• 6
  • 7
2004-12-26, 21:14
Medlem
knasentomas-sers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Jag skulle göra det jag gillar bäst - alltså göra vad jag beskrev
Men visst skulle det vara kul att dö på ett spektakulärt sätt - jag kanske hänger med i bilen

vad trevligt... du skrev tidigare att du skulle ringa några få personer, skulle jag vara en av dem?
Citera
2004-12-26, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knasentomas-ser
vad trevligt... du skrev tidigare att du skulle ringa några få personer, skulle jag vara en av dem?

Ja
Citera
2004-12-26, 22:14
Medlem
knasentomas-sers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Ja

vad trevligt. vad skulle vi prata om tror du?
Citera
2004-12-29, 18:24
Medlem
Jag skulle berätta för alla att jag hatade respektive älskade dem. skulle ringa bruden jag aldrig vågat prata med och säga att jag alltid varit kär i henne. Därefter skulle jag åka till "mitt" ställe sitta där och tänka på allt roligt och mindre roligt som lett till skratt. och när jag gått igenom alltihopa skulle jag plocka fram ett fotografi (lika stort som dom i ramar) titta på det i ungefär en kvart så jag memorerade varenda liten detalj.

Sen skulle jag titta på klockan och se att jag har 22 timmar kvar av mitt liv. Därefter skulle jag plocka fram en pistol, rikta det mot hjärtat istället för hjärnan (så ens minnen inte försvinner) sen skulle jag uttala ett citat som jag värderar högt. och därefter skulle jag försvinna från allt det här och vakna upp i mitt riktiga liv.
Citera
2004-12-31, 00:20
Medlem
Skulle ta så många lån jag bara kunde, köpa en förstaklassbiljett till usa med iceland air (snyggast flygvärdinnor), muta ett par av sagda flygvärdinnor till att göra mig medlem av 10000-metersklubben. Väl framme skulle jag leta upp den där kliniken där dom fryser ner folk i små kapslar (som i demolition man typ), och be dom frysa ner mig, tills dom nån gång i framtiden hittat ett botemedel till vad jag nu har för sjukdom..
Citera
2005-01-01, 22:56
Medlem
GucKishs avatar
skulle råna en bank och sen ge mig på alla som jag har på min deathlist.
Citera
2005-01-02, 22:34
Medlem
SwedishMilks avatar
Jag skulle leva.
Citera
2005-01-03, 13:03
Medlem
Jerries avatar
Det ni säger i denna tråden borde ni alltså göra varje dag, det är ju trots allt möjligt att det här kan vara den sista timmen i era liv.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in