Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-09-23, 14:41
  #1
Medlem
Därsom jag är total grön på detta och det säkert finns att finna alla svar i texterna men frågar jag ändå.

Jag började med en 10/60 kur i söndags (idag torsdag) fick jag en skum stickande / ömmande känsla i vänster bröstvårta. Jag läste litet snabbt i forumet och drog hem och tryckte i mig 1st Serpafar 50mg (colmid?). Killen jag köpte thaien av skickade med ett antal(se ovan) och tamoxifen 20mg.
Det känns inte lika mkt nu ca 2h senare men det kan ju vara mentalt??
Hur bör jag fortskrida? +o(

Tacksam för svar!

Mvh

ZeStaff
Citera
2004-09-23, 14:53
  #2
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zestaff
Därsom jag är total grön på detta och det säkert finns att finna alla svar i texterna men frågar jag ändå.

Jag började med en 10/60 kur i söndags (idag torsdag) fick jag en skum stickande / ömmande känsla i vänster bröstvårta. Jag läste litet snabbt i forumet och drog hem och tryckte i mig 1st Serpafar 50mg (colmid?). Killen jag köpte thaien av skickade med ett antal(se ovan) och tamoxifen 20mg.
Det känns inte lika mkt nu ca 2h senare men det kan ju vara mentalt??
Hur bör jag fortskrida? +o(

Tacksam för svar!

Mvh

ZeStaff
asså clomid kan du ta efter kuren ta nolva(tamoxifen) nu 40 mg ed till känningarna är borta sen klarar du dig på 10 mg ed.
Citera
2004-09-23, 14:53
  #3
Medlem
ta det lugnt kompis! Du inbillar dig nog. har aldrig hört någon som har utvecklat bitch tits av 10mg om dagen i 5 dagar. =50mg. Det är vad jag tar om dan...
Citera
2004-09-23, 14:54
  #4
Medlem
fast alla e vi ju olika..
avakta lite och känn efter mer.
Citera
2004-09-23, 15:04
  #5
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
fast alla e vi ju olika..
avakta lite och känn efter mer.
du har nog rätt, fan såg inte att han bara kört i fem dar.
Citera
2004-09-23, 17:19
  #6
Medlem
detta var första gången för mig så jag har inga referenser på om/när/hur det kan tänkas starta/kännas, kan nog vara som så att jag blir litet hypokondrisk när det är saker jag inte har full koll på. men rekomenderas det att käka typ 10 mg tamoxifen i samband med kuren eller skall jag vänta och se ??

Mvh

ZeStaff
Citera
2004-09-23, 17:22
  #7
Medlem
Så länge inte ansiktet sväller upp är det ingen fara
Citera
2004-09-23, 17:22
  #8
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zestaff
detta var första gången för mig så jag har inga referenser på om/när/hur det kan tänkas starta/kännas, kan nog vara som så att jag blir litet hypokondrisk när det är saker jag inte har full koll på. men rekomenderas det att käka typ 10 mg tamoxifen i samband med kuren eller skall jag vänta och se ??

Mvh

ZeStaff
Det är ingen bra kombination att ligga på kur och vara hypokondrisk...tycker att du ska avvakta och se vad som händer och blir det värre så är det bara att äta nolva resten av kuren...vet att det finns dom som är mer ömtålig än andra när det gäller d-bol...

Lycka till!
Citera
2004-09-23, 17:48
  #9
Medlem
är inte hypokondrisk normalt men minsta lilla som inte känns som normalt i samband med att jag inte vad att vänta så anser jag det är bättre att fråga, speciellt om det nu finns folk som vet vad dom pratar om, så man tackar.

Mvh

ZeStaff
Citera
2004-09-23, 17:51
  #10
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av zestaff
är inte hypokondrisk normalt men minsta lilla som inte känns som normalt i samband med att jag inte vad att vänta så anser jag det är bättre att fråga, speciellt om det nu finns folk som vet vad dom pratar om, så man tackar.

Mvh

ZeStaff

haha första kuren va? Jag minns första sticket. När pulsen steg efteråt så trodde jag att jag att jag sprutat i en åder och nu skulle jag nog dö haha
Citera
2004-09-23, 18:57
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrimoJohn
haha första kuren va? Jag minns första sticket. När pulsen steg efteråt så trodde jag att jag att jag sprutat i en åder och nu skulle jag nog dö haha

Känner igen det där
Jag var orolig om det skulle finnas ngt i oljan jag skulle reagera på eftersom jag har en massa olika allergier. Ngn timme efter sticket så upplevde jag att jag hade svårt att andas. Fick lugna mig själv och det visade sig vara ren inbillning.
Citera
2004-09-23, 18:57
  #12
Medlem
Samtidigt så gav det en fin adrenalin kick att injicera de första gångerna
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback