Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-24, 09:26
  #13
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enKamel
amen vafan..dreams shattered..

sicken oväntad twist på tråden..
hennes engelska accent är dock jävligt mycket bättre än många i hennes ålder..vilket skulle kunna förklaras med att hon är en av statisterna alberta nämnde, men visst kan man väl vara mytoman även om man är statist.
rätt svårt att avgöra hur annette ser ut idag dock då jag inte hittade några nytagna bilder. förklarar ju dock inte namnet.
Haha, visst är det jäkligt märkligt? Även om du jämför gamla bilder så bprde man se en viss likhet, men det finns inte. Påminner lite om sommare 1994 när fotbollslandslaget kom hem och Martin Dahlins "mamma" intervjuas. (14:44 in i klippet)
http://www.youtube.com/watch?v=1q1u5NWEs4A

Citera
2013-01-24, 16:10
  #14
Medlem
enKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Haha, visst är det jäkligt märkligt? Även om du jämför gamla bilder så bprde man se en viss likhet, men det finns inte. Påminner lite om sommare 1994 när fotbollslandslaget kom hem och Martin Dahlins "mamma" intervjuas. (14:44 in i klippet)
http://www.youtube.com/watch?v=1q1u5NWEs4A

hahaha! jag är ledsen att fler inte stämt in i sökandet efter Sanningen... vill inte ligga sömnlös inatt. frågorna är många, och svaren är få. det här ska undersökas, för jag är fan nyfiken..
eller blir det för ot tro? aja, du är välkommen att pm:a mig om du hittar nåt intressant.
Citera
2013-01-24, 16:11
  #15
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enKamel
hahaha! jag är ledsen att fler inte stämt in i sökandet efter Sanningen... vill inte ligga sömnlös inatt. frågorna är många, och svaren är få. det här ska undersökas, för jag är fan nyfiken..
eller blir det för ot tro? aja, du är välkommen att pm:a mig om du hittar nåt intressant.
Kanske starta en egen tråd om det hela?
Citera
2016-08-17, 18:08
  #16
Medlem
Showen är faktiskt på riktigt då jag visste vilka några av deltagarna var, bland annat en kompis mamma som klädde sig som en man med vovlo tröja och dylikt.

Några av dom kan såklart vara statister, men eftersom jag visste vilka 3 av dom 4 personerna i programmet var när dom var i min stad så är jag ganska säker på att dom flesta medverkande i programmet klär sig förfärligt på riktigt också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback