2004-09-22, 18:02
Medlem
Sun Rulers avatar
Skulle skriva ett testamente, gå till 7-eleven och handla massor med cola-light. Sedan skulle jag bege mig till familjens sommarstuga utanför Dalarö och blicka ut över havet och halsa cola tillsammans med familjen och flickvännen.
Citera
2004-09-22, 18:25
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
... gå till 7-eleven och handla massor med cola-light.

Cola Light? Varför inte kalasa på lite ordinär socker-Cola?
Citera
2004-09-22, 18:35
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Cola Light? Varför inte kalasa på lite ordinär socker-Cola?

HAHA Det räcker med att jag ska dö, vill se så smal och smäcker jag bara kan ifall Lelwani får för sig att dejta mig efteråt
Citera
2004-09-23, 01:07
Medlem
prettygirls avatar
Jag skulle ta flyget till London, umgås med min väninna, ta en kaffe på Starbucks och äta Sara Lee chocolatecake. Sen flyga hem igen och umgås med min familj. Gå ut och äta och ha trevligt fram tills dess att jag dör.
Citera
2004-09-23, 01:13
Medlem
flowss avatar
Meddela fyra nära personer att jag kommer dö, ta en jävla massa lån och ge dem de pengarna.
Citera
2004-09-23, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Meddela fyra nära personer att jag kommer dö, ta en jävla massa lån och ge dem de pengarna.

Då blir dina anhöriga skyldiga, eller hur?
Citera
2004-09-23, 17:43
Bannlyst
”Den svage bör sluta förbund med de starka; bäckar når havet med hjälp av floden.”

Bär på den sten vars dina synder graverats in. Du fruktar icke det onåbara utan traskar vidare i takt med floden. Du finner en stig, längst flodens mynning, vilket får dig att stanna till. Tiden är ej längre behövd… ty saknaden gör dig starkare. Intigheten i denna stilla stund, begraver dina synder, som du ivrigt burit på.
Citera
2004-09-23, 17:49
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Då blir dina anhöriga skyldiga, eller hur?

Hursomhelst blir inte det mitt problem
Citera
2004-09-24, 12:51
Medlem
Neguss avatar
Fan, 24h är lite lite.
Skulle nog se till att samla ihop familjen (efter att ha tagit avsked av alla mina vänner). Prata med dem om allt etc, äta god mat etc.
Om man hade lite mer handlingsutrrymme än de 24 timmarna (typ tre månader) skulle man nog leva loppan, ta de där lånen, dra runt jorden, supa, knulla, knarka etc.
Skriva ned alltihop till en fin liten berättelse som kunde få bli en sagolik bestseller (intäkterna till nära och kära) osv osv
Citera
2004-09-24, 12:58
Medlem
Posta trams i samtliga trådar på forumet!
Citera
2004-09-24, 13:37
Medlem
jag skulle definitivt byta lakan till sängen, så man har något fräsht att ligga på. sen skulle jag vänta.
Citera
2004-09-24, 14:20
Bannlyst
Först skulle jag gråta rätt mycket. Sedan skulle jag försöka få alla mina kvinnliga bekanta att tycka tillräckligt synd om mig för att jag skulle få knulla med dom. Efter det skulle jag nog gråta lite till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in