• 1
  • 2
2011-04-04, 01:49
Medlem
ENTSs avatar
Nu är jag jävligt trött på detta! Jag och min pojkvän har dragit tjack hela dagen, nu har han tagit 2 sömntabletter (Imovane) och jag har tagit 3, och det händer INGENTING. plus att jag börjar få min ångest också, vad i helvete är problemet?!
Citera
2011-04-04, 01:56
Medlem
Imovane är insomningstabletter, funkar endast i högre doser efter ett tjackrace.

Riktig benso är att föredra, Diazepam(Valium, stesolid) funkar bäst på mig när det är dax att landa..
Citera
2011-04-04, 01:59
Medlem
ENTSs avatar
Min pojkvän har däckat, tog bara 5 minuter för honom att bli riktigt flöddrad sen rådäckade han, och själv sitter jag här med grov ångest och vill bara sova. Har nu tagit 4 Imovane och jag känner mig inte ens flöddrig. Inte ens i närheten.
Citera
2011-04-04, 02:04
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Min pojkvän har däckat, tog bara 5 minuter för honom att bli riktigt flöddrad sen rådäckade han, och själv sitter jag här med grov ångest och vill bara sova. Har nu tagit 4 Imovane och jag känner mig inte ens flöddrig. Inte ens i närheten.

Ta inte för mycket bara. Tror inte att sömnpiller är bra i för stora mängder. Vad äre för sömnpiller ni har tagit?

Edit: såg vad ni hade tagit. Läste slarvigt, my bad
Citera
2011-04-04, 02:06
Medlem
ENTSs avatar
Imovane. Nu har jag tagit 6 styckna nu och det händer NADA. självmordsvarning!
Citera
2011-04-04, 02:08
Medlem
Hög tolerans? Kolla i kylskåpet om ni har någon alkohol, men var försiktig om du inte är van att blanda alkohol & Imovane, Om du är ovan skulle jag rekommendera folköl, det borde hjälpa, men gå och lägg dig direkt igen...
Citera
2011-04-04, 02:08
Medlem
santanders avatar
ta 6-7 st så händer det grejer.
Citera
2011-04-04, 02:13
Bannlyst
Vafan klarar du inte av AT'n utan att tänka på självmord så kanske du ska sluta knarka?
Citera
2011-04-04, 02:14
Medlem
ENTSs avatar
Då fortsätter jag att kapra piller tills jag ligger som en klubbad säl.
Citera
2011-04-04, 02:29
Medlem
Nästa gång, fixa benso samtidigt, tjackkranar brukar även sälja benso..

Som du sa, ta några till så kommer du somna
Citera
2011-04-04, 10:39
Medlem
narkis avatar
Trodde inte ens det fanns folk som förväntade sig att somna på Imovane efter vaket.
jag har alltid fått käkat en 5mg alp 30-50mg dia samt några ikto för att kunna landa.
Det är inte för att somna, för då får jag äta MINST det dubbla samt vänta minst 8h+ efter sista linan.

(å då är det när ångesten börjar komma, ca 3-5 timmar efter sista linan om det inte är meta).

Imovane och Stilnoct får man ju bara skumma tankar av å hallisar när man ska kliva av tjack.
Citera
2011-04-04, 13:44
Medlem
YaeOlMadHatters avatar
Synd!
Tycker Imovane enbart är bra i ett syfte och det är just AT.
Låter som du dragit för mycket tjong för att det ska funka men jag tycker det låter underligt, imovane när man är avig brukar va det smartaste draget och funkar bättre än benz.
Sucks to be you girl! : /
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in