Nu är jag jävligt trött på detta! Jag och min pojkvän har dragit tjack hela dagen, nu har han tagit 2 sömntabletter (Imovane) och jag har tagit 3, och det händer INGENTING. plus att jag börjar få min ångest också, vad i helvete är problemet?!
Min pojkvän har däckat, tog bara 5 minuter för honom att bli riktigt flöddrad sen rådäckade han, och själv sitter jag här med grov ångest och vill bara sova. Har nu tagit 4 Imovane och jag känner mig inte ens flöddrig. Inte ens i närheten.
Min pojkvän har däckat, tog bara 5 minuter för honom att bli riktigt flöddrad sen rådäckade han, och själv sitter jag här med grov ångest och vill bara sova. Har nu tagit 4 Imovane och jag känner mig inte ens flöddrig. Inte ens i närheten.
Ta inte för mycket bara. Tror inte att sömnpiller är bra i för stora mängder. Vad äre för sömnpiller ni har tagit?
Edit: såg vad ni hade tagit. Läste slarvigt, my bad
Hög tolerans? Kolla i kylskåpet om ni har någon alkohol, men var försiktig om du inte är van att blanda alkohol & Imovane, Om du är ovan skulle jag rekommendera folköl, det borde hjälpa, men gå och lägg dig direkt igen...
Trodde inte ens det fanns folk som förväntade sig att somna på Imovane efter vaket.
jag har alltid fått käkat en 5mg alp 30-50mg dia samt några ikto för att kunna landa.
Det är inte för att somna, för då får jag äta MINST det dubbla samt vänta minst 8h+ efter sista linan.
(å då är det när ångesten börjar komma, ca 3-5 timmar efter sista linan om det inte är meta).
Imovane och Stilnoct får man ju bara skumma tankar av å hallisar när man ska kliva av tjack.
Synd!
Tycker Imovane enbart är bra i ett syfte och det är just AT.
Låter som du dragit för mycket tjong för att det ska funka men jag tycker det låter underligt, imovane när man är avig brukar va det smartaste draget och funkar bättre än benz.
Sucks to be you girl! : /
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!