• 1
  • 2
2011-04-07, 08:44
Medlem
6tasys avatar
Sökte men fann ej tråd, om jag är blind och missat redan befintlig tråd ber jag om ursäkt och det går bra att låsa denna.

Fallet togs upp i det förra avsnittet av Efterlyst.

BO befinner sig vid halv två tiden på natten (datum framgår ej i Efterlyst, av någon konstig anledning) på Avenyn i Göteborg. BO verkar inte vara hemmahörande i Göteborg då han vid tillfället bodde på ett Hotell. Efter att ha kommit bort från sina kompisar (på Avenyn) erbjuds han först att följa med på efterfest och sedan skjuts till sitt hotell av för honom 2 helt främmande killar, och det hela slutar med att BO under kniv och pepparsprays-hot lämna sina kortuppgifter. De åker ut till bostadsområdet Gårdsten, där GM nummer 1 länsar BO:s konto, medans BO vaktas av GM nummer 2.

Medans GM nummer 1 länsar kontot tvingar GM nummer 2 BO att utföra någon slags sexuell handling, fortfarande under pepparsprays-hot. När GM nummer 1 kommer tillbaka föreslår BO att de ska åka tillbaka till hans hotell så att han även kan ge dem sin mobil, vilken han har på sitt rum. Väl framme vid hotellet larmar han personalen som låser in en av GM och larmar polisen.

Den GM som kom undan fastnade på hotellets övervakningskamera, se följande bild (print från Efterlyst )

GM : http://img203.imageshack.us/i/skrmav...0406kl111.png/

Nå, vem är han? Och var är han?
Citera
2011-04-07, 08:55
Medlem
Varför är det censur ? De vill väll att vi skall veta hur de ser ut så det kan tipsa .

Förmodligen är det bara några småpojkar som rånar folk inget större tror jag.
Citera
2011-04-07, 08:57
Medlem
6tasys avatar
De två censurerade männen är ej efterlysta av polisen. Det är killen i den svarta jackan som är.

Dessutom är det kanske inte rånet utan det sexuella handling en av GM tvingade BO att utföra som gör detta extra vrickat. Det är inte direkt vanligt.
Citera
2011-04-07, 09:17
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Blattar i vanlig ordning.
Citera
2011-04-07, 09:20
Medlem
6tasys avatar
Mannen på bilden ser onekligen ut att vara av invandrarbakgrund, ja. Det är bara att hoppas på att någon här känner igen honom, dom har antagligen gjort liknande saker förut.
Citera
2011-04-07, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
Sökte men fann ej tråd, om jag är blind och missat redan befintlig tråd ber jag om ursäkt och det går bra att låsa denna.

Fallet togs upp i det förra avsnittet av Efterlyst.

BO befinner sig vid halv två tiden på natten (datum framgår ej i Efterlyst, av någon konstig anledning) på Avenyn i Göteborg. BO verkar inte vara hemmahörande i Göteborg då han vid tillfället bodde på ett Hotell. Efter att ha kommit bort från sina kompisar (på Avenyn) erbjuds han först att följa med på efterfest och sedan skjuts till sitt hotell av för honom 2 helt främmande killar, och det hela slutar med att BO under kniv och pepparsprays-hot lämna sina kortuppgifter. De åker ut till bostadsområdet Gårdsten, där GM nummer 1 länsar BO:s konto, medans BO vaktas av GM nummer 2.

Medans GM nummer 1 länsar kontot tvingar GM nummer 2 BO att utföra någon slags sexuell handling, fortfarande under pepparsprays-hot. När GM nummer 1 kommer tillbaka föreslår BO att de ska åka tillbaka till hans hotell så att han även kan ge dem sin mobil, vilken han har på sitt rum. Väl framme vid hotellet larmar han personalen som låser in en av GM och larmar polisen.

Den GM som kom undan fastnade på hotellets övervakningskamera, se följande bild (print från Efterlyst )

GM : http://img203.imageshack.us/i/skrmav...0406kl111.png/

Nå, vem är han? Och var är han?

när sånt här händer är det alltid "macho" araber. Dom små asen har för vana att knulla varann i rumpan. Men det är klart araber har ju små kukar så det kanske känns skönare i en ändtarm?
Citera
2011-04-07, 09:34
Medlem
6tasys avatar
Jag har svårt att avgöra var han möjligtvis kommer ifrån. Men jag gissar Mellanöstern någonstans, utan tvekan.

Ingen som känner igen honom? Han har trots allt en ganska speciell jacka, kan det vara Ralph Lauren?
Citera
2011-04-07, 09:41
Medlem
6tasys avatar
Männen som GM står och talar med utanför hotellet har rimligtvis någon slags koppling till GM, i klippet från Efterlyst talar de ganska avslappnat och det ser ut som att de känner varandra, men man vet ju inte.

De kan ha stött på honom utanför medans GM 2 är inne på hotellet med BO för att hämta BO:s telefon. Efter att GM 2 låsts in sticker alltså GM 1 därifrån.
Citera
2011-04-07, 09:51
Medlem
6tasys avatar
Tilläggas bör att vi inte vet vem av de båda GM som tvingade BO till någon form av sexuell handling, det kan lika gärna vara killen som blev inlåst och åkte fast som killen som kom undan (bilden).

Vi vet inte heller vad för slags sexuell handling det rör sig om.
Citera
2011-04-07, 10:12
Medlem
6tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Orsaken till att SD får 15% i valet 2014! Tyvärr

Må så vara, men det är hur som helst av vikt att den här killen får sitt straff. Jag tycker det är så jävla fegt. Sen det här med sexuellt övergrepp på sitt BO, som är en ungefär lika gammal kille, är ju helt jävla snett och avvikande.

Och det gör det ännu roligare att outa den här killen, skammen är ju dubbelt så stor som om de bara rånat honom.
Citera
2011-04-07, 10:19
Medlem
SDLs avatar
Bilden är lite större här.

http://img203.imageshack.us/img203/6...10406kl111.png
Citera
2011-04-07, 10:29
Medlem
6tasys avatar
Det är detta hotellet det rör sig om, och ska tydligen ligga på Hisingen :

http://img688.imageshack.us/i/skrmav...0407kl124.png/

Här är lite fler bilder på GM;

Här framgår att han har någon slags vit detalj på bakfickan av jeansen :
http://img291.imageshack.us/i/skrmav...0407kl125.png/

Här utbyter han något med en av de män som står utanför och talar med honom, detta är precis innan han lämnar platsen: http://img810.imageshack.us/i/skrmav...0407kl125.png/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in