2014-08-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Det kan du nog.

DU kan ju alltid neka och säga att dom erbjöd sig att suga av dig mot ett jobb..

Inget brottsligt i det..

.

Så det spelar roll om det är jag eller hon som tar initiativet till att byta sex mot jobb?
Citera
2014-08-25, 00:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ännu mer spännande skulle det vara att få se en bild på Billy Butts extremt
lilla och menlösa penis som han använde vid våldtäkterna.

Det var för övrigt en av anledningarna till att han blev fälld; Tjejerna kunde samstämmigt
meddela att Butts penis var mikroskopisk
!

(det fetade)
Tjejerna har troligtvis gaddat ihop sig så där lite skönt konspiratoriskt bara för att ge igen, ja gubben utlovade ju brudarna karriärer som fotomodeller och sångerskor men det blev tji !
Självklart hade Butt sett till att ta för sig av det uppdukade smörgåsbordet innan bubblan sprack

Märkligt förresten att du sätter en sådan tilltro till en bunt hämndlystna tjejer som inte fick någon karriär av Butt, när det gäller ett annat mycket känt fall från 80-talet så har du och dina "kamrater" i tråden gjort ert yttersta för att misskreditera vittnena
Citera
2014-09-01, 10:45
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
(det fetade)
Tjejerna har troligtvis gaddat ihop sig så där lite skönt konspiratoriskt bara för att ge igen, ja gubben utlovade ju brudarna karriärer som fotomodeller och sångerskor men det blev tji !
Självklart hade Butt sett till att ta för sig av det uppdukade smörgåsbordet innan bubblan sprack

Märkligt förresten att du sätter en sådan tilltro till en bunt hämndlystna tjejer som inte fick någon karriär av Butt, när det gäller ett annat mycket känt fall från 80-talet så har du och dina "kamrater" i tråden gjort ert yttersta för att misskreditera vittnena
Du måste var Flashbacks dummaste medlem.

Som vanligt strör du anklagelser omkring dig - "hämndlystna tjejer" som "gaddat ihop sig"
Människor som du inte vet någonting om, liksom dina knasiga vittnen från Da Costafallet.

Varför inte påstå att också Siewert Öholm också var utsatt för hämndlystna tjejer?
De, precis som i fallet Butt, råkade bara bestämma sig för att anmäla en oskyldig man!

Jag bara hoppas att en äcklig liten desinformatör och rättshaverist som du aldrig
får något inflytande över juridik i Sverige. Din äckliga lilla fitta.
Citera
2014-09-04, 15:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Du måste var Flashbacks dummaste medlem.

Som vanligt strör du anklagelser omkring dig - "hämndlystna tjejer" som "gaddat ihop sig"
Människor som du inte vet någonting om, liksom dina knasiga vittnen från Da Costafallet.

Varför inte påstå att också Siewert Öholm också var utsatt för hämndlystna tjejer?
De, precis som i fallet Butt, råkade bara bestämma sig för att anmäla en oskyldig man!

Jag bara hoppas att en äcklig liten desinformatör och rättshaverist som du aldrig
får något inflytande över juridik i Sverige. Din äckliga lilla fitta.

Oj, här var det ord och inga visor, hur mår du egentligen ?

En sak kan du kanske förklara för mig trots att du verkar tugga fradga, en av tjejerna som anklagade BB för våldtäkt blev ju tydligen våldtagen vid två olika tillfällen, den första våldtäkten skedde i Sverige men hon ska senare tydligen ha blivit våldtagen igen av samma herre i London av alla ställen och hon ska också efter dessa händelser ha rekommenderat herr BB för en väninna.
Hur trovärdig är man då som målsägande ?
Nu var det visserligen en hel bunt med tjejer som kom med berättelser i ungefär samma stil med vissa varianter men alla hade det gemensamt att dom ville ha BB:s hjälp med sina framtida "karriärer" men det blev inget som bekant av det han utlovat tjejerna därav deras "ilska"

Mvh
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2014-09-04 kl. 16:14.
Citera
2014-09-04, 17:41
Medlem
Billy ville ha ung fitta och blev dömd för våldtäkt. Han förtjänar det eftersom han lurade tjejerna. De ville bli kändisar och låg med honom frivilligt utan garantier. De fick också vad de förtjänade på grund av sin dumhet.
Citera
2014-09-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Billy ville ha ung fitta och blev dömd för våldtäkt. Han förtjänar det eftersom han lurade tjejerna. De ville bli kändisar och låg med honom frivilligt utan garantier. De fick också vad de förtjänade på grund av sin dumhet.

Hur resonerar du nu då!??

Billy fick vad han förtjänade och även tjejerna...

Billy körde en variant på gratis dricka och flickorna lade upp sig i tron på att dom skulle bli stjärnmodeller eller rockstjärnor..

Ja, han körde fulspel, men dom la upp sig för att dom ville bli kända.

.
Citera
2014-10-07, 19:22
Medlem
Har inte läst alla trådar och inlägg om Billy Butt, men har personlig erfarenhet av honom så tidigt som 1984.
Han lurade tjejer med skivkontrakt, stora annonser för Pepsi Cola, möta Michael Jackson o bli internationellt kända.
Billy tjatade på tjejerna att få ligga (med olika resonemang varför, det ena sjukare än det andra) men de jag kände tackade nej och Billy fiskade vidare efter mer godtrogna flickor.
Butt var en märklig man, sjuk skulle jag vilja säga , men ingen av de tjejer jag kkom ikontakt med blev våldtagna.
Citera
2016-06-22, 10:46
Bannlyst
Lisa Nilsson har väl aldrig klagat pa Billy ? Hon jobbade väl at honom??
Citera
2016-06-22, 11:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
Lisa Nilsson har väl aldrig klagat pa Billy ? Hon jobbade väl at honom??
Jag vill minnas att hon försvarade honom i någon intervju & sa att han absolut inte var någon våldtäktsman.
Citera
2016-06-22, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag vill minnas att hon försvarade honom i någon intervju & sa att han absolut inte var någon våldtäktsman.
lite lustigt lisa klagade på dommen över färjevåldtäkten och menade att det var skandal, jag twittrade om hon ev läst dommen? så klart hade hon ej det men menade att det fattar man ju att en tjej blir våldtagen av 4 män då ingen vill ha sex med 4.
Jag kommenterade då Billy Butt dommen med att han dömdes utan bevis och att man gick på samma dvs hans utseende gjorde det omöjligt för honom att få sex med en snygg tjej.

Då slutade Lisa svara mig

Minns alltid hur Billy sade hos Aschberg, jag e irländare vilket var kul han kommer ju från Pakistan men pk aschberg köpte det hela
Senast redigerad av KungCharles2 2016-06-22 kl. 11:34.
Citera
2016-06-22, 20:29
Medlem
Once upon time åkte Billy Butter BMW 750

Idag skickar han ut tiggarbrev där han tigger pengar av folk.

Påminner lite om Alexandramannen - jag är professor i våldtäkt-
jag har inte våldtagit några tjejer - jag råkade ha sex med ett
par under 15 men jag blev lurad för dom sa att dom var äldre

Efter alla rättegångarna och mina självstudier har jag blivit
professor i våldtäkt

Stockholm den 25 mars 2015

Under de 22 år som gått sedan Svea Hovrätts kontroversiella dom mot mig har jag erhållit goda kunskaper om det svenska rättsväsendet. Mina kunskaper har fördjupats vad avser hur rättsväsendet fungerar samt hur polis och åklagare utför förundersökningar, brottsplatsundersökningar, förhör med vittnen m.m. Många av er har säkert läst mina artiklar i bl.a. Dagens Juridik, Advokaten och diverse dagstidningar.

Under de senaste åren har jag granskat ungefär 150 sexualbrottsdomar; många av dessa har blivit föremål för resningsansökningar där ett antal beviljats och flera ligger för avgörande hos Högsta domstolen..

Genom att koppla mina nyfunna “juridiska kunskaper” till min expertis i ljud och film teknik driver jag idag en verksamhet som hjälper försvarsadvokater i deras dagliga arbete med brottmål. Mina uppdrag varierar från att filma brottsplatsundersökningar till förhör med nya vittnen. Mitt medialt kända namn gör det lätt för mig att få vittnen som vägrar tala med polisen eller försvarsadvokater att ställa upp på “intervju”. Mitt arbete innefattar också rekonstruktioner och allt annat som kan behöva dokumenteras på film.

I dag arbetar försvarsadvokaterna huvudsakligen utifrån åklagarnas förundersökningar. Det innebär att advokatens grundmaterial är de handlingar som polis och åklagare tillhandahåller. Genom att anlita mina tjänster kan advokaterna ta fram egen bevisning som på ett konstruktivt sätt utmanar åklagarens utredning. Genom att möta åklagarens bevisning med egna utredningar och egen bevisning kan advokaten på ett bättre och rättssäkrare sätt trygga klientens position under processen. Jag kan hjälpa Dig/er med att ta fram sådan utredning och sådana bevis.

Jag har språkkunskaper i engelska (modersmål), Svenska, Franska och Litauiska. Jag arbetar under strikt sekretess.
Bra referenser och rekommendationer finns från advokater som har anlitat mig.

Demofilm skickas på begäran.

Med vänlig hälsning

William “Billy” Butt
Tel: 073 6565664
E.post: billybee@telia.com

Talade en gång med Py Bäckman o frågade om Billy Butters fru - Py satt BBs fru var
en vanlig och mycket trevlig svensk kvinna - hon dumpade BB när hon kom på att
han var besatt av unga tjejer.

Billy blev försatt i konkurs pga bl a skadestånden till offren och blev då Billy Butter

Hur är det med Billy Butter nuförtiden dååå - får han Doppa något-
åker han juste bil som när det begav sig - såg honom i en BMW 750.

Frågade en känd sångerska om vad hon visste om Butters fru- Jag
har träffat henne normal trevlig juste svensk kvinna - bekräftas av
att hon dumpade honom.

Billy Butter kunde inte betala skadestånden så han försattes i konkurs-
kanske därför att är så besatt av resningen.

Men han skall inte klaga Den FUUULEEE Nöjesprofilen fick Resning i
Schnabeln o lyckas Tömma Påzen In-Ut-I ett antal unga fräscha tjejer'
som han som normal i den åldern inte skulle ha en chans till. Klart
han är kriminell o domen riktig - han skulle bara hålla käften o hålla
sig till sin fru.

Domen var riktig - den utskrev att ingen ung svensk tjej skulle frivilligt
låta sig BeArbetas av en man med Billy Butters Utseende och Burdusa
sätt.

Henning Sjöströms fru Kerstin Sandels levde rövare för att han skulle få byta försvarare.

Med åklagaren tjejerna deras kvinnliga målsägandebiträden + Lotta Insulander-Lindh
så är Billy Butter direkt chanslös - HAN MÅZZTE BAARAA FÅ EN KVINNLIG FÖRSVARE
FÖR ATT FÅ FAIR TRIAL - det bet OCH SEN FICK BILLY BUTTER 1 ÅRS PÅBACKNING
HA HA - rätt värdelös kvinnlig advokat i alla fall ha ha
Citera
2017-12-10, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Det här fallet känner alla till då det ältats fram och tillbaka genom åren. William "Billy" Butt kom till Sverige på 80-talet och ägnade sig åt att producera musik åt stora svenska artister. Han stod på toppen av sin karriär, kan man nog påstå. Men det började ramla in drösvis med anmälningar mot honom för sexbrott, men det var långt ifrån alla som ledde till åtal. Den allmänna uppfattningen är att han lurade unga tjejer till sex i tron om att de skulle få jobb inom nöjesbranschen. Stockholms tingsrätt dömde honom för nio våldtäkter och ett våldtäktsförsök till 5 års fängelse och den 17 november 1993 spikade Svea hovrätt fast domen. Han har skickat in så mycket som 10 stycken resningsansökningar och det finns väl inget som tyder på att han skulle lägga av med det. Jag tror det var den sjunde i raden som nästan gick igenom, med 2 röster mot 3. Han har även gjort ett antal anmälningar till Justitiekanslern. Förra året gav han ut en bok med titeln "Ett särpräglat utseende" som syftar till en skrivning i domen.

Skyldig? Oskyldig? Ett svin men ingen brottsling?

Bra uttryckt. Ett tvättäkta svin. Knappast en brottsling.

I alla fall om man får tro Guillo:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...cle12568985.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in