2011-04-07, 10:36
Medlem
hazens avatar
Alltså haha. Småkriminellt folk alltså... Man förstår ju varför de inte e kapabla till att göra någonting här i samhället än att bara förstöra för andra.

De har redan länsat killens konto och dignitet men tycker ändå att det är en bra ide att åka med den här personen till civilizationen för en jävla mobil.

Så löst och trögt folk att jag skäms för mänskligheten.

Nä men ärligt, hur såg dom framför sig att det här skulle gå till?
Citera
2011-04-07, 10:40
Medlem
6tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazen
Alltså haha. Småkriminellt folk alltså... Man förstår ju varför de inte e kapabla till att göra någonting här i samhället än att bara förstöra för andra.

De har redan länsat killens konto och dignitet men tycker ändå att det är en bra ide att åka med den här personen till civilizationen för en jävla mobil.

Så löst och trögt folk att jag skäms för mänskligheten.

Nä men ärligt, hur såg dom framför sig att det här skulle gå till?

Ja, hotellbiten är ju helt idiotisk. Men sen kan vi nog anta att de här killarna inte direkt glider in och glänser på högskoleprovet. De trodde nog på allvar att BO skulle gå upp på sitt rum och hämta mobilen, komma ner igen och överlämna mobilen.

Efter att den ena GM kommer tillbaka från att ha länsat killens kort ska han tydligen inte ha nöjt sig, varpå de hotat med misshandel eller liknande ( kanske fortsatt sexuell förnedring? ). Då föreslog alltså BO att åka till hotellet för att hämta hans mobil, vilket de gick med på. Smart.
Citera
2011-04-07, 10:48
Medlem
Alltså. En av killarna åkte dit på 2 1/2 år (tror jag) och den andra har de inte alls fått tag på. Detta måste betyda att killen som åkte dit höll tyst om vem den andra var.

Bilden är såpass bra att om ingen tipsar om vem det är så måste personen bo utanför Sverige och endast varit här på besök.
Citera
2011-04-07, 10:51
Medlem
6tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hometown
Alltså. En av killarna åkte dit på 2 1/2 år (tror jag) och den andra har de inte alls fått tag på. Detta måste betyda att killen som åkte dit höll tyst om vem den andra var.

Bilden är såpass bra att om ingen tipsar om vem det är så måste personen bo utanför Sverige och endast varit här på besök.

Ytterst tveksamt att han bara var här på besök med tanke på att han verkar vara bekant eller rent ut av känna de två männen han talar med utanför. En av de 2 männen han talar med (med hästsvans) ser dessutom helt svensk ut, att döma av det man kan se.
Citera
2011-04-07, 10:51
Medlem
Jag tycker att de ser ut som zigenare
Citera
2011-04-07, 10:52
Medlem
6tasys avatar
För övrigt pratade ju de båda svenska med BO.

Om du syftar på att han var från en annan stad är det dock fullt möjligt, men att han bor i Sverige kan vi nog konstatera.
Citera
2011-04-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
För övrigt pratade ju de båda svenska med BO.

Om du syftar på att han var från en annan stad är det dock fullt möjligt, men att han bor i Sverige kan vi nog konstatera.

Ok. Du har nog rätt.
Då är det väl bara att vänta in identifikation, den lär komma.
Citera
2011-04-07, 11:03
Medlem
6tasys avatar
Här kan de som vill se avsnittet av Efterlyst : http://www.tv3play.se/program/efterlyst

Fallet vi diskuterar tas upp vid 19:20 in!
Citera
2011-04-07, 11:16
Medlem
misstänkt likt en zigenare, vi får väl se
Citera
2011-04-07, 11:21
Medlem
6tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
misstänkt likt en zigenare, vi får väl se

Mja, jag är benägen att hålla med. Men det är svårt att se när bilderna är såpass pixliga. Däremot borde, och kommer, någon som sett den här killen förut (och även kanske hans kompisar utanför hotellet ) förut att känna igen honom förr eller senare, troligtvis genom hans klädsel.

Om någon känner igen de han talar med (och han utbyter även något med den ena ), kanske de kan lista ut vem han är.

Skicka runt denna tråd eller bara bilderna om så önskas till vänner och bekanta i GBG, ni som bor där. Jag är övertygad om att det snart kommer droppa in ett namn.
Citera
2011-04-07, 12:33
Medlem
headnods avatar
"BO befinner sig vid halv två tiden på natten (datum framgår ej i Efterlyst, av någon konstig anledning) på Avenyn i Göteborg. BO verkar inte vara hemmahörande i Göteborg då han vid tillfället bodde på ett Hotell. Efter att ha kommit bort från sina kompisar (på Avenyn) erbjuds han först att följa med på efterfest och sedan skjuts till sitt hotell av för honom 2 helt främmande killar"

Alltså, det är väl synd om BO...
Men allvarligt talat så brister det ju någonstans. Han kan ju inte anklagas för att vara speciellt streetsmart. Varningsklockorna borde väl ringa för fan INNAN man följer med främmande folk sådär...
Citera
2011-04-07, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
Må så vara, men det är hur som helst av vikt att den här killen får sitt straff. Jag tycker det är så jävla fegt. Sen det här med sexuellt övergrepp på sitt BO, som är en ungefär lika gammal kille, är ju helt jävla snett och avvikande.

Och det gör det ännu roligare att outa den här killen, skammen är ju dubbelt så stor som om de bara rånat honom.

Håller absolut med, oavsett bakgrund.

Finns inget värre än så meningslösa övergrepp. Sen tror ju inte jag att han känner skam, i hans kretsar så skrattar dom säkert bara om det, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in