2006-05-05, 21:00
Medlem
Vad gör man inte för att inte åka fast...?

Läste i en intervju med Ricky B att för att inte åka fast (det här var nån gång på 70-talet) vid pisseproverna på dopingkontrollerna så sparade han urin från sina rena perioder och *injicerade* (gissa vilken väg! ) det in i urinblåsan så han kunde pissa rent... jävligt omständligt och förhoppningsvis smärtsamt...
Citera
2006-05-05, 21:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jake69
Läste i en intervju med Ricky B att för att inte åka fast (det här var nån gång på 70-talet) vid pisseproverna på dopingkontrollerna så sparade han urin från sina rena perioder och *injicerade* (gissa vilken väg! ) det in i urinblåsan så han kunde pissa rent... jävligt omständligt och förhoppningsvis smärtsamt...

Usch, bara därför måste jag gå på toa nu....
Citera
2006-05-05, 23:08
Medlem
wojteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrillenilsson
den gode Bruch är filmsamlare hemma i Trelleborg...
Är han inte skivsamlare av rang? Eller kanske både och? Har för mig att jag läst att han har 10.000 plattor eller nåt i sin stuga ute på skånska landsbygden...
Citera
2006-05-05, 23:17
Medlem
chrillenilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wojtek
Är han inte skivsamlare av rang? Eller kanske både och? Har för mig att jag läst att han har 10.000 plattor eller nåt i sin stuga ute på skånska landsbygden...
nja, de kanske han oxå är... men jag är tämligen säker på att det var film Har för övrigt pratat med hans mamma oxå, när jag försökte få tag i honom. *haha*

Jag - Hejsan, jag e på jakt efter Ricky...
Mamman - Det är jag med...
Jag - Vet du var jag kan nå honom?
Mamman - Nej, men han tittar nog på OS...

Å sen sa vi inte mer... Å nej, jag fick aldrig tag på honom! *haha*
Citera
2006-05-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orpon
Han sa i en intervju en gång att han var tvungen att pissa i badkaret på mornarna p.g.a. av en viss rysk substans och hans dåvarande flickvän lämnade honom för att han ville knulla hela dagarna.

Han sa att han inte kunde bryta ner den mot toan så han fick "stå på händerna o pissa i badkaret". och den som intervjuade var var en liten fransos med stora armar och han var helt imponerad av Bruch. Jag tror det var i magazinet innan fransosen fick Cederholm fri.
Citera
2006-05-06, 00:46
Medlem
Nåja. Nån stans finns det nog en filosofi bakom.
Tycker han gör rätt i att bränna skiten. Kan ju på sätt och vis vara en förbannelse att bara bli förknippad med nåt man gjorde för flera år sen.
på gott och ont.

Citat:
Ursprungligen postat av Basil Fawlty
Måste finnas någon med skvaller om denne ?

Nu ska han elda upp allt han äger och flytta utomlands.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...820342,00.html

Jag trodde han var helt kuckeliku i huvet nuförtiden ?

Kollade honom då och då när han försökte slå världsrekord på kastplanen i Malmö på höstarna på 70-talet.
Citera
2006-05-06, 09:12
Medlem
Ralphies avatar
Hehehe roligt att se en tråd om Ricky Bruch på FB. Att trådskaparen dessutom heter och har en bild på Basil Fawlty gör inte saken sämre. Säg inte att du diggar Kalle Sändare också, då är sannolikheten hög att du är min bror

Ricky är skön. Kommer ihåg att han berättade att han körde på så mycket doping att han hade konstant stånd i två veckor. Han blev tvungen att stå på händer i badkaret när han skulle pissa. En annan rolig grej var när han tillsammans med Hoahoa Dalgren hällde en öl i skallen på en av de svenska OS-pamparna.
Citera
2006-05-06, 09:57
Medlem
Rubbes avatar
Man kan ju bara beundra en snubbe som säger så här om att hans 20-åriga dotter inte vill att han gör sig av med sina priser: "Jag förstår henne, men det kommer som en blixt från klar himmel eftersom jag inte hört av henne sedan 1990."
1990 var hon fyra år gammal och har sedan dess alltså inte hört av sig till sin far. Det tycker jag är lite slarvigt av henne.
Citera
2006-05-06, 10:58
Medlem
Basil Fawltys avatar
Kan bidra med en historia :

I någon landskamp trampade Ricky Bruch medvetet över i samtliga kast. Samtliga kast hade räckt för att vinna tävlingen, men Ricky var inte nöjd med dem.

Torsten Tegner (gamla Idrottsbladet) blev störtförbannad och idiotförklarade Ricky.

Ricky ställde upp för pressen dagen efter, rödgråten och berättade att han var ur balans. Hans gula kanariefågel hade dött precis innan tävlingen. Han var väldigt fäst vid fågeln. Den kunde rabbla upp alla spelarna i ungerska fotbollslandslagets från 1956.

Vet inte vad Tegner sade sedan.

Ricky är en god gubbe. Litet förvirrad kanske, men godhjärtad.

Apropå det här med insprutandet av gammal frisk urin i blåsan. Tror inte på det. Det var ju helt OK att dopa sig med anabola på 70-talet och vid comebacken, som Stefan Jarl skildrat, dopade han sig inte. Då var det vitaminer och mineraler som gällde.

Ricky var ingen fuskare.
Citera
2006-05-06, 12:24
Medlem
familyguys avatar
Såg på tv.

På Filip och Fredrik på femman och de sa att Ricky skinnhissade ett helt gäng gånger per dag och åt (tror det var) 80 isglassar per dag. Hur sant det är vet man aldrig. De kanske inte är de seriösaste reportrarna.

Nån som kommer ihåg siffrorna de sa?
Citera
2006-05-06, 14:37
Medlem
skalizs avatar
Det bästa är nog herr Bruch's diktsamling

Citat:
Stjärnor har sina banor
därute i mörka alltet.
Jag har mina vanor:
på ägg lägger jag saltet.

Citat:
En hungrig nekrofil,
steg ur sin bil,
började leta,
efter att beta,
ur någon grav –
– människosav,
men han var harmynt,
med en tand som pynt,
inte var det då lönt,
att använda fil,
ty köttet var så grönt,
av förgiftad pil.

Citera
2006-05-06, 14:41
Medlem
Rickys nya projekt här i livet är att vinna på Lotto. Han har kommit på ett system hur stjärnorna i rymden påverkar bollarna i Drakula. Till hösten kommer en bok i ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in