan, inte högsta höjd.
Ricky Bruch mötte min mamma vid ett övergångsställe i Malmö någon gång omkring 1970. Då min mamma var en riktig pudding på den tiden så log han till och klappade hennes lille pojke i barnvagnen, "fin liten pojke du har". Ja, det var jag det.
Jag såg honom också i gladporrfilmen Agent 69 Jensen - i skyttens tecken. Såg nog den filmen 10-15 gånger i början på 80-talet. Han var tämligen övertygande som den starke "albanen".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!