Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-08, 23:50
  #1
Medlem
iLocatis avatar
Redan kommit hem från krogen, pallade inte att bli dissad hela tiden, och är allmänt kass socialt.
Skullevara tavksam om någon satt på lite tips om hur man kan boosta sitt sjävlförtroende och sitt utseende, även vad man ska prata om.

Är lite fuller så ursäkta om det är några stavfel. Tack på förhand!
Citera
2011-04-08, 23:54
  #2
Avstängd
Indianasoulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLocati
Redan kommit hem från krogen, pallade inte att bli dissad hela tiden, och är allmänt kass socialt.
Skullevara tavksam om någon satt på lite tips om hur man kan boosta sitt sjävlförtroende och sitt utseende, även vad man ska prata om.

Är lite fuller så ursäkta om det är några stavfel. Tack på förhand!

Chilla så kommer det av sig självt, var dig själv och bjud lite på dig själv. Lite mycket själv i mitt råd men det är så det ska vara.
Citera
2011-04-09, 00:00
  #3
Medlem
Fairy-Tails avatar
Haha, det suger, eller hur?
Citera
2011-04-09, 00:02
  #4
Medlem
Caramillas avatar
Verkar uppenbarligen som om du är på krogen endast för att ragga? Är det så? Då får man aldrig napp ska du veta. slappna av, tänk på annat, ta en öl till, tänk på hur jävla bra du är utan ragg just ikväll
Citera
2011-04-09, 00:03
  #5
Medlem
AportMedEnAborts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairy-Tail
Haha, det suger, eller hur?

Nej nej du har helt fel, det är fan svin roligt. Jag brukar visa min kuk men så får jag bara ett skratt av alla blonda översminkade horor och jag mår genast skit. Brukar dricka en dunke och somna blind för att vakna upp och må som en kuk varje gång jag varit på krogen.

Oj, första inlägget! Fan vad stolt jag blir!
__________________
Senast redigerad av AportMedEnAbort 2011-04-09 kl. 00:05.
Citera
2011-04-09, 00:05
  #6
Medlem
Det är ju nu du ska ut, inte komma hem, nu när alla börjar bli lagomt packade.
Citera
2011-04-09, 01:07
  #7
Medlem
iLocatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caramilla
Verkar uppenbarligen som om du är på krogen endast för att ragga? Är det så? Då får man aldrig napp ska du veta. slappna av, tänk på annat, ta en öl till, tänk på hur jävla bra du är utan ragg just ikväll

Det är så jag försöker tänka, men sen kommer det någom brud till bordet och bara snackar med honom brevid, då blir man sur. Jag får fan skaffa fulare polare. Fast å kommer det väll ingen till bordet
Citera
2011-04-09, 02:08
  #8
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caramilla
Verkar uppenbarligen som om du är på krogen endast för att ragga? Är det så? Då får man aldrig napp ska du veta. slappna av, tänk på annat, ta en öl till, tänk på hur jävla bra du är utan ragg just ikväll

Haha, detta stämmer så väl! Så fort man tänker att; "Nu jävlar, ikväll ska det raggas!" så misslyckas man alltid. Går man däremot ut för att ha roligt med sina kompisar utan att tänka på att ragga så kan man däremot få napp. Även när jag själv var i ett förhållande så kom det fram fler tjejer än vad det gör nu känns det som haha.
Citera
2011-04-09, 12:43
  #9
Medlem
iLocatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Haha, detta stämmer så väl! Så fort man tänker att; "Nu jävlar, ikväll ska det raggas!" så misslyckas man alltid. Går man däremot ut för att ha roligt med sina kompisar utan att tänka på att ragga så kan man däremot få napp. Även när jag själv var i ett förhållande så kom det fram fler tjejer än vad det gör nu känns det som haha.

Haha, sånt kan ta sig i röven!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback