Citat:
Ursprungligen postat av Bargent
Ofta grov då personen blir sparkad när den ligger ner eller när det är ett flertal slag som tilldelas. Dock är det inte möjligt att säga baserat på din korta beskrivning.
hmm, jag fick helt enkelt ta emot stryk när jag sa till en person att sluta kasta sten mot mina fönster ocg att denne skulle ge fan i att stå o skrika massa skit tillägnat mig och mitt hushåll, dvs familjemedlemmar. typ kom ut era jävla bla,bla o nåt om runka hit o dit..inte första gången och jag tröttna ur o sa ifrån hon hota med att loska mig i fejan men det kom en knytnäve istället rätt i ansiktet, hon slet tag i mitt hår samtidigt skickade jag ned henne i marken hon får upp en fot med en uggdojja på och en klockren spark jag såg mest stjärnor,hon slår ett antal slag mot ansiktet till...jag ville inte slå tillbaka eftersom jag kan få framtida problem inom mitt yrke om jag skulle åka på misshandel. dessutom lyckades idioten sno min mobil, men snuten hitta den i hennes jacka o jag fick tillbaka den. hur som så såg jag förjävlig ut, hade grym huvudvärk i två dagar o en stel nacke, plus att den jävla kossan gav en riktig superspark från ingenstans när jag bad att få min mobil tillbaka...

jag var sjukskriven i tvvå veckor för detta och har fortfarande problem med nacke o huvudvärk. min granne filmade händelsen mitt huvud flög bakåt o framåt som en sån där krocktest docka. så vad skulle detta kunna bli tro? o vad kommer mina försäkringsbolag ersätta? jag har två riktigt bra försäkringar